خدمات باربری جردن در چه محوری انجام می گیرد؟

از باربری جردن چه می دانید؟ این سوالیست که ما در ادامه این محتوا آن را به صورت کامل شرح می دهیم. این روز ها مشغله های کاری به قدری زیاد است که افراد قادر نخواهند بود خود به تنهایی به تمامی فعالیت های روزمره رسیدگی کنند چه برسد این که بخواهند در کنار این موضوع اسباب کشی نیز داشته باشند.

این روز ها اسباب کشی و باربری وسایل منزل به یک معضلی برای خانوار هایی که زن و مرد هر دو در آن به فعالیت در محیط خارج از خانه می پردازند شده است در این مسیر اتوبار و باربری جردن می تواند با ارائه خدمات منحصر به فرد به کمک آن ها آمده و کارها را در یک روز تعطیل در سریع ترین زمان به اتمام برساند.

باربری جردن در چه روز هایی از هفته و چه ساعاتی از شبانه روز به فعالیت می پردازد ؟

فعالیت در اداره ها و مراکز دولتی مختلف به گونه ای است که در طول هفته وقت بسیاری را از افراد می گیرد بنابراین این افراد ممکن است نیاز داشته باشند در یک روز تعطیل با صبر و حوله مراحل جابه جایی خود را دنبال کنند. در شرایطی دیگر ممکن است خانوار ها به هر دلیلی نیمه های شب را برای اثاث کشی انتخاب کنند. بنابراین شما می توانید در طول هفته و به صورت شبانه روزی با مشاورین مرکز تماس تلفنی برقرار کرده و یک تاریخ و ساعت مناسب را به همراه اطلاعات دیگر در اختیار آنان قرار دهید تا خودروی مورد نیاز به همراه یک تیم کاری به محل ارسال شود.

باربری جردن
باربری جردن

بیمه کالاها پیش از شروع مراحل باربری جردن چه اهمیتی دارد؟

در برخی مواقع باربری ها در خارج از شهر و حتی برای بیرون از کشور به صورت بین المللی انجام می گیرد. در این مسافت طولانی خطرات بسیاری سلامت کالاها را تهدید می کند؛ هرچند که در باربری جردن از بروز حوادث غیر مترقبه نیز به روش های مختلف پیشگیری می کند. اما برای آن که حقوق مشتریان رعایت شود پیش از هر حرکتی اقدام به بیمه ی کالاها و تحویل بیمه نامه معتبر به مشتریان می نماید. اگر که حتی باربری درون شهری شکل بگیرد اما مشتری قادر نباشد برای مدتی کالاهای خود را به محل جدید منتقل کند اتوبار جردن (که از زیر مجموعه ی شرکت کالابار می باشد) با تحویل ضمانت نامه مسئولیت نگهداری و انبار کردن کالاها در فضایی مخصوص را برعهده می گیرد.

درباره محله جردن چه می دانید؟

یکی از محله های پرجمعیت و مرفع نشین تهران جردن می باشد. خیابان اصلی این محله  به قدری طولانی است که سه منطقه ی 1 و 3 و 6 را به یک دیگر متصل می کند.

باربری جردن
باربری جردن

 

تاسیس این محله به دست یک مسیحی آمریکایی به نام ساموئل مارتین جردن صورت گرفت. از دیگر اقداماتی که این شخص در طی دوران زندگی خود برای ایران انجام داد تاسیس دربیرستان البرز و یک آموزشگاه دخترانه بود. این محله بار ها تغییر نام یافت در ابتدا برای آن نام خیابان آفریقا را برگزیدند و پس از آن به خیابان نلسون ماندلا تغییر نام یافت اما همچنان ساکنین این محله آن را با نام قدیمی جردن می شناسند.

موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است که باربری جردن می تواند از تمامی نقاط شهر تهران به آن دسترسی داشته باشد. در شمال این محله خیابان الهیه واقع شده است و در جنوب آن پایانه اتوبوسرانی بیهقی و یا همان میدان آرژانتین واقع شده است. در بخش های شرقی این محله اتوبان مدرس و در قسمت غربی آن خیابان ولیعصر واقع شده است.

بسته بندی کالاها در باربری جردن چگونه انجام می گیرد؟

بسته بندی کالاها برای منزل شخصی در ابتدا از لوازم کوچک شروع می گردد و در نهایت به کالاهای سنگین ختم می شود. در این مسیر از کارتن های محکم و چند لایه، نایلون های حباب دار، فیبر، کنف و چسب کمک گرفته می شود تا در حین جا به جایی حتی سخت ترین ضربه ها نیز به آن ها آسیب نرساند. در این میان بیشترین تمرکز برروی کالاهایی که شکستنی می باشند قرار می گیرد و پس از آن کالاهای با روکش پارچه ای مانند مبلمان و حتی فرش ها در اولویت می باشند تا پارکی، خش خوردگی و حتی غبار به آن نفوذ نکند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

چهار × 3 =

09128897213