خدمات باربری بین شهری در کالابار

باربری ها با توجه به فعالیت هایی که انجام می دهند در انواع مختلفی می باشند. برخی از شرکت های اتوبار تمامی فعالیت های خود را به انجام باربری بین شهری اختصاص می دهند، برخی تنها  داخل شهری و برخی دیگر مشترک بین هردو. باربری بین شهری با توجه به سختی های بیشتری که دارد لازم است  موارد بیشتری را در نظر داشته باشد.

باربری بین شهری چیست؟

این نوع باربری همان طور که از نامش پیداست به فعالیت های بیرون شهری می پردازد. یعنی اقلام و کالاها را از شهر مبداً به مقصد که شهری دیگر با هر چند کیلومتر فاصله می باشد جا به جا می کند و نیاز افرادی که می خواهند به هر منظوری محل کار و یا سکونت خود را جا به جا کنند و یا درخواست خرید کالا از شهر دیگری را داده اند رفع کنند.

باربری بین شهری

باربری بین شهری کالابار چه اقلامی را جا به جا می کند؟

از آن جایی که باربری بین شهری تنها محدود به لوازم خانگی و شرکت ها نمی باشد و تمامی مواد خوراکی، پوشاک، مواد اولیه نیز در این مسیر توسط باربری بین شهری جا به جا می شوند لازم است با توجه به ویژگی هر  محصول لازم است ماشین مناسبی برای آن در نظر گرفته شود برای مثال مواد خوراکی فاسد شدنی نیاز به ماشین مجهز به یخچال دارند. در میان اقلامی که در باربری بین شهری حمل می شوند می توان خرده بار ها را نیز در نظر گرفت. برخی مواقع ارسال یک کالا به وسیله پست امکان پذیر نمی باشد به همین علت آن ها را به شرکت باربری سپرده و در صورت تکمیل شدن سفارشات ارسال آن ها را به کمک کامیون و یا وانت بار به مقصد ارسال می کنند.

خرده نکاتی که در باربری بین شهری باید به آن توجه شود!

  • در باربری بین شهری اولین نکته بسته بندی صحیح کالاها می باشد. کارگران باربری لازم است پیش از حرکت کالاها را با توجه به ویژگی هایی که دارند بسته بندی کرده تا در مسیر طولانی پیش رو دچار آسیب دیدگی نشوند.
  • در مرحله بعد انتخاب ماشین مناسب با توجه به نوع بار و حجم بار می باشد. اگر که بار ارسالی در میزان کمی باشند لازم است از ماشین های کوچک تری استفاده شود و ماشین های بسیار بزرگ برای مواقع لازم در شرکت باقی بمانند.
  • سلامت ماشین انتخابی بایستی قبل از حرکت چک شود تا در مسیر با مشکلات خرابی و دیر رسیدن کالا به مقصد مواجه نشوند هرچند که در برخی مواقع اتفاق وجود دارد؛ اما باید تا حد امکان از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری به عمل آید.
  • در نهایت بایستی به صورت تقریبی با در نظر گرفتن مسافت پیش رو ساعت تحویل کالا در مقصد را به مشتریان اطلاع دهید.

باربری بین شهری

برای آن که حمل بار در باربری بین شهری با قیمت کمتری انجام گیرد چه راهکار هایی وجود دارد؟

برای این کار دو راه وجود دارد که در زیر آن ها را شرح داده ایم:

  • به جای انتخاب باربری از شهر مبداً به نمایندگی باربری هایی که از شهر مقصد وجود دارند مراجعه کنید.
  • به جای در جریان گذاشتن شرکت باربری بین شهری مسئله را شخصاً با راننده در میان بگذارید. از آن جایی که دیگر سودی در جیب کارکنان دیگر نمی رود و کل سود برای راننده و کارگران همراهش می باشد درصد پول کمتری از مشتری می گیرند. اما یکی از معضل هایی که این روش با خود به همراه دارد این است که تضمینی برای سالم رسیدن کالا به مقصد وجود ندارد و اگر در طی فرآیند کاری مشکلی برای کالاهایتان ایجاد شود نمی توانید به هیچ ارگانی شکایت کنید زیرا مقصر ماجرا خودتان هستید که از راه غیرقانونی برای ارسال کالا اقدام کرده اید.

باربری بین شهری

سخن آخر

برای آن که در حین باربری بین شهری بتوانید کالاهای خود را باضمانت کامل به شرکت باربری بسپارید به شما به شما بیمه نامه و بارنامه بارکد دار تحویل می دهند که اگر خدایی ناخواسته حادثه ای رخ دهد و یا مشکلات متعددی ایجاد شود بتوانید خسارت کالا را از شرکت های بیمه و یا دیگر ارگان های مربوطه دریافت نمایید.

شرکت کالابار مفتخر است در این راه شما را همراهی کرده و خدمات ارزشمندی را ارائه دهد. این شرکت تمامی استاندارد های مربوط به باربری بین شهری را رعایت کرده و رضایت کاربران را در سرفصل اهداف خود قرار داده است.

تماس با 88192655-021

09128897213