یک کامیون چن تن است؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اسباب کشی با آن روبرو شوید تکمیل شدن ظرفیت ماشین حمل بار است در صورتی که بخش عظیمی از وسایل شما در ان جای نشده است، وقتی که گنجایش کامیون مناسب برای حجم بار نباشد باید انتظار چنین فاجعه ای را نیز داشته باشید. یک کامیون چن تن است

شرکت کالابار با در اختیار داشتن انواع کامیون حمل بار، مناسب ترین آن ها را براساس حجم بار به مشتریان خود پیشنهاد می دهد، اگرچه انتخاب ماشین بر عهده خود مشتری می باشد اما توصیه می کنیم به منظور ممانعت از مواجه شدن با کمبود فضا از راهنمایی های کارشناسان شرکت باربری کالابار استفاده کنید. با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان متحمل هزینه اضافی برای اجاره کامیون با گنجایش بزرگتر نخواهید بود.

کالابار در این مقاله قصد دارد به بررسی کامل ابعاد و گنجایش و ظرفیت کامیون های حمل بار و نکات لازم برای انتخاب مناسب کامیون براساس حجم بار را در اختیارتان قرار دهد، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یک کامیون چن تن است با ما همراه باشید.

در این مقاله میخوانید :

اهمیت کامیون در اسباب کشی

کامیون در مقایسه با برخی از ماشین های حمل بار مانند نیسان و وانت بار که حجم کمتری دارند هزینه بالاتری دارد، اما می تواند انتخاب مناسبی برای اسباب کشی و حمل بار تنها در یک مرحله باشد از این رو انتخاب صحیح گنجایش آن براساس حجم باری که دارید بسیار حائز اهمیت می باشد، برای این که متحمل هزینه اضافی نشوید می توانید در زمان انتخاب کامیون از راهنمایی های کارشناسان کالابار در این زمینه استفاده کنید، البته لازم است که بدانید همانگونه که مواجه شدن با کمبود فضا در زمان اسباب کشی می تواند مشکل ساز باشد اضافه امدن فضا نیز می تواند موجب بروز مشکلات دیگری شود، بزرگ بودن ماشین علاوه بر هزینه اضافه ای که باید پرداخت کنید موجب آسیب دیدن وسایل و شکستن آن ها می شود که ممکن است در برخی از موراد نیز متحمل خسارات جبران ناپذیری شوید. یک کامیون چن تن است

ظرفیت و گنجایش کامیون های حمل بار

هر کامیون به توجه گنجایش و ابعادی که دارد قادر به بارگیری میزان مشخصی از اسباب و وسایل است که معمولا اندازه ان را بر حسب مترمکعب می سنجند، البته لازم است که بدانید این اندازه گیری شامل تمامی فضای باز کامیون از کف تا سقف می شود، افرادی که تجربه کافی در زمینه اسباب کشی ندارند به ندرت ممکن است بتوانند کامیون متناسب با بار را به درستی انتخاب کرده و یا این که تمام فضای ان را از وسایل بسته بندی پر کنند.اما پرسنل باربری کالابار با توجه به تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند به راحتی می توانند از کلیه تمامی فضای موجود برای بارگیری و قرارگیری وسایل استفاده کنند البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است برای این که بتوان از تمامی فضای موجود کامیون برای بارگیری استفاده شود بایستی بسته بندی ها نیز به درستی انجام شده باشد. یک کامیون چن تن است

 از این رو باربری کالابار در صورت تمایل مشتری با اعزام کارشناسان به محل و بررسی وسایل می تواند کامیون مناسب با حجم بار را در اختیار آن ها قرار دهد.

برای انتخاب کامیون در اسباب کشی موارد ذیل را در نظر بگیرید:

  • نوع بار و اثاثیه که به سه دسته بارهای سنگین- سبک و نیمه سنگین تقسیم می شود.
  • مسافت جابجایی از مبدا به مقصد
  • نوع جابجایی که می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد
  • زمان مناسب تحویل بار
  • مسیر و جاده انتخابی در میان مبدا و مقصد برای حمل بار
  • و…

راهنمای کالابار برای اندازه گیری ظرفیت و گنجایش کامیون های حمل اثاثیه

برای اندازه گیری کامیون حمل اثاثیه یک قاعده کلی وجود دارد که براساس آن، برای وسایل هر اتاق، 3 فوت مکعب فضا در نظر می گیرند لذا اگر این برآورد را کاملا دقیق در نظر بگیریم می توان گفت که یک کامیون 24 کیلوگرمی دارای فضا و گنجایش لازم برای حمل بار 8 اتاق با وسایل کامل را دارد البته این مقدار کاملا تقریبی است از این رو بهتر است بهترین براورد را براساس بخش عمده از وسایل موجود در اتاق در نظر بگیرید.

همچنین برای پیشگیری از کمبود فضا کامیونی که کمی از برآورد به دست آمده شما بیشتر است را انتخاب کنید تا از این طریق با تنش کمتری مواجه شوید.

بهترین انتخاب کامیون در اسباب کشی

بهترین و در عین حال مناسب ترین انتخاب برای این که اسباب کشی ایمن و در عین حال بدون هر گونه آسیب دیدگی وسایل داشته باشید استفاده از کامیون برای حمل بار است، لذا همانگونه که در سطرهای پیش نیز گفتیم باید کامیون را براساس حجم باری که دارید انتخاب کنید و این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما قصد جابجایی به شهرستان دیگری را داشته باشید، انتخاب کامیون با گنجایش مناسب از بروز برخی اتفاقات ناخوشایند جلوگیری می کند، لذا می توانید در زمان انتخاب ابتدا از خود سوال بپرسید:

چقدر وسیله دارید؟

تعداد اتاق ها و تعداد وسایلی که در هر کدام از آن ها قرار دارد چقدر است؟

انواع کامیون هایی که در کالابار وجود دارد و شما می توانید از آن ها برای حمل بار استفاده کنید به قرار ذیل است:

  • ظرفیت بار و گنجایش کامیون تک محور

این ماشین باری برای حمل بار در مسافت های طولانی با وزن سنگین مناسب است، و امکان تردد برای آن در معابر شهری در ساعات میانی روز وجود ندارد.

کامیون تک با بهره مندی از دو محور و شش چرخ قادر است 10 الی 12 تن بار را حمل کند، طول آن برابر 5.8 متر و دارای عرض تقریبی 2.2  الی 2.25 متر می باشد.

  • ظرفیت بار و گنجایش کامیون دو محور

این نوع کامیون مناسب برای حمل بارهایی با بیش از 15 تن می باشد که همانند کامیون تک امکان تردد در ساعات میانی روز در سطح شهر را ندارد لذا از آن برای حمل بار برون شهری استفاده می شود.

این ماشین باری دارای 3 محور و حداقل 10 چرخ با طول 6.8 الی 7 متر و عرض 2.35 الی 2.45 متر می باشد.

ظرفیت کامیون دو محور
ظرفیت کامیون دو محور

 

  • ظرفیت بار و گنجایش خاور

در جواب سوال اینکه خاور چند تن بار میبرد؟ میتوان گفت که ماشین های باربری که دارای ظرفیت بین ۳ تن تا حداکثر ۶ تن هستند . که خاور مسقف اکثرا توسط اتوبار ها جهت حمل اثاثیه به کار گرفته می شوند. همچنین شرکت کالابار نیز برای حمل بار مشتریان خود بنا به نیاز از این ماشین باربری استفاده می کند.

ظرفیت بار و گنجایش خاور
ظرفیت بار و گنجایش خاور

 

  • ظرفیت بار و گنجایش وانت نیسان

میزان ظرفیت و گنجایش وانت نیسان برای حمل بار و اسباب کشی برابر با حداکثر 2 تن است.

ظرفیت بار و گنجایش وانت نیسان
ظرفیت بار و گنجایش وانت نیسان

 

  • ظرفیت بار و گنجایش تریلی

در سوال اینکه هر تریلی چند تن بار می زند ؟ میتوان گفت که میزان ظرفیت و گنجایش تریلی های 18 چرخ معمولا بالای 15 تن است و در باربری و حمل بارهای سنگین و گارخانجات مورد استفاده قرار میگیرد.

ظرفیت بار و گنجایش تریلی
ظرفیت بار و گنجایش تریلی

 

  • ظرفیت بار کامیون بنز 911

ظرفیت بار و گنجایش کامیون بنز 911 تقریبا معادل 10 تن می باشد.

ظرفیت بار کامیون بنز 911
ظرفیت بار کامیون بنز 911

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار و انتخاب وسیله مناسب برای این منظور پیشنهاد می کنم حتما با شماره تماس شرکت ارتباط گرفته و کارشناسان ما در بخش پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

4.2/5 - (40 امتیاز)

پاسخ بدهید

پانزده + یازده =

09128897213