تماس با 09128897213

اتوبار و باربری جنت آباد

خدمات باربری جنت آباد در شرکت کالابار چگونه است؟

باربری جنت آباد یک مجموعه ی فعال در زمینه باربری می باشد که به صورت کامل تحت نظر شرکت کالابار می باشد. در صورت نیاز به خدمات باربری در محور محله ی جنت آباد لازم است در ابتدا با مرکز هماهنگی های لازم اجراء شود و در نهایت از اتوبار های مختص این محله از ابتدا تا انتهای حمل بار کمک گرفته شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات اتوبار جنت آباد با ما همراه باشید. اطمینان کامل می دهیم که اطلاعات دریافت شده پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان باشد.

موقعیت جغرافیایی محله جنت آباد تهران

یکی از محله هایی که در محدوده ی شهرداری منطقه 5 تهران واقع شده است جنت آباد می باشد. بلوار اصلی این محله از خیابان حصارک کشیده شده و تا خیابان شهید اشرفی اصفهانی ادامه دارد.

اتوبار و باربری جنت آباد
اتوبار و باربری جنت آباد

 

تمامی رانندگان با تجربه باربری جنت آباد با تمامی کوچه و خیابان های این محله آشنا هستند و در سریع ترین زمان می توانند آدرس ارسال شده را پیدا کنند. اما باز هم جهت افزایش آگاهی شما عزیزان صلاح بر این شد که مختصری در زمینه موقعیت جغرافیایی این محل اطلاعاتی ارائه دهیم.

این محله از قسمت غربی به محله ی شهران محدود می شود و از شرق به اتوبان شهید اشرفی اصفهانی و محله ی پونک راه دارد. در شمال این محله جاده حصارک واقع شده و در جنوب آن خیابان آیت الله کاشانی.

خدمات بسته بندی در باربری جنت آباد

در حمل بار منازل، بار اداری و… مهم ترین مرحله بسته بندی کالاها می باشد که در صورت عدم تخصص کافی زمان بسیاری را از افراد می گیرد بنابراین توصیه می شود که در این زمینه اگر که درآمد کافی دارید از نیروهای متخصص باربری جنت آباد کمک بگیرید.

  • شرکت باربری کالابار پیش از ارسال نیروی انسانی به محل ماموریت تمامی لوازم مورد نیاز برای بسته بندی را تامین می کند. این لوازم شامل چسب پهن، کارتن های با کیفیت چند لایه، کنف های پلاستیکی محکم، انواع نایلون ها اعم از نایلون بسته بندی، سلفون، حباب دار و… می باشد.
  • بسته بندی کالاها از خرده ریزه ها آغاز می شود تا کالاهی سنگین به اتمام می رسد.
  • اگر که قرار باشد حمل کالا به خارج از کشور شکل بگیرد استفاده از بسته بندی ثانویه نیز الزامی می باشد.

خدمات حمل و نقل کالا در باربری جنت آباد

از دیگر خدماتی که توسط باربری جنت آباد اجرا می شود حمل و نقل کالا می باشد این مرحله لازم است با دقت کامل و توجه به نیاز مشتریان انجام شود تا زیان مالی دامن گیر افراد نشود و حقوق مشتریان کاملاً رعایت شود.

اتوبار و باربری جنت آباد
اتوبار و باربری جنت آباد

 

نکاتی که باید پیش از حمل کالا به آن توجه شود؟

  • به استحکام بسته بندی کالاها توجه شود؛ اگر که بسته بندی درستی انجام نشده باشد در حین حمل و نقل احتمال آسیب دیدگی کالا و یا آسیب دیدن خودرو های اطراف در اثر سقوط کالاهای سنگین وجود دارد.
  • نوع کالا و محصولات در نظر گرفته شود؛ مثلاً اگر باربری برای فروشگاه مواد غذایی است به کامیون های مجهز به یخچال نیاز است و یا اگر درخواست نیرو از اتوبار جنت آباد برای حمل مواد ساختمانی آماده شده می باشد به کامیون های مجهز به مخلوط کن نیاز است
  • حجم بار را مد نظر قرار دهید؛ ممکن است برخی شرکت ها درخواست باربری برای تنها چند خرده کالا داشته باشند و یا یک خانه ی نسبتاً بزرگ درخواست نیرو کند طبیعیست حجم بار در این دو حالت تفاوت داشته باشد.

با توجه به حجم بار لازم است کامیونی با ظرفیت مناسب به محل ارسال شود در غیر این صورت پرداخت هزینه ی اضافی بر عهده مشتریان است.

  • کارگران به تعداد استاندارد و مناسب جهت ماموریت ارسال شوند؛ هرچه تعداد کارگران بیشتر باشد دستمزد پرداختی نیز افزایش میابد بنابراین بهتر است تعداد نیروی انسانی در حدی باشد که کار ها خیلی سریع و با نظم پیش رود نه این که به قدری زیاد باشند که برخی از آن ها بیکار بمانند.
  • کمک به چیدمان کالا؛ خدمات حمل ونقل کالاها در باربری جنت آباد تنها به انتقال کالا به درب محل جدید ختم نمی شود بلکه کارگران تا پایان چیدمان کالا نیز مشتریان را همراهی می کنند.

خدمات جانبی باربری و اتوبار جنت آباد

برخی دیگر از خدمات در باربری جنت آباد ارائه می شوند کهکه جزء مراحل اصلی باربری نیستند اما وجود آن ها الزامی است

  • مشاوره رایگان در طول ماموریت
  • انبار کردن کالاها در صورت درخواست مشتری به تعداد روز های محدود
  • انتقال کالا تا هر مسافتی که درخواست شود و از قبل نیز هماهنگ شده باشد.
  • بیمه ی تمامی کالاها
  • و…

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سیزده − یازده =

09128897213