تماس با 09128897213

شرکت حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی به منظور صادرات کالا از چه روش هایی کمک می گیرد؟

شرکت حمل و نقل بین المللی در شرایطی که مشتریان بخواهند کالاهایی را جهت تجارت به خارج از کشور منتقل کنند و یا در محل زندگی خود کالاهای عتیقه ای داشته باشند و در زمان مهاجرت نتوانند آن ها را جا بگذارند به آن ها کمک کرده و کالاهایشان را مطابق با قوانین کشور به مقصد می رساند.

برای حمل کالا به خارج از مرز های یک کشور از وسایل نقلیه مرتبط با خطوط هوایی، خطوط دریایی و خطوط زمینی استفاده می شود که هر یک مزایا و معایب مختلفی دارند. جهت آشنایی بیشتر با فرآیند حمل کالا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی کالابار با ما همراه باشید.

شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی کالا از طریق دریا

معمولاً 90 درصد فعالیت های تجاری بین المللی  توسط کشتی های باربری از طریق دریا انجام می پزیرد که این درصد سالانه شامل 6 میلیاد تن کالا می شود. از این میزان کالا یک سوم آن مربوط به مشتقات نفتی می شود، یک سوم دیگر کالاهای خشک تشکیل می دهد و باقی مانده به کالاهای غیر فله مربوط می شود.

ارائه خدمات باربری از طریق دریا موجب شده است ارتباط میان دو کشور حتی دور افتاده میسر باشد و افراد بتوانند شغل خود را در کشور هایی دور از محل سکونت گسترده کنند. مفتخریم که در شرکت حمل و نقل بین المللی چنین خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه دهیم و پیشرفت اقتصادی برای آنان و حتی ملت ایران فراهم آوریم.

مزایای حمل و نقل دریایی کالاها

  • هزینه بسیار پایین تر به نسبت دیگر روش های موجود
  • یکسان بودن هزینه خدمات (علت آن می تواند تعیین قیمت سراسری کالاها توسط رئیس اتحادیه حمل و نقل بین المللی باشد)
  • قابلیت نقل و انتقال کالا در حجم بسیار زیاد از طریق کشتی ها
  • و…

شرکت حمل و نقل بین المللی

معایب حمل و نقل بین المللی دریایی کالاها

این روش حمل و نقل یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن تاخیر در ارسال کالا می باشد. در این روش حمل کالا سرعت کشتی به قدری پایین است که می توان گفت از اتومبیل ها نیز کالا را دیرتر به مقصد می رساند بنابراین اگر در تحویل کالا عجله دارید این روش به هیچ عنوان مناسب نمی باشد و بهتر است به سراغ دو روش باقی مانده بروید.

حمل و نقل بین المللی کالا از طریق خطوط هوایی

در مواردی ممکن است که مسافت میان دو کشور زیاد باشد و زمان نیز تنگ باشد. در چنین شرایطی هواپیماها با سرعت بسیار بالای خود کالاها را در سریعترین زمان به مقصد می رسانند. شرکت حمل و نقل بین المللی کالابار در زمینه خدمات جا به جایی کالاها از طریق خطوط هوایی با بهترین شرکت های هواپیمایی قرار داد می بندد تا در این مسیر پر خطر تا حدودی امنیت کالاها حفظ شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی

مزیت حمل و نقل کالا از طریق خطوط هوایی

  • افزایش سرعت ارسال کالا
  • ایمن بودن فرآیند ارسال کالا

معایب حمل و نقل کالا از طریق خطوط هوایی

  • بالا بودن هزینه حمل و نقل کالا ها
  • عدم توانایی ارسال کالاهای سنگین به کمک هواپیما

حمل و نقل کالا از طریق راه های ارتباطی زمینی

این روش جابه جایی کالا از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی بیشتر در مواردی کاربرد دارد که انتقال کالا به کشور های همسایه انجام بگیرد. در این روش مزایای بسیاری وجود دارد که انتخاب آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای حمل و نقل نمایان می کند.

شرکت حمل و نقل بین المللی

مزیت صادرات کالا از طریق جاده

  • در این روش سرمایه کمتری صرف می شود (یعنی ارسال کالاها با هزینه کمتری انجام می پذیرد)
  • قابلیت زمان بندی دقیق با توجه به انتظارات مشتریان
  • عدم آسیب پذیری کالاها در مسیر
  • سرعت بیشتر نسبت به راه آهن و کشتی ها
  • نیاز به هزینه بسیاری در راه بسته بندی کالاها نیست و حتی بدون بسته بندی نیز کالاها با کمترین آسیب دیدگی به مقصد می رسند.

معایب صادرات کالا از طریق جاده

تنها عیب ارسال کالا به این روش از طریق شرکت حمل و نقل بین المللی عدم توانایی حمل و نقل کالا در تمامی فصول می باشد. از آن جایی که در روز های برفی و بارانی زمین لغزنده می شود شرایط نامناسبی برای ارسال کالا از طریق جاده ها ایجاد می شود؛ بنابراین بهتر است در فصول سرد سال ارسال کالا از این روش انجام نگیرد زیرااحتمال آسیب دیدگی آن به میزان چشمگیری افزایش میابد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

5 × 2 =

09128897213