با شروع فصل های خاص خود اسباب کشی نیز به دغدغه افراد تبدیل خواهد شد و هنگام حمل اثاثیه های منزل موضوعی که باید توجه زیادی به آن صورت گیرد این است که تمامی قوانین لازم در حین اسباب کشی به درستی انجام شود. بسیاری از افراد به علت مشکلات کاری یا حتی به این دلیل که مکان جابجایی بسیار دور است ترجیح می‌ دهند که کارهای اسباب کشی خود را به شرکت‌های معتبر حمل اثاثیه بسپارند که می توان گفت یکی از معتبرترین شرکت های اسباب کشی ، شرکت ایزی پک است که دارای سابقه بسیار بالا و همچنین تمامی موارد لازم از جمله ماشین مناسب، کارگر ماهر و… را به خوبی رعایت می‌ کند و می‌ توان گفت یکی از بهترین راه‌های ممکن که باعث می ‌شود خسارت‌ های احتمالی به حداقل ممکن برسد انتخاب شرکت باربری مناسب می باشد. مواردی که شرکت ایزی پک کاملاً به آن ها عمل می کند عبارتند از :

  • انجام اسباب کشی با بهترین دقت و سرعت بسیار بالا
  • در نظر داشتن این نکته که اثاثیه شما هیچ گونه آسیبی نبینند
  • دور شدن نگرانی و استرس از شما برای انجام و جابجایی اثاثیه های منزل

اگر می خواهید به طور کامل با خدمات شرکت ایزی پک آشنایی پیدا کنید به شما پیشنهاد می دهیم که در ادامه تمامی مطالب را مطالعه کنید.

چه مواردی در اسباب کشی باید توسط شرکت مشتری به طور کامل رعایت شود؟

توجه داشته باشید که شرکتی که شما برای اسباب کشی خود می خواهید انتخاب کنید باید دارای تمامی گواهینامه های معتبر در اسباب کشی باشد که شرکت ایزی پک تمامی موارد لازم را در تاسیس شرکت خود به خوبی و درستی رعایت کرده است.

پلاستیک حباب دار

 

برنامه ریزی مناسب: برنامه ‌ریزی مناسب یکی از مواردی است که باید توسط مشتری و شرکت به درستی انجام شود و در این مورد می توانید از مشاوران که در شرکت اثاثیه حضور دارند راهنمایی های لازم را دریافت کنید موردی که در برنامه ریزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که دو طرف در موقع تعیین شده به وظایف خود عمل کنند.

بسته بندی مناسب و استاندارد: بسته بندی نیز به عنوان یکی از مراحل اثاث کشی می تواند سهم بسیار زیادی در انجام آن داشته باشد و زمانی که خود فرد این کار را انجام می دهد باید حتماً مهارت لازم را در بسته بندی داشته باشد و اگر به صورت حرفه ای وسایل خود را بسته بندی نکنید شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آسیب دیدن آن به عهده ندارد شما می توانید برای امنیت بیشتر اثاثیه های منزل خود این کار را به شرکت ایزی پک بسپارید که می‌ توانند با استفاده از کارتن های محکم و چند لایه مخصوص اثاث کشی وسایل شما را به بهترین نحو ممکن و بسته بندی کنند. توسط کارتن اسباب کشی و پلاستیک حباب دار می توانید وسایل خود را به خوبی بسته بندی کنید.

بیمه کردن تمامی اثاثیه: یکی دیگر از موضوعاتی که در حمل اثاثیه بسیار مهم و قابل توجه می باشد بیمه کردن تمامی اثاثیه ها است در برخی مواقع ممکن است اسباب ‌کشی به جاهای بسیار دور صورت بگیرد که حوادث ناگهانی مانند تصادف آتش سوزی باعث از بین رفتن کلیه وسایل شما شود در چنین شرایطی و با بیمه کردن تمامی اثاثیه های خود می توانید تمامی خسارت لازم را از طریق شرکت بیمه دریافت کنید از توجه داشته باشید که بدون بیمه کردن اثاثیه هیچگاه برای حمل و جابه جایی آن اقدام نکنید

چند ویژگی کارتن های مخصوص اسباب کشی: کارتن هایی که از آن ها برای اسباب کشی استفاده می شود دارای یک سری فاکتورها هستند. از مهم ترین ویژگی آن ها می‌ توان به جنس و مقاومتی که دارند اشاره کرد. معمولاً کارتن های استانداردی که برای اسباب کشی وجود دارند باعث می شوند. مقاومت بالای کارتن های اثاث کشی می تواند یک نوع تضمین برای سالم رسیدن اثاثیه ها باشد.

یکی دیگر از مواردی که باید در کارتن اسباب ‌کشی به آن توجه زیادی داشته باشید سایز و اندازه آن می باشد معمولاً کارتون های کوچک برای بسته بندی وسایل چینی و کتاب ها مناسب می باشند. کارتون هایی که دارای سایز بزرگ هستند معمولاً برای بسته بندی قابلمه، آباژور و سایر وسایل بزرگ به کار گرفته می شود.

  وجود کارتن های مخصوص اسباب کشی بسیار مهم و ضروری است و می توان گفت بخش مهمی از حمل اثاثیه به کارتن های مخصوص بسته بندی  بستگی دارد فراموش نکنید که برای این کار باید حتما از نوع ۵لایه ی مناسب که پاره و مرطوب نباشد و همچنین ابعاد مناسبی را به همراه داشته باشند به این دلیل که هنگامی که وسایل داخل کارتون قرار داده می شود اگر ابعاد آن متناسب با نوع وسیله نباشد لوازم در حین جابجایی تکان می خورند و این کار باعث آسیب دیدن و حتی شکستن ظروف شما خواهد شد.

برخی دیگر از کارتن های اسباب کشی برای راحت جابجا شدن دارای جای دست هستند که می ‌توان گفت در بیشتر مواقع از آن ها برای سرعت بخشیدن به کار استفاده می شود.

کارتن اسباب کشی

 

دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی:

استفاده از کارتن اسباب کشی دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه سعی می‌کنیم چند مورد از آن ها را برای شما بیان کنیم:

  • استفاده از کارتن اسباب کشی باعث می شود که اسباب کشی و بسته بندی با استاندارد کافی انجام شود
  • اسباب کشی با استفاده از کارتن اسباب کشی استاندارد در بالاترین روند زمانی ممکن انجام خواهد شد
  • همچنین در زمان باز کردن آن ها دچار آشفتگی نخواهید شد

شرکت ایزی پک دارای کارتن های استاندارد برای حمل اثاثیه منزل می باشد و شما می توانید از صفر تا صد کار را به راحتی به شرکت بسپارید.

اسباب کشی آسان با شرکت ایزی پک

تمامی مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در شرکت اثاث کشی ایزی پک انجام می‌ شود و شما می‌توانید با خیال راحت تمامی کارهای اسباب کشی خود را به این شرکت بسپارید. کارگران ماهر نیز حضور دارند که می توانند تمامی کارهای اثاث کشی را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام دهند. علاوه بر اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه ها این امکان برای تمامی مشتریان وجود دارد که کارگران شرکت با توجه به سلیقه ی شما چیدمان را نیز انجام دهند.

5/5 - (2 امتیاز)

پاسخ بدهید

17 − شش =

09128897213