اتوبار و باربری ولیعصر در زمینه حمل و نقل کالاها چگونه عمل می کند؟

باربری ولیعصر از جمله فعالیت هاییست که پیش از جا به جایی کالاها سلامت آن ها را ضمانت می کند و در این زمینه بیمه ی کالا نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. این موضوع یکی از مسائلیست که باعث جذب مشتری می شود و رضایت آنان را به دست می آورد؛ بنابراین می توانید بدون هیچگونه دلشوره ای کالای قیمتی و حتی عتیقه ای خود را به باربری و اتوبار ولیعصر بسپارید.

دسترسی ارتباطی خیابان ولیعصر با دیگر نقاط تهران چگونه است؟

منطقه 4 تهران شاهد بزرگترین خیابان در تهران و در خاورمیانه به نام خیابان ولیعصر می باشد. این خیابان در گذشته توسط حکومت پهلوی با هدف اتصال کاخ مرمر به کاخ سعد آباد بنا شد و تمامی درختکاری های زیبا نیز متعلق به همان زمان می باشد. خیابان پهلوی بعد از انقلاب به نام خیابان ولیعصر تغییر نام پیدا کرد و امروزه نیز به عنوان یکی از زیباترین خیابان های تهران که پوشیده از درختان می باشد شناخته می شود.

این خیابان در مسیر خود از محله ی ونک، تجریش، راه آهن، منیریه و ولیعصر عبور می کند و به این شکل اکثر نقاط تهران را به یک دیگر متصل می کند. به همین علت این منطقه به عنوان مناسب ترین محله ی تجاری اداری و تفریحی شناخته می شود. با وجود این دسترسی های عالی ارائه خدمات شرکت کالا بار از طریق اتوبار و باربری ولیعصر یک تصمیم گیری عاقلانه است که کمک می کند مشتریان بدون هیچ مشکلی فعالیت های معمول خود را دنبال کنند.

اتوبار و باربری ولیعصر
اتوبار و باربری ولیعصر

در چه روز هایی می توان از اتوبار و باربری ولیعصر برای جا به جایی کالاها کمک گرفت؟

تمامی کارها اعم از دولتی و یا خصوصی در تعطیلات رسمی و بسیاری از ساعات شبانه روز تعطیل هستند و کارمندان در چنین روز هایی به فعالیت های شخصی خود می پردازند. اما فرآیند کاری باربری ولیعصر چگونه است؟ این سوالیست که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده باشد. اما درست حدس زدید کارگران فعال در این مشاغل نیز همانند دیگر افراد به استراحت نیاز دارند بنابراین به صورت شیفتی ماموریت ها را برعهده می گیرند تا در طی فرآیند این فعالیت سنگین بازدهی کارشان کاهش پیدا نکند.

اما نیازی به نگرانی نیست شما می توانید در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل رسمی نیز با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست کمک دهید.

اتوبار و باربری ولیعصر
اتوبار و باربری ولیعصر

هزینه های درخواستی باربری ولیعصر با توجه به چه معیار هایی محاسبه می شود؟

در باربری ولیعصر برای آن که هزینه ای دقیق از مشتریان درخواست شود معیار های مختلفی در نظر گرفته می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم

  • در وهله اول تعداد کارگر درخواستی مشتریان در نظر گرفته می شود. برخی از مشتریان به منظور سرعت بخشیدن به کار خود درخواست چندین کارگر دارند اما برخی دیگر چون وسایل بسیاری برای جا به جایی ندارند تنها دو کارگر کفاف نیاز های آن ها را می دهد
  • در مرحله ی بعدی نوع خودروی ارسالی در محاسبه مبالغ در نظر گرفته می شود. هرچه اتومبیل مربوطه عظیم تر باشد نشان از حجم زیاد محصولات می باشد بنابراین قیمت بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود
  • از دیگر مواردی که در زمینه محاسبه هزینه های باربری ولیعصر اثر گذار خواهد بود مسافت مورد نظر می باشد. با توجه به این هزینه ی بنزین و گازوئیل در این روز ها افزایش یافته است این مورد بیش از گذشته به چشم می آید.
  • حجم بار و نوع بار ارسالی نیز در این مورد می تواند اثر گذار باشد. از آن جایی که لوازم سنگینی مانند یخچال در ساختمان های چند طبقه لازم است به وسیله ی نیروی انسانی بدون کمک تجهیزاتی مانند آسانسور جا به جا شود این مورد به شدت بر روی سلامت جسمی اینده ی کارگرا اثر گذار خواهد بود به همین علت تاثیرات بسیاری بر روی تغییرات قیمت خدمات خواهد گذاشت.
  • ابزار و لوازم بسته بندی که برای مشتریان به همراه کارگر ارسال می شود خود هزینه جداگانه در بر دارد.

در هر حال هرچه برای این فعالیت هزینه کنید زیانی متحمل نشده اید زیرا سلامت جسمانی و راحتی یک اثاث کشی را برای خود به ارمغان می آورید و در سریع ترین زمان بدون دردسری به محل جدید کار و یا زندگی خود نقل مکان می کنید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

دو × 5 =

09128897213