اتوبار گیشا در فرآیند بسته بندی و حمل کالا از چه ابزاری کمک می گیرد؟

اتوبار گیشا نیز یکی از اتوبار های سطح استان تهران می باشد که به ارائه خدمات در محدوده ی محله ی گیشا می پردازد. در این اتوبار کارگران با تجربه و دوره دیده ای فعالیت می کنند که با در اختیار داشتن لوازم پیشرفته تمامی فعالیت های درخواستی مشتریان را در سریع ترین زمان به اتمام می رسانند.

آشنایی با محله گیشا

احتمالا نام پل سبز گیشا را شنیده باشید!!! وحتی اگر از اهالی این منطقه باشید بار ها از آن عبور کرده اید و به بازدید از آن پرداخته اید. گیشا محله ایست که بیشترین محبوبیت خود به واسطه ی همین پل به دست آورده است. این محله در ابتدا متعلق به دو موسس شرکت کیشا با نام های کی نژاد و شاپوریان بود که بعد ها با این عنوان شناخته شد.

اتوبار گیشا
اتوبار گیشا

 

در این محله با توجه به خیابان منتهن نیویورک در کوچه و خیابان هایش از شماره گذاری های منظمی استفاده شده است. محله ی گیشا در منطقه 2 شمال غرب تهران واقع شده است که در شرق آن اتوبان چمران و در غرب اتوبان شیخ فضل الله واقع شده است. در شمال این محله بزرگراه حکیم و در جنوب بزرگراه جلال آل احمد قرار دارد.

لوازم کمکی در باربری و اتوبار گیشا

در باربری گیشا به منظور پیشگیری از آسیب به کالاها و سریعتر پیش برد فعالیت ها از لوازمی کمک گرفته می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • چسب: در زمانی که در خواست نیرو از اتوبار گیشا دارید کارگران مرکز به همراه خود انواع ابزار آلات بسته بندی و حمل کالا را دارند که یکی از آن ها چسب می باشد. همانطور که اطلاع دارید چسب های نواری انواع مختلفی دارند که در باربری ها و بسته بندی کالا پر کاربرد ترینشان چسب نواری پهن است.

 

  • ساک: ساک های کاربردی توسط باربری و اتوبار گیشا در ابعاد متنوعی برای بسته بندی کالای خواب و لباس استفاده می شود. با کمک این وسیله ی کاربردی دیگر مشتریان نباید نگران نفوذ گرد وغبار حین حمل درون وسایلشان باشند.

این ساک ها می تواند توسط مشتری شخصاً تهیه شود که در حال حاضر نیز بسیاری از خانوار ها تعدادی از آن ها را دارند.

  • پلاستیک سلفون: برخی وسایل مانند کمد، میز و صندلی و… شکستنی نیستند اما در صورت برخورد با ابزاری تیز دچار خش خوردگی می شوند و یا با نفوذ گرد و غبار در زمان جا به جایی رنگ آن ها به صورت دائم عوض می شود!!! در هر حال برای آن که اینگونه کالاها از آسیب های احتمالی در امان باشند کارگران باربری آن ها را با سلفون محکم می پیچند. به این شکل دوام کالا برای خانوار های اجاره نشین افزایش میابد.

 

  • نایلون های ضربه گیر یا حباب دار: استفاده از این نایلون ها در تمامی باربری ها به خصوص اتوبار گیشا الزامی می باشد زیرا همانطور که از نامش پیداست مانع آسیب دیدگی و خط و خش کالاها می شود.

 

  • کارتن: مهم ترین قسمت هر بسته بندی کالا تهیه کارتن مناسب می باشد. از آن جایی که در کارتن ها لوازم حساسی جایگذاری می شوند لازم است بهترین نوع کارتن تهیه شود که این کار خود سختی بسیاری به دنبال دارد. اما چنانچه این وظیفه به باربری سپرده شود کارگران کارتن های با کیفیت 3 لایه را با خود به همراه می آورند که توسط مرکز تولید می شود.

 

  • ابزار برنده: این ابزار شامل کاتر، چاقو و قیچی می باشد که در جهت برش دادن چسب پلاستیک و کارتن استفاده می شوند. چنانچه هیچ یک از این ابزار را در اختیار نداشته باشید نیمی از کارهایتان به درستی پیش نمی رود.

 

  • طناب: برای آن که بلند کردن بسته های کالا راحت تر انجام شود و همچنین سلامت کالا نیز بیشتر از گذشته حفظ شود بهتر است در کنار استفاده از چسب و کارتن از طناب و یا کنف های پلاستیکی محکم کمک گرفته شود.

 

  • چرخ دستی: استفاده از چرخ دستی در اتوبار گیشا برای حمل کالا باعث می شود که کارگر خستگی کمتری بکشد و از آن طرف سرعت حمل کالا افزایش یابد. اما نکته ی قابل ذکر این است که در هنگام استفاده از این ابزار لازم است از آسانسور و یا دیگر بالابر ها کمک گرفته شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

10 + دوازده =

09128897213