تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی حیدریه

معرفی باربری شهرک صنعتی حیدریه

شرکت کالابار در باربری شهرک صنعتی حیدریه خدمات مختلفی را ارائه می دهد که با توجه به تاسیس شرکت های باربری و اتوبار متعدد در طی سال های اخیر صنعت گران توانایی انتخاب بیشتری را به دست آورده اند به گونه ای که می توانند با بررسی ویژگی های هر یک از شرکت ها بهترین مورد را در سریع ترین زمان برای حمل بار خود انتخاب نمایند، در این میان باربری کالابار توانسته است با ضمانت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد گامی موثر در زمینه کسب رضایت آنان بر دارد.

اطلاعاتی مختصر درباره باربری شرکت کالابار

شرکت کالابار در زمینه انتقال ماشین آلات سنگین و فوق سنگین به طور مکرر در تلاش است که در زمانی کوتاه خدمات مطمئن برای حمل بار مشتریان ارائه دهد، باربری شهرک صنعتی حیدریه حمل و نقل های مربوط به ماشین آلات و بار های ترافیکی را با تریلر، کمرشکن، بوژی و… انجام می دهد که همه آن ها تحت پوشش کامل بیمه نامه حمل و نقل قرار دارند.

باربری شهرک صنعتی حیدریه
باربری شهرک صنعتی حیدریه

 

بار ترافیکی چیست؟

به بارهایی گفته می شود که اندازه آن ها خیلی بزرگ، غیرمعمول و سنگین است و یا جرم زیادی دارند، با توجه به اینکه در باربری هوایی نباید وزن بار بیشتر از صد کیلو گرم باشد باربری شهرک صنعتی حیدریه وسایل ترافیکی و ماشین آلات سنگین را از طریق راه زمینی به تمام نقاط ایران حمل می کند.

انواع کامیون حمل بار در شهرک صنعتی حیدریه

کامیون های حمل بار صنعتی در شرکت کالابار به قدری متنوع هستند که قابلیت جا به جایی برای هر نوع باری را دارند.

کامیون حمل بار فوق سنگین

باربری شهرک صنعتی حیدریه که یکی از شعبات شرکت کالابار است دارای انواع خوروی های باربری و اتوبار مخصوص بارهای ترافیکی فوق سنگین از جمله کمرشکن و بوژی می باشد که توانایی حمل هر نوع بار ترافیکی را دارند.

کامیون حمل بار سنگین

خودروی های شرکت کالابار در باربری شهرک حیدریه از قدرتمند ترین خودرو های حال حاضر در دنیا می باشند که با داشتن بیمه نامه کامل می توانند بار شما را با ضمانت تامین خسارات به مقصد مورد نظرتان حمل کنند.

نکته: بارهای سنگین و فوق سنگین با توجه به داشتن ارزش بالا به بیمه کامل برای حمل نیاز دارند.

لازم به ذکر است شرکت کالابار در باربری شهرک صنعتی حیدریه تمامی خطر های غیر طبیعی و یا غیر مترقبه را در هنگام حمل بار تحت پوشش کامل بیمه خود قرار داده و در صورت بروز هر مشکلی خسارات وارد شده به بار شما را جبران می کند.

بیشتر مطالعه کنید : باربری پرند 

نحوه ارتباط با شرکت کالابار

این شرکت با استخدام متخصصان و مشاورین خبره در مرکز پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، البته فراموش نکنید برای آنکه بتوانید خدمات بهتری را دریافت کنید می بایست چند روز قبل از آنکه اقدام به جابه جایی ماشین آلات خود کنید با این شرکت تماس بگیرید تا بتوانند تجهیزات لازم و مناسب را برای شما فراهم کنند.

هزینه های باربری ماشین آلات در شهرک صنعتی حیدریه

با توجه به وضعیت اقتصادی نا به سامان در کشورمان ایران و تغییرات مداوم قیمت ها این شرکت قادر به ثبت قیمت نهایی برای خدمات خود نمی باشد بنابراین توصیه می شود که برای کسب آگاهی از تعرفه های این شرکت و همچنین بدست آوردن اطلاعات تماس مدیران شرکت و مرکز پشتیبانی به سایت شرکت کالابار به نشانی الکترونیکی https://www.kalabaar.com مراجعه کنید. بخش پشتیبانی پس از ثبت درخواست شما تمامی هزینه ها را به طور دقیق محاسبه می کند و اطلاعات مربوط به آن را ارائه می دهد. همچنین در برخی از بازه زمانی های مشخص تخفیفاتی تعیین می شود که اگر مشتری در همان هنگام درخواست خدمات داشته باشد از آن ها با درصد های متفاوت بهره مند می گردد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

19 − هجده =

09128897213