معرفی خدمات باربری تهران به مشهد

یکی از مهم ترین خدمات شرکت کالابار حمل بار دربستی از طریق باربری تهران به مشهد و حتی سایر شهرستان های کشور می باشد. در ادامه شما عزیزان را با شهر مشهد و خدمات باربری مربوط به آن آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید!!!

آشنایی نسبی با شهر مشهد

استان مشهد با مرکزیت خراسان رضوی به علت وجود حرم مطهر امام هشتم ( امام رضا) به عنوان بزرگترین شهر مذهبی ایران شناخته می شود که هر ساله بازدید کنندگان بسیاری از سراسر ایران و جهان به خود جذب می کند. این استان امروزه به قدری پیشرفت کرده است که نه تنها حرم را به عنوان یک مکان مذهبی برای بازدید در خود جای داده است بلکه جاذبه های تاریخی گردشگری دیگری نیز همانند آرامگاه فردوسی، پارک وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد و… را دارد.

باربری تهران به مشهد
باربری تهران به مشهد

 

علت رونق باربری در مسیر این دو استان چیست؟

تاسیس مراکز فرهنگی، تجاری، ورزشی عظیم در مشهد طی سال های اخیر باعث شده است کالاهای بسیاری در این مسیر به منظور عرضه به مسافران منتقل شود. (همانطور که می دانید تهران مرکز کشور ایران است و عمده کالاهای خارجی اول بایستی به این شهر وارد شود)

بررسی هزینه باربری تهران به مشهد

به طور کلی هزینه های باربری متاثر از عوامل متعددی می باشد اما باز هم برای بسیاری از مشتریان جالب است بدانند که چه زمانی هزینه های مربوطه مشمول تخفیفات می گردد.

در ابتدای محاسبه هزینه ی باربری تهران به مشهد مواردی مانند میزان سوخت، نوع خودرو، نوع بار، حجم بار، تعداد کارگران، ساعات کاری و… در نظر گرفته می شود پس از آن در برخی از مناسبت ها و تعطیلی ها به علت آن که تعداد مشتریان افزایش میابد تخفیفات ارزنده ای تعیین می گردد که افراد می توانند در صورت آگاهی به موقع از طریق سایت رسمی شرکت کالابار از آن بهره مند شوند.

تاثیرات جاده امام رضا بر روی باربری تهران به مشهد

جاده ۴۴ مشهد یا همان جاده ی معروف به امام رضا که استان تهران را به مشهد متصل می کند طولی به اندازه ی 860 کیلومتر دارد. این جاده از شهرستان های نیشابور، سمنان و سبزوار عبور می کند که به عنوان یکی از پر تردد ترین جاده های سطح کشور برای خودرو های سنگین باربری شناخته می شود.

به علت طولانی بودن مسیر جاده امام رضا و سختی راه که در مقابل رانندگان، کالاها و کارگران وجو دارد بهتر است ایمن سازی کالا به وسیله بسته بندی مناسب و انتخاب خودروی باربری مطمئن صورت بگیرد و از طرفی دیگر تنها در طول مسیر از یک راننده کمک گرفته  نشود و به جای آن کار را به چندین راننده حاذق محول شود.

خدمات شرکت کالابار در زمینه بسته بندی کالاها

درست در زمانی که ماموریت باربری تهران به مشهد شکل می گیرد برخی از مشتریان هستند که زمان کافی برای بسته بندی کالا در اختیار ندارند بدین منظور درخواست کمک از نیروی انسانی فعال در شرکت کالابار می نمایند.

کارگران شرکت در ابتدا حجم بار و دیگر ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهند، سپس لوازم مورد نیاز برای بسته بندی کالا را تهیه می کنند، در آخر فعالیت را آغاز کرده و کالا را به روشی مدرن و محکم آماده حمل می کنند.

لوازم بسته بندی مورد استفاده در باربری تهران به مشهد شرکت کالابار

کالابار بهترین اجناس را برای بسته بندی کالا آماده می کند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • قیچی تیز و برنده
  • چسب پهن و نواری
  • پلاستیک دسته دار در سایز های مختلف
  • سلفون
  • پلاستیک حباب دار
  • ساک
  • و…

سخن نهایی

در صورتی که به دلیل ماموریت شغلی و یا دیگر دلایل تمایل به جابه جایی محل سکونت خود از تهران به مشهد را دارید یا یک کارخانه و شرکت تجاری دارید که میخواهید محصولات خود را در جهت عرضه به مشهد منتقل کنید می توانید روی کمک شرکت کالابار حساب کرده و بهترین خدمات برا با منصفانه ترین قیمت ممکن در میان تمامی شرکت های باربری دریافت نمایید. این شرکت در تمامی مراحل باربری تهران به مشهد همانند بسته بندی، حمل و چیدمان آماده خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر می باشد.

امید است از مقاله ارائه شده رضایت کامل را داشته باشید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

شش + هجده =

09128897213