حمل کالای سنگین و نیمه سنگین در باربری تهران به ساری

معمولا تمامی ایرانی ها با استان ساری و شهرستان های نزدیک به آن در شمال کشور آشنا هستند. این شهر به علت برخورداری از آب و هوای معتدل شرجی و سالم هر ساله پذیرای تعداد بسیاری از مسافران سراسر کشور می باشد به گونه ای که در روز های تعطیلی تمامی جاده های منتهی به این استان درگیر ترافیک سنگین می شود.

اگر که بخواهید از افراد محلی ساکن در این منطقه پرس و جوی دقیق داشته باشید درمیابید که عمده ساکنان این محل در تهران فعالیت شغلی خود را دنبال می کنند و بلعکس بیشتر ساختمان های منطقه متعلق به پولداران تهرانی است که ویلایی برای تفریحات خود تهیه کرده اند.

در هر حال این دو موضوع باعث شده که فعالیت باربری تهران به ساری بسیار رونق یافته و شهروندان هر دو استان بتوانند از خدمات باربری و اتوبار شرکت کالابار بهره مند شوند.

باربری تهران به ساری
باربری تهران به ساری

 

حمل کالای نیمه سنگین و سنگین در باربری تهران به ساری

به طور کلی خدمات باربری تهران به ساری در دسته های متعددی جای می گیرد که حمل کالای سنگین و نیمه سنگین یکی از آن زیر مجموعه ها است.

کالای نیمه سنگین

به کالاهایی گفته می شود که وزنشان از 4 تن بیشتر نشود مانند لوازم آشپزخانه، تابلو ها، صندلی و‌‌‌…

این دسته از کالاها به راحتی با کامیونت و یا خاور قابل حمل است

کالای سنگین

کالاهایی که وزن آن ها از ۴ تن بیشتر شود در دسته کالاهای سنگین جای می گیرند مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید  ماشین آلات صنعتی و…

برای حمل اینگونه کالاها به کامیون های ۱۰ و ۱۵ تن نیاز است.

خودرو های مناسب برای حمل بار

حمل لوازم خانگی

برای حمل این دسته از کالاها انواع کامیون و کامیونت ها مناسب است که مشتری قادر خواهد بود پس از بررسی وضعیت جوی هوا و مشاوره با بخش پشتیبانی نوع مسقف یا بدون آن را برای پیشبرد سفارشاتش درخواست دهد.

نکته: کامیون های مسقف حجم کمتری از بار را به نسبت کامیون های بدون سقف در خود جای می دهند اما امنیت آنان را به بهترین شکل ممکنه تضمین می کند.

باربری تهران به ساری
باربری تهران به ساری

حمل بار های صنعتی و ساختمانی

این دو دسته کالا برای حمل بار دربستی به شرایطی خاص نیاز دارند که شرکت باربری موطف است تمامی شرایط مرتبط با آن برای مواقع لازم آماده سازی کند.

محصولات ساختمانی: این دسته از کالا نیاز دارند که برای جا به جایی از خودروهای مجهز به مخلوط کن کمک گرفته شود تا بار در مسافت های طولانی آن هم برای باربری تهران به ساری از بین نرود‌.

محصولات صنعتی: این دسته از بار که شامل کالاهای فوق سنگین مانند بتون و ماشین آلات صنعتی می شود لازم است با کمک خودرو های کفی حمل شده و به کمک زنجیر هایی قوی در جای خود محکم شود.

محصولات غذایی

گروهی دیگر از بار به محصولات غذایی فاسد شدنی اختصاص دارد که شرکت را در برابر تامین سلامت آن ها تضمین می کند. در باربری تهران به ساری چون که مسافت در بیش از ۳ ساعت ( حداقل) طی می شود نیاز است از بسته بندی ویژه و خودروهای مجهز به یخچال کمک گرفته شود. به این شکل حتی در مسافت های بسیار طولانی نیز سرمای کالا حفظ شده ک به مشتری تحویل داده می شود.

تمامی اجناس قابل حمل در باربری تهران به ساری

در باربری تهران به ساری محصولاتی مانند:

  • مایعات
  • جامدات
  • فله ای
  • کالای پلاستیکی
  • کالای بتونی
  • کالای آهنی
  • و چوبی

حمل می شود که لازم است مشتری برای دریافت هزینه حمل هر نوع با شرکت ارتباط تلفنی مستقیم برقرار کرده و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در این حین به دست آورد.

نحوه ثبت سفارش

مشتریان ساکن در شهر تهران می توانند با مراجعه حضوری، ارتباط اینترنتی و ارتباط تلفنی با مشاوران مرکز سفارش خدمات مورد نیاز برای باربری تهران به ساری را به ثبت برسانند. به این طریق کارگران نه تنها به درخواست مشتری پاسخ داده بلکه خود نیز در این مسیر سرسبز تفریح کنند.از این که در مقاله ای دیگر تا پایان با ما همراه بودید بسیار سپاس گذارم و امید است اطلاعات ارائه شده مورد پسند شما کاربر عزیز واقع شده باشد.

ساری زیبا ترین شهر توریستی گردشگری در کل ایران است که در حاشیه رودخانه خزر قرار گرفته است و مسافران می توانند در تمامی شهر ها و روستاهای منطقه به دریا و جنگل های طبیعی دسترسی داشته باشند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

18 − 7 =

09128897213