تماس با 09128897213

اتوبار و باربری شمس آباد

شرایط باربری شمس آباد چگونه است؟

شمس آباد تهران یکی از مناطق بسار عالی برای تاسیس شعبه ای از باربری می باشد زیرا دسترسی آن به به سایر مناطق از طریق بزرگ راه های مختطف امکان پذیر شده است. این شغل یکی از مهم ترین مشاغلیست که از آغاز زندگی بشر رواج داشته و هنوز هم با وجود مکانیکی شدن بسیاری از فعالیت ها همچنان جایگاه خود را در میان عموم مردم حفظ کرده است. این شغل با گذر زمان به صورت تخصصی تری انجام می شود که می توان گفت این تنها تغییر و تحولیست که در سررشته  باربری و اسباب کشی ایجاد شده است.

جهت آشنایی بیشتر با باربری شمس آباد و فعالیت های شکل گرفته در آن با ما همراه باشید.

معرفی محله شمس آباد

این محله در ناحیه 2 شهرداری منطقه 4 تهران قرار گرفته است که محله های مجیدیه، کوهک و مهران در همسایگی با آن واقع شده انداین محله از شمال جنوب شرق و غرب به وسیله 4 بزرگراه محاصره شده است که همین ویژگی ساده ترین دستری برای این محله را ایجاد کرده است

بزرگراه رسالت در جنوب، بزرگراه شهید زین الدین در شمال، از شرق بزرگراه امام علی و از غرب خیابان حسن بنا این محله را محاصره کرده اند. تمامی خیابان های شمس آباد پهن و بزرگ است که این موضوع از ایجاد ترافیک جلوگیری می کند.

باربری شمس آباد
باربری شمس آباد

 

کارکنان باربری شمس آباد در چه زمینه هایی فعالیت می کنند؟

  • بخش پشتیبانی سایت؛ اینم افراد بایستی از تمامی فعالیت ها، خدمات و قوانین شرکت آگاه باشند تا بتوانند اطلاع رسانی دقیق تری نسبت به موضوع اعمال کنند.
  • ارتباط تلفنی؛ کارمندان فعال در این بخش باید توانایی برقراری ارتباط کلامی موثر داشته باشند و همانند گروه قبلی از تمامی فعالیت ها و قوانین شرگت آگاه باشند.
  • مدیریت؛ شخص مدیر بایستی بتواند تمامی سفارشات و ماموریت ها را مدیریت کرده و هر گروه را در زمانی خاص با وسیله ی مناسب که کارشناسان آن را تعیین کرده به محل اعزام کند.
  • حسابداران؛ گروه حسابداری خبره شرکت باید تمامی مراحل باربری را با دقت مورد بررسی قرار داده و بهای تمام شده را مطابق با تعرفه های تعیین شده از اتحادیه باربران ارائه دهد.
  • رانندگان؛ راننده ای که در شرکت باربری استخدام می شود بایستی دارای گواهینامه رانندگی باشد و به تمامی مسیرذ های سطح شهر تسلط داشته باشد.
  • کارگران؛ کارگران باربری علاوه بر این که باید جثه ای قوی دلاشته باشند نیاز از از اخلاق حرفه ای و تجربه بسیار بالا برخوردار باشند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.
  • انبارداران؛ از انجایی که در انبار شرکت ممکن است کالای درخواستی بسیاری از مشتریان نگهداری شود یا لوازم بسته بندی در انبار شرگت قرار گیرد لازم است شخصی در محل حضور داشته و تمامی موجودی ها را زیر نظر داشته باشد. انبارداران شرکت به مسائل ابتدایی حسابداری تسلط داشته و برای شمارش کالاها از صبر و حوصله بسیار بالایی برخوردارند.
  • نگهبانی، درب ورودی پارکینگ و انبار شرکت لازم است تعدادی نگهبان به صورت شیفتی حضور داشته باشند تا از کالاهای امناتی و خودرو ها حفاظت شود. از ویژگی نگهبانان فعال در باربری شمس آباد می توان به، راز داری، برخورداری از آمادگی جسمانی، هوشیار و باهوش بودن، خوشرو و در نهایت تصمیم گیری عالی در مواقع حساس اشاره کرد.

در باربری شمس آباد که از دیگر شعبه های شرکت کالابار می باشد از بهترین تجهیزات و ماشین آلات استفاده می شود بنابراین بهترین گزینه برای انتخاب از میان باربری های موجود در محله ی شمس آباد می باشد.

باربری شمس آباد
باربری شمس آباد

 

خدمات ارائه شده در باربری شمس آباد

در وهله ی اول خدمات باربری در هر زمینه ای که باشد با درخواست مشتری انجام می گیرد و باربری در هیچ زمینه ای اصرار ندارد مگر آن که پیشنهادی داده شود.

خدمات بسته بندی: مشتریان می توانند پیش از درخواست نیرو از باربری شمس آباد خود به شخصه جهت بسته بندی کالاها اقدام کنند که این کار استاندارد نیست و کارگران باربری بهترین بسته بندی را با کمک ابزار های استاندارد ارائه می دهند تا حمل کالا در اطمینان و سلامت کامل شکل بگیرد.

خدمات حمل و نقل: این دسته از خدمات اسباب کشی با کمک بهترین ماشین باربری و کارگران حرفه ای انجام می شود. اطمینان داده می شود که در زمان ارائه خدمات هیچگونه آسیبی به محیط و کالا وارد نشود

خدمات چیدمان: در زمان تخحلیه بار مشتری محل دقیق قرار گیری کالا را برای کارگران معین می کند و کارگر موظف است مطابق دستور عمل کند تا فرآیند چیدمان در راحت ترین شکل انجام بگیرد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

19 − 9 =

09128897213