تماس با 09128897213

باربری تهران به کرمانشاه

خدمات شرکت کالابار در باربری تهران به کرمانشاه چیست؟

شرکت کالابار برای آن که بتواند به اهداف اصلی خود نزدیک تر شود هر باره با تغییراتی که در سیستم حمل کالای درون شهری و یا بین شهری شکل می گیرد فعالیت های خود را به روز کرده و خدمات منحصر به فردی را به مشتریان گرامی عرضه می کند. در این بخش راجب خدمات باربری تهران به کرمانشاه نکاتی را ارائه میدهیم.

آشنایی با شهر تاریخی گردشگری کرمانشاه

استان کرمانشاه با مرکزیت شهر کرمانشاه در غرب کشور و در 525 کیلومتری تهران واقع شده است. این شهر در تعطیلات نوروز شاهد مسافران بسیاری از شهر ها و استان های اطراف خصوصا تهران می باشد بنابراین بازه زمانی این تعطیلات به دلیل ترافیک های شکل گرفته برای اتوبار مناسب نمی باشد مگر آن که شرایطی خاص باشد و مشتری شخصا هزینه آن را در هر اندازه ای که باشد تقبل کند‌.

این را مطمئن باشید که کالابار برای حفظ حقوق مشتریان منصفانه ترین قیمت را که با تعرفه های اتحادیه هم خوانی داشته باشد انتخاب می کند.

باربری تهران به کرمانشاه
باربری تهران به کرمانشاه

 

خدمات مشاوره رایگان

مشتریان در لحظه ی اول که با باربری آشنا می شوند برای آن که از قیمت و خدمات ارائه شده اطلاعی داشته باشند لازم است با شخصی متخصص صحبت کنند. به این منظور مشاوران با تجربه شرکت در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده گفتگو و دریافت سفارش خدمات از مشتریان می باشند. در طی این مشاوره اطلاعاتی نظیر قیمت، روز باربری، ساعت، خدمات و… مشخص می شود.

خدمات بسته بندی

پس از آن که مشتری در مرحله دریافت مشاوره اطلاعات کافی به دست آورد و نسبت به انجام خدمات توافق خود را اعمال نمود در روز تعیین شده کارگران با تجربه و تنومند در محل حاضر شده و نسبت به انجام ماموریت اقدام می کنند‌.

این کارگران به همراه خود تمامی لوازم بسته بندی را در بهترین نوع آورده و از آن در فرآیند فعالیت استفاده می کنند. مرحله بسته بندی کالا برای باربری تهران به کرمانشاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا مسافت طولانی بوده و اگر بسته بندی استاندارد نباشد به کالا در هر نوعی که باشد بیشترین آسیب وارد می شود.

خدمات حمل و نقل

پس از آن که بسته بندی به اتمام رسید حمل بار به درون خودرو و سپس انتقال آن به مقصد انجام می گیرد. بهتر است در این مرحله به جای آن که بیشترین فشار به نیروی انسانی وارد شود از ماشین آلات مکانیکی کمک گرفته شود که این قابلیت تنها در شرکت کالابار موجود می باشد.

این خدمات با توجه به مسافت میان مبدا و مقصد بیشترین تاثیر گذاری را بر روی تعیین قیمت باربری و اسباب کشی دارد.

نکته ای که در این زمینه وجود دارد انتخاب خودروی باربری می باشد. زمانی که خودرو بزرگتر از حجم بار باشد هزینه مشتری افزایش میابد زیرا با افزایش سایز خودرو ها مصرف سوخت و هزینه آن نیز بالاتر می رود.

اما اگر بار بیشتر از ابعاد اتاقک خودرو باشد پس از اتمام باربری مشتری و کارگران ناچار به تخلیه باز و تعویض خودرو می شوند که این کاز زمان بسیاری را از کارگران می گیرد.

تخلیه بار

مرحله نهایی باربری تخلیه بار می باشد که پس از رسیدن به مقصد صورت می گیرد. از آنجایی که در باربری تهران به کرمانشاه مقصد استان و شهر کرمانشاه است کارگران موظف اند بار را در آنجایی قرار دهند که مشتری درخواست دارد.

خدمات جانبی شرکت کالابار

در کنار این خدمات اصلی شرکت سری خدمات جانبی نیز ارائه می دهد که به این طریق رضایت مشتریان را جلب کند.

برخی از این خدمات باربری تهران به کرمانشاه عبارتند از:

  • تنظیم بیمه ی باربری برای کالاها
  • تهیه ضمانت نامه معتبر
  • انبار داری کالاها در صورت درخواست مشتری آن هم در امنیت کامل

ممکن است مشتری در زمان به اتمام رسیدن تاریخ اجاره نامه ساختمان هنوز هم مکانی جدید و مناسب برای سکونت پیدا نکرده باشد؛ در چنین مواقعی لازم است بار در مکانی امن برای مدت محدود نگهداری شود تا مشتری بتواند با اطمینان خاطر به فعالیت خود برای پیدا کردن محل سکونت ادامه دهد. هزینه ی انبارداری با توجه به تعداد روز ها محاسبه شده و در آخر کار به بهای تمام شده خدمات اضافه و از مشتری دریافت می شود.

از اینکه تا پایان این مقاله باما همراه بودید بسیار سپاس گذاریم امید است از محتوای ارائه شده نهایت رضایت را داشته باشید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × 3 =

09128897213