صفر تا صد حمل و باربری موتور سیکلت به شهرستان

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی راجع به حمل موتور سیکلت به شهرستان ارائه دهیم.

اگر قصد حمل موتور سیکلت به شهرستان را دارید، می دانید که برای این کار راه های مختلفی وجود دارد که می توان به حمل با قطار، اتوبوس، انواع کامیون ها و تحویل به باربری اشاره کرد. حمل با اتوبوس و قطار مشکلات خود را دارد. در حمل با قطار زمان بیشتری طول می کشد که موتور شما به مقصد برسد، و ممکن است در طول مسیر موتور سیکلت شما آسیب ببیند، بنابراین اگر عجله دارید این روش گزینه مناسبی نیست. حمل با اتوبوس برای موتورهایی که سایز کوچکی دارند، مناسب است. اما این کار غیر قانونی است و جریمه دارد. در حمل با کامیون، نیاز است که کامیون های باری معتبری پیدا کنید، که کمی مشکل است. این روش هزینه بالاتری نیز دارد.

تحویل موتور به باربری ها مناسب ترین روش است که در ادامه با مزایای این روش آشنا می شویم.

انتخاب باربری مناسب برای باربری موتور سیکلت

اولین قدم برای باربری و حمل موتور سیکلت به شهرستان انتخاب شرکت باربری و اتوبار مناسب است. از ویژگی های یک باربری مناسب می توان به نکات زیر اشاره کرد.شرکت باربری باید دارای مجوز و تحت نظر اتحادیه باربری و اتوبار باشد و قیمت را بر اساس نرخ اتحادیه اعلام کند. از عوامل موثر بر قیمت می توان به مسافت طی شده، مقصد (داخل یا خارج شهر)، نوع بار و نوع وسیله نقلیه اشاره کرد.بسته بندی های بار انجام شده باد منطبق بر استانداردها باشد. در جابجایی نباید کالا صدمه ببیند و بسته بندی مناسب باعث پیش گیری از این امر می شود.

باربری و حمل انواع موتور سیکلت
باربری و حمل انواع موتور سیکلت

 

هنگام حمل بار ممکن است حوادثی رخ دهد، یک شرکت اتوبار و باربری با بیمه کردن بارهای خود این تضمین را به مشتری می دهد که بارها را به صورت ایمن انتقال می دهد.برای پیش گیری از مشکلات احتمالی شرکت باربری معتبری را انتخاب کنید. شرکت هایی که از افراد آموزش دیده برای حمل کالا استفاده می کنند و امتحان خود را پس داده اند.وسیله های حمل بارها مانند انواع کامیون ها و وانت بار نیز باید کاملا سالم و ایمن باشند.از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری و اتوبار می توان به دسترسی همه روزه و برخورداری از مشاوران و کارشناسان اشاره کرد. از ابتدا تا انتهای حمل بار شما باید بتوانید بار خود را پیگیری کنید.

شرکت باربری کالابار اولین و قدیمی ترین باربری تهران است که 70 سال تجربه ارائه خدمات باربری را دارد. موسسه کالابار مشتری مداری را در سرلوحه کار خود قرار داده است و پاسخگوی تمام نیازهای مشتری است. امکان تماس و پیگیری برای سفارشات در تمام مراحل وجود دارد، صدور بارنامه دولتی موجب هزینه کم مرسولات می شود، تمامی بارها بیمه می شوند، امانت داری توسط پرسنل رعایت می شود، تمامی کارکنان از کارشناسان تا رانندگان آموزشهای لازم را دیده اند. این موسسه سابقه  همکاری با برندهای مطرح مثل ایران خودرو، سایپا، یونیسف، پاکسان، صنایع مس ایران، سازمان چای ایران، دخانیات و … را در کارنامه خود دارد.

وسیله حمل موتورسیکلت

برای باربری و حمل موتور سیکلت به تجهیزاتی نیاز داریم که بتوان ایمنی موتور سیکلت را تامین کرد. ماشین های باربری و اتوبار که در انتقال موتور سیکلت استفاده می شوند عبارتند از انواع وانت و نیسان، کامیون و کامیونت، خاور و …

در انتخاب ماشین به نوع بار، مسافتی که حمل می شود، شرایط آب وهوایی، نوع مسیر و جاده و ساعت حمل موتور سیکلت توجه می شود. این وسایل حمل، باید کاملا ایمن باشند.

رانندگان وسایل نقلیه

رانندگان باربری و حمل موتور سیکلت باید رانندگان با تجربه ای باشند که:

  • مسیر را به خوبی بشناسند و مجوز حمل بار و بیمه داشته باشند.
  • از نحوه بارگیری، تخلیه بار و بستن باربند اطلاع کافی داشته باشند.
  • در طول مسیر ایمنی موتور سیکلت را چک کنند.
  • هرگونه مشکلی که برای موتورسیکلت در حین بارگیری یا در طول مسیر پیش بیاید را به باربری اطلاع دهند.

انواع راه های باربری و حمل موتور سیکلت

برای حمل موتور سیکلت به طور کلی دو روش وجود دارد، حمل موتور سیکلت با خودروهای باربری و تریلی های موتور بر.

حمل موتور سیکلت با خودروهای باربری: در این روش یک کامیون، موتور سیکلت شما را به صورت تکی ودربستی به شهرستان حمل می کند. برای مثال وانت نیسان توانایی حمل بارهایی با وزن 2 تن را دارند، بنابراین گزینه مناسبی برای حمل یک موتور است. در استفاده از این روش حتی الامکان سعی شود که از باربندهای محکم استفاده شود و قسمت هایی از موتور که در اثر ضربه دیدن آسیب می بینند با انواع کارتن و پلاستیک حبابدار پوشیده شود. هزینه ارسال موتوربه صورت دربستی بیشتر از ارسال با تریلی های موتور بر تمام می شود.

تریلی های موتور بر: نوعی از تریلی و کامیونت ها که دارای اتاقک های مخصوص حمل موتور هستند که امکان حمل چندین موتور را بر اساس ظرفیتشان دارند.بر اساس تعداد موتور سیکلت یکی از روش های بالا را نتخاب کنید.

باربری و حمل انواع موتور سیکلت
باربری و حمل انواع موتور سیکلت

 

 نحوه حمل و ارسال موتور به شهرستان

برای ارسال موتور سیکلت به شهرستان کافی است با مشاوران اتوبار و باربری کالابار تماس بگیرید تا کارشناسان بعد از بررسی، هزینه و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. در باربری کالابار به شما این تضمین را می دهیم که تمام استانداردهای حمل موتور سیکلت رعایت می شود و موتور سیکلت شما به صورت ایمن به شهرستان حمل شود.

موسسه باربری کالابار خدمات مختلفی از جمله بسته بندی و حمل اثاثیه منزل، حمل بار شرکت، حمل انواع خودرو و موتور سیکلت، حمل کانتینر، باربری و اتوبار به مناطق مختلف و… را با کیفیت بالا و هزینه کم ارائه می دهد. در حمل موتور سیکلت به شهرستان محدودیتی ندارد و آماده سرویس دهی به همه نقاط کشور است. هدف این موسسه حمل بار به صورت ایمن و به موقع همراه با رضایت مشتری می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (6 امتیاز)

پاسخ بدهید

یک × 2 =

09128897213