دستمزد کارگران در اتوبار پیروزی چگونه محاسبه می شود؟

یکی از راهکار های کاهش هزینه تحمیلی به مشتریان در زمان درخواست نیرو این است که به روش های مختلف دستمزد کارگران که بیشترین اثر گذاری را بر روی افزایش بهای تمام شده خدمات دارد کاهش دهند. جهت آشنایی بیشتر با نحوه محاسبه دستمزد کارگران در باربری و اتوبار پیروزی و چگونگی کاهش آن با ما همراه باشید. این اطلاعات می تواند در مدیریت منابع مالی دقیق تر مشتریان اثر گذار باشد.

عوامل موثر بر افزایش دستمزد کارگران

  • تعداد کارگران: تعداد کارگران ارسال شده برای یک ماموریت باعث افزایش هزینه برای مشتریان می شود. بنابر قوانین اتحادیه باربران هر ساله دستمزد شخصی کارگر بر اساس تورم حاکم بر کشور تعیین می گردد؛ بنابراین هرچه به تعداد کارگران افزوده شود هزینه بیشتری از این بابت باید پرداخت شود.
  • بازه زمانی فعالیت: مدت زمان فعالیت هر کارگر در یک ماموریت بر روی دستمزد دریافتی او به صورت مستقیم اثر گذار است بنابراین هرچه کارگر زمان بیشتری را در منزل مشتری برای بسته بندی کالا و حمل آن به محل جدید سپری کند دستمزد ساعتی او نیز افزایش میابد.
  • حجم بار: حجم بار نیز بر روی دستمزد کارگران به صورت مستقیم اثر گذار است. از آن جایی که با افزایش حجم بار کارگران خستگی بیشتری تحمل می کنند و نیاز دارند برای جابه جایی آن زمان بیشتری را اختصاص دهند این طبیعیست که قیمت تمام شده خدمات افزایش یابد.
  • ساعات کار: ساعت کار کارگر در شبانه روز به سه قسمت تقسیم می شود صبح، عصر و شب به همین علت کارگران به صورت شیفیتی در این مرکز فعالیت می کنند.
اتوبار پیروزی
اتوبار پیروزی

 

در برخی از مواقع مشتریان بنا به دلایل متعددی نیاز دارند که اتوبار و باربری پیروزی را در شب انجام دهند. از ان جایی که کار در شب باعث می شود هوشیاری افراد کاهش پیدا کند و سلامت کارگر به خطر افتد در قانون کار 35 درصد سود بیشتر برای کارگران شب کار تعیین شده است. مشتریان بایستی به این موضوع آگاه باشند و این را بدانند که هرگز نمی توانند از قوانین سرپیچی کرده و حق کارگر را ضایع کنند.

  • مسافت حمل کالا: از دیگر مواردی که در اتوبار پیروزی برای تعیین هزینه دریافتی از مشتری در نظر گرفته می شود مسافتیست که کارگر باید در راه رسیدن به محل جدید سپری کند. این موضوع علاوه بر اینکه میزان مصرف بنزین را تحت تاثیر قرار می دهد موجب به افزایش خستگی در کارگر نیز می شود. بنابراین به نسبت این مورد نیز بر روی افزایش دستمز کارگر تاثیر گذار است.
  • مراحل کار: مراحل تعیین شده برای ماموریت می تواند بین 1 تا چند ین مرحله باشد. برخی خانوار ها خود بسته بندی کالاهای کوچک ره انجام می دهند که این مرحله از وظایف کارگر خارج می شود. برخی دیگر تمامی کالاها اعم از کوچک و بزرگ را شخصاً بسته بندی می کنند که مرحله ی دیگر که مربوط به بسته بندی کالاهای بزرگ می شود کسر می شود. اما برخی علاوه بر این که تمامی بسته بندی کالاها را بر عهده ی کارگران اتوبار و باربری پیروزی می گذارند در زمینه چیدمان نیز از انان در خواست کمک دارند و این طبیعیست در چنین مواردی کارگر درخواست حق الزحمه بیشتری نماید.
  • حمل کالای سنگین: در برخی موارد ممکن است بیشترین حجم بار را وسایل کوچک تشکیل دهد مانند پرونده های اداری و یا لوازم آشپزخانه اما در مواردی دیگر بیشترین درصد جا به جایی بار به کالاهای سنگین مانند آلات موسیقی و یا وسایل عظیم اتاق سرور اختصاص می گیرد. این وسایل با توجه به این که در حمل باعث آسیب جسمانی به کارگر می شوند معمولاً هزینه بیشتری نیز برای آن تعیین می گردد.

علت نیاز به بیمه کالا برای مشتریان در اتوبار پیروزی چیست؟

اگر که دیگر مقالات وب سایت کالابار را مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که یکی از خدمات ارزنده ی این مرکز بیمه ی کالاها می باشد. اما علت آن چیست و به چه کاری می آید؟ این سوالیست که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند. از آن جایی که در حمل بار کالاهای گران قیمت بسیاری وجود دارد و احتمال وقوع حادثه نیز همه وجود دارد بهتر است که با صرف درصدی هزینه بیمه باربری و اتوبار پیروزی شکل بگیرد تا در صورت وقوع اتفاق ناخوش آیندی حقی از مشتری ضایع نشود.

در مواردی دیگر ممکن است مشتری درخواست نگهداری کالا در انبار های مرکز برای مدت محدودی را داشته باشد. با این که همکاران وظیفه شناس در اتوبار پیروزی تمام تلاش خود را به منظور حفظ امنیت کالا اعمال می کنند اما باز هم لازم است برای آسایش خاطر مشتریان بیمه کالا به همراه تحویل ضمانت نامه کالا انجام پذیرد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

17 − 15 =

09128897213