تماس با 09128897213

اتوبار و باربری رباط کریم تهران

در باربری رباط کریم تهران باید به چه نکاتی توجه شود؟

باربری و اسباب کشی نیاز به رعایت نکات بسیاری دارد تا رضایت دو طرف به دست آمده و شرکت به اهدافی که دارد دست پیدا کند. باربری رباط کریم تهران همانطور که از نامش پیداست یکی از شعبات شرکت کالابار است که در خارج از تهران و در محدوده ی شهرستان رباط کریم به فعالیت می پردازد. این منطقه با این که محدوده ای کوچک است اما همانند دیگر مناطق شهر های بزرگ نمیازمند خدمات بسیار مفید باربری رباط کریم تهران است زیرا زندگی در این محدوده مانند دیگر نقاط کشور ادامه دارد و افراد بسیاری نظیر پیر و جوان، شاغل و بازنشسته یا خانه دار در این شهرستان ساکن هستند و ممکن است تمایل داشته باشند محل زندگی خود را به شهری دیگر و یا محله ای دیگر منتقل کنند.

آشنایی با منطقه رباط کریم

رباط کریم منطقه ایست در جنوب غرب استان تهران که مسیر بسیاری از خدمات باربری و اتوبار برون شهری می باشد و خود به تنهایی نیازمند خدمات جداگانه ای است. این محله از اطراف به شهرستان های همجوار شهریار، شهر ری، اسلامشهر،ر بهارستان و زرندیه متصل است. در شمال این منطقه شهرستان شهریار واقع شده است و در جنوب آن شهر ری و اسلام شهر!!! اما در شرق آن بهارستان قرار دارد و در غرب زرندیه؛ با این شکل دسترسی باربری رباط کریم تهران به تمامی شهرستان های واقع در جنوب غربی تهران امکان پذیر است.

باربری رباط کریم تهران
باربری رباط کریم تهران

 

نکات مورد توجه در باربری رباط کریم تهران

یک سری شرایط در پیش و حین باربری رباط کریم تهران وجود دارد که نیازمند رعایت نکاتی می باشد تا احترام دو طرفه حاصل شده و مشتری و کارکنان شرکت بتوانند در آرامش کامل  فعالیت خود را دنبال کنند

نکته ی اول: مربوط به اقدامات بسته بندی کالا می باشد

مشتری برای مرحله ی بسته بندی دو راه دارد یکی اینکه تمامی فرآیند کار راشخصاً دنبال کند یا اینکه کار را به شرکت باربری بسپارد. در انتخاب اول یعنی طی کردن مراحل به صورت شخصی لازم است مشتری به این موضوع آگاه باشد که پیش از فرارسیدن زمان حمل و نقل باید کار را به اتمام برساند. چنانچه مرحله کوچکی باقی بماند می تواند از کارگران درخواست کمک نماید یا به آن ها بگوید لحظاتی را تا به پایان رسیدن کار صبر کنند که در هر دو صورت بابت ساعات کار اضافی هزینه ی بیشتری دریافت می شود.

اما در انتخاب روش دوم یعنی سپردن کل فرآیند بسته بندی به شرکت هزینه ی آن با توجه به حجم بار محاسبه می شود و به اطلاع مشتری می رسد. با توجه کردن به این نکات احتمال ناراحتی و درگیری دو طرف به حداقل خود می رسد.

نکته ی دوم: حمل عتیقه و لوازم قیمتی توسط مشتری انجام شود.

با اینکه اطمینان از حمل کالا در سلامت کامل برای شرکت اولویت دارد اما باز هم لازم است ریسک حمل کالای قیمتی پذیرفته نشود و مسئولیت حمل اینگونه کالاها به شخص مشتری واگزار شود. اینم لوازم شامل اسناد و مدارک، طلا و جواهرات، لوازم الکترونیکی گران قیمت مانند لپ تاپ و… می باشد.

باربری رباط کریم تهران
باربری رباط کریم تهران

 

نکته ی سوم: عدم پذیرش مسئولیت حمل کالای خطرناک در بسته بندی ها

کارگران باربری رباط کریم تهران موظف اند پیش از هر اقدامی آن هم در صورت انجام شدن بسته بندی توسط مشتری از آن ها بپرسند که در بسته ها مواد ممنوعه مانند محصولات آتش زا و سوخت قرار نگرفته باشد و اگر که چنین چیزی وجود داشته بسته را باز کرده و پس از خارج کردن کالای مربوطه بسته بندی مجدداً انجام بگیرد.

نکته ی چهارم: کارتن های بسته بندی نشانه گذاری شده باشند

از آن جایی که کارگران باربری رباط کریم تهران در هنگام تخلیه بار وظیفه ی چیدمان موقت کالا را بر عهده دارند لازم است پس از اتمام مراحل بسته بندی به کمک ماژیک خودکار یا هر وسیله ی دیگر نشانه هایی بر روی کارتن ثبت شود تا برای چیدمان وسایل مشکلی ایجاد نشود.

نکته ی پنجم: دور نگهداشتن حیوانات و کودکان از محل

اگر که فرزند کوچکی دارید یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید در روز اثاث کشی آن ها را از محدوده فعالیت دور نگه دارید تا سلامت و امنیت آن ها در زمان جابه جایی کالای سنگین تضمین شود. اینگونه فعالیت ها با اینکه توسط اشخاص با تجربه و ماهر انجام می شود اما باز هم ریسک بروز حادثه وجود دارد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

پانزده + هجده =

09128897213