تماس با 09128897213

باربری و اتوبار زعفرانیه

جهت درخواست نیرو از اتوبار زعفرانیه شرکت کالابار از چه روش هایی می توان اقدام کرد؟

اتوبار زعفرانیه با این که همانند دیگر باربری ها که از قدیم الایام فعالیت می کردند وظایف خود را دنبال می کند اما این تنها فعالیت های شکل گرفته در باربری زعفرانیه نمی باشد؛ بلکه این شغل نیز همانند دیگر مشاغل تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات قرار گرفته است بنابراین لازم است جهت آشنایی با راه های ارتباطی این مجموعه و اسباب کشی از طریق اتوبار بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

آشنایی با محله زعفرانیه تهران

یکی از محله های مرفع نشین تهران که خرید هرگونه ملک در آن با قیمت بسیار زیادی مواجه است و طرفداران این محل زیبارا با چالش رو به رو می کند زعفرانیه نام دارد

علت نام گذاری این محله ی خنک و خوش آب و هوا به زعفرانیه این است که؛ کاخ سعد آباد که معمولاً همه نام آن را شنیده اید و یا آن را از نزدیک بازدید کرده اید در گذشته به عنوان مهم ترین بنای این منطقه شناخته می شد و در ساخت آن سنگ های زعفرانی رنگ استفاده شده بود به همین علت مردم این محله برای آن که آدرس منزل خود را به آشنایی بدهند از نسانی این ساختمان بسیار بزرگ استفاده می کردند. با گذر زمان عنوان زعفرانیه برای این محل برگزیده شد.

محله ی زعفرانیه در شمال به ارتفاعات توچال محدود می شود و در جنوب آن 2 محله ی معروف محمودیه و تجریش به همراه خیابان ولیعصر قرار دارد. اما در غرب زعفرانیه محلیه ایونی نشین ولنجک واقع شده است.

اتوبار زعفرانیه
اتوبار زعفرانیه

مروری بر تاریخچه باربری در محدوده زعفرانیه

اتوبار زعفرانیه که از زیرمجموعه های کالابار آغازی برای باربری محسوب نمی شود و تنها در این شغل تحولی عظیم با امکانات جدید خود به دنبال آورده است.

در گذشته های خیلی دور یعنی در دوران نخستین انسان ها در ابتدا با وسایل باربری آشنا نبودند بنابراین شکار خود را به منظور حمل بر روی زمین می کشیدند پس از گذشت زمان اندکی این کار به نظر خیلی سخت بود آن هم برای زمان هایی که شکار عظیم الجثه ای گیر می افتاد بنابراین فکر راه چاره ای به منظور آسان سازی حمل شکار افتادند که در نتیجه ی آن الوار هایی اختراع شد که با در کنار هم گذاشتن چندین قطعه تنه ی درخت کنار یک دیگر کشیدن و یا هول دادن بار را ساده تر می کرد.

پس از آن با پیشرف علم ساخت و ساز ارابه هایی برای حمل بار اختراع شد که تا مدت ها می توانست به خوبی از پس نیاز های مردم بر آید اما با افزایش توقع مردم این اختراع نیز پاسخگوی باربری آن ها نبود.

در دوران های قاجار و پس از آن خودرو هایی به این منظور اختراع شد  که باربری را ساده تر می کرد اما در این دوره مشکل جدید تری وجود داشت و آن هم جمعیت بود که به شدت رو به افزایش می رفت…

در این زمان تمامی خانوار ها دسترسی دائم به تلفن ها نداشتند که با باربری در ارتباط باشند بنابراین مجبور بودند شخصی را به محل بفرستند تا درخواست کمک از باربری داشته باشد. اما این گوشه ای از مشکلات بود. در آن زمان هیچ سند معتبری برای حفظ امنیت کالاها وجود نداشت تا در اختیار مشتری قرار بگیرد و همین موضوع مشکلات بسیاری را به دنبال داشت!!!

ویژگی های اتوبار زعفرانیه و راه های ارتباطی با آن

  • بیمه نامه معتبر کالاها
  • تحویل برگه ضمانت نامه
  • استفاده از ابزار های مد روز برای بسته بندی کالا
  • حمل کالا به وسیله خودرو های گوناگون
  • کمک به چیدمان کالاها با نظم
  • و…

این موارد تعداد کوچکی از خدماتیست که توسط اتوبار زعفرانیه ارائه می شود تا امنیت در خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

اما در زمینه راه های ارتباطی با این مجموعه می توان به مواردی از قیبل:

  • ارتباط از طریق تلفن ثابت
  • ارتباط از طریق تلفن همراه
  • مراجعه ی حضوری
  • کمک از شبکه های اجتماعی مانند؛ تلگرام، واتس اپ و…
  • ارتباط از طریق وب سایت رسمی اشاره کرد.

در تمامی مراحل باربری و اسباب کشی از طریق اتوبار زعفرانیه مشاورین مرکز از طریق راه های ذکر شده در فوق با مشتریان در ارتباط بوده و در جهت رفع نیاز های آنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × پنج =

09128897213