تماس با 09128897213

اتوبار و باربری شمال تهران

در باربری شمال تهران از چه تجهیزاتی جهت بسته بندی کالا استفاده می شود؟

اثاث کشی بدون بسته بندی کالا آن هم به صورت استاندارد امری امکان ناپذیر است که حتی اگر به صورت غیر اصولی جهت انجام آن اقدام شود آسیبات جبران ناپذیری به کالا و شخص باربر وارد می شود. بنابراین در باربری شمال تهران به این موضوع توجه بسیاری شده و تلاش می شود بهترین خدمات را در وهله اول بر روی بسته بندی کالا اعمال کنند.

ویژگی های منحصر به فرد باربری شمال تهران در شرکت کالابار

  • در باربری شمال تهران بهترین خدمات به وسیله کارگران ماهر و با تجربه این مرکز به مشتریان ارائه می شود.
  • بسته بندی کالا به وسیله ی بهترین امکانات در سریعترین زمان انجام می گیرد.
  • بیمه ی کالا پیش از اعمال هر حرکتی جهت آرامش خاطر مشتریان انجام می پذیرد.
  • خودرو های باربری این شرکت که یکی از شعبات کالابار می باشد از مدل ها و ابعاد متنوعی موجود می باشند که از لحاظ فنی زیر نظر بهترین تعمیرکاران هستند.
باربری شمال تهران
باربری شمال تهران

 

برخی از ابزار کمکی استفاده شده در بسته بندی کالاها باربری شمال تهران

قیچی یا کاتر: وجود این ابزار در بسته بندی کالاها درهنگام اسباب کشی بسیار واجب است زیرا کمک می کند که کارگران بتوانند انواع چسب و نایلون ها را به راحتی بررش دهند.

پلاستیک های دسته دار: این ابزار در مواقع لازم می تواند بسته بندی ساده و مناسبی را برای کالاهای سبک به ارمغان آورد.

انواع ساک ها: این ساک ها و کیف های محکم می توانند حجم قابل قبولی از کالاها را در خود جای دهند.

چمدان: برخی از افراد عادت دارند که چمدان های بزرگ به کوچیک را داخل هم چیده و خالی حمل کنند در صورتی که این وسایل می توانند در زمینه باربری بسیار کاربردی حاضر شوند صاحبان منازل می توانند در درون چمدان کتاب هایشان را قرار دهند که حمل آن با چرخ راحت تر انجام می گیرد

انواع لوازم بسته بندی کالا

کارتن های 5 لایه

یکی از مقاوم ترین انواع کارتن هاست که در باربری شمال تهران استفاده می شود این کارتن ها در ابعاد متنوعی وجود دارند که می توانند انواع کالاها را جا به جا کنند. این لوازم لازم است با کمک چسب پهن محکم تر شوند تا در حین جابه جایی دچار پارگی و در رفتگی نشوند.

کارتن های مخصوص مواد یخ زده

این کارتن ها کاملاً شبیه انواع دیگر هستند با این تفاوت که به وسیله لوازمی مخصوص استریل می شوند که بتوانند کالاهای فاسد شدنی را تا مسافتی در سلامت کامل جا به جا کنند. در دیگر کارتن ها یخ مواد آب شده و نه تنها بسته بندی را از بین می برد بلکه بو و رنگ گوشت یا دیگر محصولات عوض می شود.

باربری شمال تهران
باربری شمال تهران

کارتن مخصوص جا به جایی لباس

بیشتر افراد عادت دارند کتاب را در کارتن بسته بندی کرده ولباس را در درون چمدان و ساک اما در باربری شمال تهران شاهد عملی برعکس این موضوع هستید. این باربری مجهز به کارتن های رگال دار جهت حمل ساده تر کالا می باشد و در عوض از چمدان های چرخ دار برای جا به جایی کتاب های سنگین استفاده می شود. به این طریق جابه جایی هردو کالا در ساده ترین حالت انجام می گیرد.

ساک مخصوص رختخواب

رختخواب ها اگر در بسته بندی نا مناسبی قرار گیرند حجم بسیاری از ماشین باری را اشغال می کنند اما در این باربری برای رفع مشکل از ساک هایی بزرگ و محکم استفاده می شود. این ساک ها مزیت هایی مانند بسته بندی ساده تر رختخواب، حمل راحت و حتی عدم نفوذ گرد و غبار را به دنبال دارند.

ساک بسته بندی کفش

این ساک ها در ابعاد مختلفی وجود دارند که برای خانوار هایی که کلکسیونی از انواع کفش ها را دارند بسیار مناسب می باشد جای دادن کفش در درون چنین ابزار کاربردی باعث می شود از خراش دیدگی، فشردگی و کثیف شدن آن ها پیشگیری شود.

پلاستیک حباب دار

این پلاستیک ها از وارد شدن ضربه به کالاهای شکستی جلوگیری می کند و سلامت آن ها را تا حدود بسیاری تضمین می کند. شاید از نظر بسیاری افراد استفاده از نایلون حبابدار خرج اضافی باشد و می توان تنها با چند روزنامه بسته بندی کالا را انجام داد اما لازم است بدانید که این روش استحکام کافی برای اسباب کشی در باربری شمال تهران ندارد و ممکن است در اثر ضربه ای کوچک کالا لب پر شود یا آسیب جدی ببیند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

شانزده − 13 =

09128897213