باربری تهران به رشت چه شرایطی دارد؟

باربری تهران به رشت یکی از سخت ترین فعالیت هایی که در طول زندگی ممکن است هر خانواری حداقل یکبار آن را تجربه کند. از آن جایی که جا به جایی لوازم سنگین مانند میز و صندلی، مبلمان، سرویس خواب، یخچال و اجاق گاز، کمد و قفسه ها  آن هم در مسافت های طولانی با سختی مواجه است و حتی حمل بار شکستنی مانند آینه و لوازم داخل بوفه نیاز به دقت بسیار زیاد دارد لازم است توجه کافی به آن شود بهتر است کار را به کاردان آن بسپارید تا جابه جایی لوازم با کمترین خسارت و در سریع ترین زمان انجام بپذیرد.

نقش شرکت کالابار در جابه جایی بار بین شهرها

شرکت کالابار در زمینه فعالیت های خود هیچگونه محدودیتی اعمال نکرده است و حمل بار را در درون شهر تهران، بین شهر ها با مبدا این استان و حتی در خارج از مرز های کشور ایران انجام می دهد و مسئولیت تضمین سلامت کالاها را تمام و کمال بر عهده می گیرد.

باربری تهران به رشت
باربری تهران به رشت

 

از جمله خدمات باربری این شرکت عبارتست از:

  • تعیین بهترین وسایل حمل و نقل بار
  • تهیه باکیفیت ترین ابزار بسته بندی کالا
  • استخدام کارگران حرفه ای با آمادگی جسمانی بالا
  • استخدام رانندگان با تجربه و دارای گواهی نامه مربوطه
  • ارائه خدمات مشاوره رایگان به کمک کارشناسان
  • به کار گیری حسابداران خبره در جهت پیشگیری از اشتباهات مالیاتی
  • انجام بسته بندی کالا به روشی مدرن و استاندارد جهت حفظ سلامت بار

مناطق تحت پوشش خدمات باربری تهران به رشت

در صورتی که ساکن تهران هستید اما می خواهید به دلایل مختلفی محل سکونت خود را به رشت منتقل کنید می توانید با کمک از نیروی انسانی و ماشین آلات شرکت کالابار محصولات و کالاهای خود را به هر روستا و شهر زیر مجموعه استان گیلان خصوصا رشت منتقل کنید و در این زمینه محدودیتی را تجربه نداشته باشید.

آشنایی با شهرستان رشت

رشت یکی از شهر های پر جمعیت و توریست پذیر در ایران و حاشیه دریاچه خزر می باشد. این شهر مرکز اصلی استان گیلان در شمال کشور است که گفته می شود آغاز تبدیل شدن آن به شهر در قرن 8 میلادی بوده و پیش از آن یا وجود خارجی نداشته یا اینکه بیشتر به روستا شبیه بوده است!!!

رشتی ها به زبان گیلکی سخن می گویند.

باربری تهران به رشت
باربری تهران به رشت

 

مهم ترین عوامل تاثیر گذار در محاسبه هزینه باربری

به طور کلی در زمان محاسبه نرخ کرایه حمل بار عوامل متعددی در نظر گرفته می شود که برخی از آن ها عبارتند از: تعداد طبقات مورد نیاز برای حمل بار، وضعیت جاده، آب و هوا، نوع خورو و کالا و… که در این میان برای باربری تهران به رشت دو مورد تاثیر گذاری بیشتری بر روی هزینه دارند که یکی مسافت بین دو شهر و دیگری وضعیت جوی هوا است.

مسافت: استان تهران با شهرستان رشت فاصله ی زیادی ندارد و تقریبا این فاصله 361 کیلومتر در نظر گرفته می شود. این میزان فاصله در روز های بدون ترافیک در ۳ ساعت طی می شود و در روز های تعطیلی که مسافران بسیاری عازم هستند بین ۴ تا ۶ ساعت با توجه به شدت ترافیک متغیر است. از آنجایی که افزایش هزینه باربری با ساعات کاری ارتباط مستقیمی دارد بهتر است برای جا به جایی بار روزی از هفته را که تعطیلی ندارد انتخاب کنید.

وضعیت جوی هوا: رشت شهری با آب و هوای مرطوب است که در تمام طول سال وحتی در میانه تابستان امکان بارش برای آن وجود دارد. بدین منظور بهتر است مشتریان شرکت قبل از رزرو خدمات هواشناسی را دنبال کرده و روزی مناسب را انتخاب کنند. زیرا باربری به خودی خود کاری سنگین و طاقت فرساست چه بسا در باران شدید نیز انجام شود سختی آن چند برابر می شود هم برای کارگر و هم برای مشتری.

بنابراین انتظار می رود مشتریان گرامی بتوانند بهترین زمان برای فعالیت خود را انتخاب کنند تا در حین این ماموریت طولانی خاطر کسی آزرده نشود و هزینه نیز افزایش پیدا نکند. امید است از اطلاعات ارائه شده رضایت کامل داشته باشید و تا اینجای مقاله از خواندن آن لذت برده باشید. با تشکر از همراهیتان

(شرکت کالابار بزرگترین ارائه دهنده خدمات باربری در سطح کشور و پایتخت)

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

12 + سیزده =

09128897213