تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی شنزار

باربری شهرک صنعتی شنزار با انواع وسایل نقلیه

شهرک صنعتی شنزار در جاده خاوران قرار دارد و در اطراف آن شهرک های صنعتی دیگری موجود می باشد، اگر می خواهید از خدمات باربری شهرک صنعتی شنزار بهره ببرید می توانید تقاضای خود را ثبت کنید، در واقع باربری شهرک صنعتی شنزار هر نوع باری را به تمامی نقاط کشور حمل می کند یا اگر در هر جایی از ایران هستید می توانید از این طریق به شهرک صنعتی شنزار بار خود را حمل کنید.

باربری شهرک شنزار خدمات متعددی را ارائه می ‌دهد که از مهم ترین آن ها باربری به شهرک سبلان می باشد.در صورتی که تمایل به جابجایی وسایل خانگی، اداری، شرکتی یا کارخانه دارید موقع درخواست باید اپراتورهای ثبت سفارش را در جریان بگذارید تا بر اساس مقدار و ظرفیت بارتان خودروی باربری و اتوبار اعزام شود.اگر می خواهید مدت زمان کوتاهی بارتان را به شهرک صنعتی شنزار ارسال کنید یا از آن نقطه به دیگر مناطق مانند شهرستان‌ها بفرستید می توانید از باربری شهرک صنعتی شنزار استفاده کنید.

خدمات باربری شهرک صنعتی شنزار

  • حمل تمامی وسایل سنگین یا سبک
  • حمل هرگونه مواد خوراکی، شیمیایی و …
  • حمل وسایل به هر نقطه‌ای از کشور
  • وجود تمام ماشین های باری

موقعیت عالی شهرک شنزار

جاده خاوران یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین مناطق تهران و کشور ما است، لذا به علت اینکه شهرک صنعتی شنزار در جاده خاوران قرار دارد هرگونه بار و محصولات کسب و کار یا صنعتی به هر جایی از ایران فرستاده می شود.

باربری شهرک صنعتی شنزار
باربری شهرک شنزار

 

باربری شهرک صنعتی شنزار با انواع وسایل نقلیه

کامیون های زیاد و گوناگونی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید بارهای خود را حمل نمایید، در این صورت کرایه کمتری پرداخت می کنید، بهترین وسیله برای جابجایی بار کامیون است ولی به علت انواع گوناگون باید طبق میزان باری که دارید نوع کامیون را از لحاظ اندازه و تناژ مشخص کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که بار شما حدود ۱۰ تن باشد از کامیون تک استفاده می شود، ولی برای بار هایی که وزن ۱۵ تن دارند کامیون جفت مورد استفاده قرار می گیرد، هرچند سایز بار تأثیر زیادی در انتخاب نوع کامیون دارد. ارتفاع اتاق کامیون 15 تن تقریباً ۷ متر می باشد.

استفاده از انواع وسایل نقلیه طبق موارد خاص

در واقع بر اساس موارد زیادی امکان دارد از انواع تریلی برای حمل و نقل بارها استفاده شود، تریلی برای بار هایی که وزن زیادی دارند و مسافت طولانی است استفاده می شود، همچنین از لحاظ حجم به کفی، ترانزیت و بغلدار تقسیم می‌ شود.در صورتی که بار به داخل مناطق شهری یا شهرستان ها حمل شود کامیون مورد استفاده قرار می گیرد.در صورتی که وسایل از نوع شکستنی یا اداری باشد از کامیون‌های مسقف استفاده می شود، ولی برای بارهای سنگین کامیون روباز مناسب است.اگر نوع بار شما وسایل ساختمانی مانند سرامیک یا کاشی به میزان کمی باشد نیسان انتخاب مناسبی است.

باربری شهرک صنعتی شنزار
باربری شهرک شنزار

 

حمل بارهای ترافیکی

باربری شهرک شنزار از نوع ترافیکی امکان پذیر است، در حقیقت بار هایی که سایز و وضعیت آن ها خارج از حالت نرمال می باشد از نوع ترافیکی هستند و برای جابجایی آن ها نیاز به مجوز می باشد که توسط وزارت راه می توان آن را دریافت کرد.

هزینه باربری شهرک شنزار به صرفه است و به سهولت و بدون دغدغه می توانید بار های خود را به مقصد مورد نظر ارسال کنید، البته قیمت باربری بستگی به فاکتور های گوناگونی دارد که رایج ترین و تأثیرگذار ترین آن ها میزان بار و مسافت طی شده می باشد.

شیوه درخواست خدمات باربری شهرک صنعتی شنزار

جهت استفاده از خدمات باربری شهرک صنعتی شنزار می توانید توسط اپلیکیشن های مربوطه این امر را انجام بدهید، در واقع این روش بسیار راحت و مطلوب است طوری که در مدت زمان کوتاهی می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان به تقاضای شما رسیدگی کنند و در اولین فرصت خودروی باربری اعزام شود.اگر می خواهید در رابطه با کاربری صنعتی شنزار اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به سایت کالابار  kalabaar.com مراجعه نمایید تا از طریق شماره های تماس با متخصصان و کارشناسان ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

دو + نوزده =

09128897213