تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی ایوانکی

شهر ایوان کِی بخشی از سمنان بوده و لقب پیشانی استان را به او داده اند. ایوانکی که 55 کیلومتر تا شرق تهران فاصله دارد، دارای دوازده هزار نفر جمعیت است. این شهر را به عنوان فعال در زمینه شهرک صنعتی می شناسند. به همین خاطر باربری شهرک صنعتی ایوانکی بسیار فعال می باشد.

بارنامه ارائه شده توسط باربری چه مزیتی دارد؟

از مهم ترین اقداماتی که توسط باربری شهرک صنعتی ایوانکی و برای بالا بردن ایمنی محصولات انجام می شود مربوط به بارنامه می باشد. باربری هایی که از طریق بارنامه حمل بارهای مشتریان را انجام می دهند با اطمینان بالایی محصولات و صنایع مورد نیاز را انتقال داده و از این طریق متقاضیان اعتماد می کنند که در طول مسیر هیچ مشکلی برای بار مورد نظر آنها به وجود نمی آید.

باربری شهرک صنعتی ایوانکی در تلاش می باشد که بارنامه های دولتی خاصی را در اختیار مشتریان قرار دهد تا در طول مسیر به راحتی بارهایشان جابه جا شده و مشکلی برای حمل به وجود نیاید. پلیس راه هایی که در مسیرهای خاصی قرار دارند در خیلی از مواقع اجازه حمل بارها را نمی دهند و تنها در صورتی مشکلی ایجاد نمی شود که راننده استخدام شده در باربری بارنامه ای تمبردار را به این مراکز ارائه دهد، رانندگان به راحتی می توانند بار را به مسیر مورد نظر برسانند و حمل بارها را به تمامی نقاط کشور انجام دهند.

باربری شهرک صنعتی ایوانکی
باربری شهرک صنعتی ایوانکی

 

بارنامه در باربری شهرک صنعتی ایوانکی چگونه است؟

باربری شهرک صنعتی ایوانکی بارنامه دولتی را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار می دهد و برای مسیرهای نزدیک و دور از این بارنامه معتبر استفاده می کند. از طریق تماس با شرکت اتوبار می توان اطمینان یافت که بار مورد نظر با رعایت کردن همه قوانین به مقصد ارسال می گردد و قوانینی که مختص بارهای بین شهری می باشد به طور کامل توسط باربری شهرک صنعتی ایوانکی رعایت می گردد، همچنین اگر نیاز به ارسال بار در درون شهر باشد، با توجه به نوع بار به وسیله ماشین های خاص، این اقدام صورت می گیرد.

بارنامه ای که صادر می شود به آسانی نشان دهنده اعتباری است که یک باربری دارد و این مراکز که به اعتبار شرکت خود اهمیت زیادی می دهند در تلاش می باشند که بعد از ثبت درخواست مشتریان و اطمینان از مقصد بار از طریق باربری شهرک ایوانکی بارنامه را تنظیم کنند و در طول مسیر، حمل بار بدون هیچ مشکلی انجام شود.

بارنامه ارائه شده باربری بیانگر چیست؟

  • بارنامه ای که در مراکز باربری تنظیم می شود اصالت کالا را نشان می دهد.
  • همان طور که اشاره شد پلیس راه اجازه عبور ماشین های باری را به راحتی نمی دهد و رانندگانی که باری را انتقال می دهند باید بارنامه را از شرکت باربری دریافت کنند.
  • رانندگان در مواقعی که بارنامه را به پلیس راه نشان می دهند تمامی اطلاعات بار را در اختیار پلیس و مراجع قانونی می گذارند و اصالت کالاها را از طریق بارنامه معتبر ارائه خواهند داد.
باربری شهرک صنعتی ایوانکی
باربری شهرک صنعتی ایوانکی

 

ثبت سفارش حمل بار به شکل اینترنتی به چه صورتی انجام می شود؟

اگر درخواست حمل بار از طریق کالابار صورت گیرد و به شکل اینترنتی این کار انجام شود اطلاعات خاصی در وبسایت kalabaar.com باید ثبت گردد تا درخواست سفارش به طور کامل تکمیل شود و در فرصت مناسب ماشین مورد نظر به محل حمل بار ارسال گردد.

اطلاعات هویتی فرد فرستنده بار اعم از نام و نام خانوادگی باید به طور کامل در وبسایت ثبت شود، همچنین مشتریان لازم است اطلاعات مربوط به شماره تلفن در دسترس را به درستی تکمیل کنند، آدرس مکانی که حمل بار صورت می گیرد در وبسایت کالابار قید می شود.

متقاضیانی که اطلاعات لازم را در ارتباط با موارد ضروری برای حمل بار تکمیل کرده و زمان درخواست خود را به درستی وارد کنند، به راحتی می توانند در فرصت مورد نظر حمل بار را به مقصد خاصی انجام دهند و مشکلی برای حمل بار به وجود نمی آید.در این وبسایت تمامی اطلاعاتی که از طریق مشتریان ثبت می گردد، محرمانه بوده و در اختیار هیچ فردی بجز کارکنان باربری شهرک صنعتی ایوانکی قرار نمی گیرد.

خدمات مورد نظر در فرصت مناسب انجام می شود و به طور کامل حمل بار در زمان خاص صورت می گیرد. مشتریانی که سفارش خود را برای حمل بار ثبت می کنند اما قصد تغییر دادن روز مورد نظر برای حمل بار را دارند، با وارد شدن به وبسایت یا تماس با متصدیان باربری می توانند این درخواست را ثبت کرده و مشکلی در این باره وجود ندارد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

1 × 3 =

09128897213