پیش از انتخاب اتوبار قیطریه از شرکت کالابار برای حمل کالا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب بهترین باربری و اتوبار برای حمل کالا لازم است به یک سری نکات اساسی در این زمینه توجه شود که اتوبار قیطریه نیز در این زمینه مستثنی نیست. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به برخی از این نکات اشاره کنیم و در پایان نیز به شما عزیزان این اطمینان را بدهیم باربری قیطریه که یکی از زیر مجموعه های شرکت کالا بار می باشد از تمامی این ویژگی ها و نکات مورد نیاز بهره مند است. پس با ما همراه باشید.

معرفی محله قیطریه تهران

این محله در شمال شهر تهران و منطقه 1 شهرداری واقع شده است. باغ قیطریه یکی از ماندگار ترین مکان های گردشگری در این محله است که با گذر زمان و شهرسازی بخش عمده ی آن از بین رفته است و تنها پارک قیطریه ی امروزی از آن به جای مانده است.

در شمال محله ی قیطریه محله ی حکمت، در جنوب اختیاریه، غرب الهیه و شرق چیذر واقع شده است. برخی از خیابان های اصلی این محله عبارتند از: خیابان قیطریه، شریعتی، اندرزگو، اتوبان صدر، فرمانیه، چیذر، قلندری شمالی و…

اتوبار قیطریه
اتوبار قیطریه

معرفی نکات مهم برای شناخت بهترین باربری در محدوده قیطریه تهران

در اختیار داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربران

  • وجود مجوز باعث می شود که شرکت در برابر مشتریان احساس مسئولیت کند.
  • به بیمه ی کالا ها بپردازد.
  • خسارات وارده به کالاها را تمام و کمال تقبل کرده و نسبت به بپرداخت بهای آن در سریع ترین زمان اقدام کند.
  • به تمامی نقاط شهر خدمات ارائه دهد و خود را محدود به موقعیت مکانی نداند.
  • اتوبار قیطریه ، از تجهیزات استاندارد و با کیفیت در تمامی مراحل استفاده می کنند.

مشتریان می توانند پیش از هرگونه ثبت سفارش خدمات با پرس و جو از مشاورین مرکز و یا مشتریان سابق از وجود همچین امکاناتی مطلع شوند. در شرکت باربری کالابار و خصوصاً شعبه ی اتوبار قیطریه تمامی این موارد با دقت رعایت می گردد.

داشتن شعبه های متعدد در سطح شهر

با وجود افزایش روز افزون جمعیت نیاز به باربری در نقاط مختلف بیش از گذشته حس می شود. معمولاً تمامی باربری های با معتبر جهت افزایش فعالیت های خود اقدام به تاسیس شعبه های متعددی در تمامی بخش های شهر می نمایند بنابراین چنانچه مشاهده کردید که یک باربری مدت هاست که فعالیت خود را آغاز کرده است اما تنها در محدوده خاصی فعالیت می کند نشان می دهد که مجوز رسمی ندارد و حتی مشتری درست حسابی هم ندارد.

اتوبار قیطریه یکی از شعبه های شرکت کالا بار از میان تعداد شعبات بیشمار این شرکت است.

ارائه بهترین مشاوره به مشتریان

راهنمایی و مشاوره کاری در تمامی لحظات باربری نشان دهنده ی ویژگی یک باربری معتبر با کیفیت فوق العاده می باشد که به لطف مدیریت عالی شرکت کالابار اتوبار قیطریه نیز از چنین خدمان منحصر به فردی برخوردار است و مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته نیاز های خود را با پشتیبانی مرکز در میان گذاشته و بهترین مشاوره ها را دریافت کنند.

تعیین قیمت بر اساس تعرفه های تعیین شده توسط اتحادیه باربری

مراکز غیر معتبر از آن جایی که مشتری بسیاری ندارند از روش های متعددی برای کلاه برداری استفاده می کنند مثلاً در ابتدای کار درخواست مبلغ کمی از مشتری می کنند و در پایان گفته های خود را عوض کرده و اخاذی مبالغ هنگفتی می نمایند. در صورتی که باربری های معتبر مانند باربری قیطریه کارشناسان در ابتدای مشاوره با مشتریان تمامی اطلاعات دقیق را دریافت می کنند و سپس مطابق با نیاز مشتری منصفانه ترین قیمت را پیشنهاد می دهند و تا اخر کار نیز سر حرف خود می مانند.

این را در نظر داشته باشید که اعتبار بالای شرکت در میان عموم شهروندان دلیلی بر بالا بودن قیمت ارائه شده نمی باشد بلکه شرکت های عضو اتحادیه تعهد دارند بهترین کیفیت را در مقابل رعایت حقوق شهروندی ارائه دهند بدون آن که در این رابطه طلب مبلغی بنمایند.

اتوبار قیطریه ، کیفیت انجام کار در بهترین حالت ممکن

هرچه در مراحل فرآیند بسته بندی و حمل کالا توسط اتوبار قیطریه شرکت کالابار از کارگران با تجربه تری استفاده شود و کار به درستی پیش رود نشان دهنده وجود یک شرکت خدماتی عالی و معتبر می باشد که تمامی شرکت ها از این قابلیت برخوردار نیستند. در صورتی که آشنایان و نزدیکانتان چنین شرکتی را می شناسند آن را فراموش نکنید و در صورت نیاز درخواست نیرو از آن جا دهید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

دوازده − 5 =

09128897213