تماس با 09128897213

اتوبار و باربری سعادت آباد

باربری سعادت آباد شرکت کالابار در چه محوری به ارائه خدمات می پردازد و هزینه هر بخش از فعالیت ها را چگونه محاسبه می کند؟

باربری سعادت آباد یکی از زیرمجموعه های فعالیت شرکت کالابار می باشد. در این باربری کارگران با تجربه و تنومند بسیاری به ارائه خدمات می پردازند که به منظور راحتی کار آن ها و سرعت بخشید به فرآیند کاری ماشین آلات پیشرفته ای از سمت شرکت در اختیارشان قرار می گیرد.

خدمات ارائه شده در اتوبار و باربری سعادت آباد

در باربری سعادت آباد تمامی مراحل حمل بار از ابتدا تا انتها اعم از:

  • بسته بندی کالا ها به روشی مدرن
  • حمل کالا به کمک نیروی انسانی تا درون خودروهای باربری
  • تخلیه کالا از ماشین به درون مکان جدید باز هم به کمک کارگران
  • کمک به چیدمان کالا
  • انبار کردن کالا در صورت نیاز
  • صدور بیمه نامه معتبر برای مشتریان
  • ارائه مشاوره به مشتریان در طی مراحل فعالیت
  • و….

انجام می پذیرد.

آشنایی با این فعالیت ها و مقایسه آن ها با دستمزد دریافتی توسط شرکت نشان می دهد که شرکت کالابار در کنار ارائه بهترین خدمات منصفانه ترین مبلغ را دریافت می کند و اهداف خود را بر پایه مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان بنا نهاده است.

باربری سعادت آباد
باربری سعادت آباد

 

نحوه محاسبه دستمزد دریافتی از مشتریان توسط پرسنل حسابداری

در باربری سعادت آباد تمامی فعالیت های شکل گرفته و تجهیزات به کار رفته در فرآیند کار را به صورت دقیق بررسی کرده و در نهایت بهای آن از مشتریان دریافت و در میان پرسنل و کارگران باربری تقسیم می گردد.

عوامل موثر در تعیین قیمت خدمات باربری سعادت آباد

  • از مهم ترین عواملی که بر روی افزایش هزینه اتوبار و باربری سعادت آباد تاثیر گذار است لوازم جانبی است که به منظور بسته بندی کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که ساکنسن منزل فرصت کافی برای بسته بندی کالاهای ریز و درشت خود را نداشته باشند می توانند از کارگران اتوبار سعادت آباد کمک گرفته و کار خود را در سریع ترین زمان به نتیجه برسانند. این بخش از فعالیت نیاز به تجهیزات خاصی دارد که در ابتدای کار تمامی لوازم توسط شرکت باربری و اتوبار سعادت آباد به همراه تیم ارسال می گردد و هزینه آن در پایان کار به صورت دقیق محاسبه می گردد.
  • تعداد کارگران حاضر در تیم کاری نیز می تواند در سریع تر کردن روند فعالیت و افزایش قیمت تعیین شده به عنوان دستمزد موثر باشد. از آن جایی که حق و حقوق شرکت از دستمزد کارگران مجزا است هر کارگر بر طبق تعرفه ها به صورت ساعتی حقوق جداگانه دریافت می کند بنابراین طبیعی است که با افزایش تعداد کارگران هزینه تحمیل شده به مشتری نیز افزایش یابد
  • نوع اتومبیل ارسالی به محل و همچنین مسافتی که باید طی شود در تعیین هزینه باربری موثر است اما چگونه؟

در اتوبار و باربری سعادت آباد پرسنل حاذق حسابداری تعرفه هایی تعیین کرده اند و در ان لیستی از ماشین های در اختیار شرکت آورده اند و در کنار آن هزینه هر ساعت فعالیت آن ها را نوشته اند. در صورتی که نیاز به خودرو های سنگین برای باربری داشته باشید هزینه آن به نسبت وانت بار ها بیشتر در نظر گرفته می شود.

همچنین در طی این فعالیت ممکن است مشتری بخواهد از سمت سعادت آباد به شهرستان های اطراف نقل مکان کند و یا بلعکس به بنابراین چون در این مسیر مصرف بنزین و گازوئیل بیشتر می شود و از طرفی دیگر راننده نیز خستگی بیشتری را تحمل می کند طبیعیست که افزایش قیمت از این طریق را شاهد باشیم.

  • حجم بار نیز باعث می شود قیمت تعیین شده برای فعالیت باربری سعادت آباد تا حدودی تغییر یابد. به این شکل که اگر حجم بار به قدری زیاد باشد که زمان بسیاری از کارگران بگیرد و آن ها مجبور شوند انرژی بیشتری در این راه صرف کنند قطعاً هزینه تمام شده با افزایش مواجه می شود. اما اگر باربری سعادت آباد فقط در زمینه چند قطعه کالای کوچک باشد نیازی به پرداخت هزینه گزاف دیده نمی شود مگر آن که موارد دیگر در این زمینه دخیل باشند.

آشنایی با موقعیت جغرافیایی محله سعادت آباد

محله سعادت آباد در شهرداری منطقه 2 استان تهران و در ضلع شمال غربی واقع شده است. این محله از ناحیه شمالی به کوچه فراز متصل می شود از جنوب به شهرک غرب، از سمت شرق بزرگراه چمران به این محله راه دارد و از سمت غرب بلوار فرحزادی؛ دسترسی از دیگر مناطق استان تهران به این محله شاید در لحظه ی اول سخت به نظر آید اما برای رانندگاه با تجربه و سابقه دار باربری سعادت آباد کاری ساده می باشد حتی اگر مشتری در کوچه پس کوچه ها ساکن باشد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

8 + 9 =

09128897213