تماس با 09128897213

اتوبار و باربری شرق تهران

بهترین زمان برای درخواست نیرو از باربری شرق تهران چیست؟

شاید به این موضوع دقت کرده باشید که عمده خدمات باربری شرق تهران در فصل بهار و تابستان شکل می گیرد و این موضوع با مشاهده ی ماشین های باری در سطح شهر به درستی نمایان می شود. اما علت آن چیست؟ چرا شهروندان در میان 12 ماه سال فقط آخر بهار تا آخر تابستان را به عنوان فصل مناسب برای جابه جایی انتخاب می کنند؟ این موارد را به صورت کامل با بیان دلیل علمی برایتان شرح می دهیم.

آشنایی با باربری شرق تهران در شرکت کالابار

باربری شرق تهران یکی دیگر از شعبه های شرکت کالابار است که به ارائه ی خدمات اداری، شخصی، صنعتی و شرکتی در محدوده ی خود می پردازد. اما این جمله به معنای عدم ارائه ی خدمات به دیگر نقاط تهران و یا حتی خارج از شهر و کشور نمی باشد؛ بلکه مشتری می تواند چنانچه در یکی از محله های شرق تهران ساکن باشد در خواست نیروی باربری برای سایر نقاط کشور و جهان را داشته باشد. همچنین ساکنین شهرک های همسایه می توانند برای نقل و انتقالات خود به محله های شرق تهران از این باربری درخواست نیرو داشته باشند.

باربری شرق تهران
باربری شرق تهران

 

برخی از ویژگی های باربری شرق تهران

  • باربری شرق تهران ، برخورداری از انواع خودرو های باربری
  • به کار گیری نیروی کار حرفه ای و با تجربه
  • برخورداری از امکاناتی نظیر انبار جهت نگهداری کالاهای مشتریان
  • تحت قرار داد با شرکت های بیمه به منظور بیمه کالاهای قیمتی
  • قرارداد با شرکت های هواپیمایی و کشتیرانی برای انتقال کالا به کشور های همسایه
  • و…

عمده ترین علت انتخاب فصول گرم سال برای باربری

یکی از دلایل عمده برای درخواست نیرو از باربری شرق تهران در فصول گرم سال این است که وضعیت جوی هوا نیز بر روی راحتی کار اثر گذار است. فعالیت باربری خود به تنهایی یک فعالیت بسیار سخت برای صاحب خانه، شرکت یا کارخانه می باشد که در کنار آن کارگران نیز سختی بسیاری را تحمل می کنند. مناسب بودن شرایط باعث می شود که از سختی کار تا حدودی کاسته شود. در کنار آن نیز پیدا کردن مکانی جدید برای نقل و انتقال در زمستان بسیار سخت است و صاحب خانه ها اکثراً خانه های خود را در موقعیت مناسبی اجاره می دهند که مشتری زیاد باشد.

باربری شرق تهران
باربری شرق تهران

 

از دیگر دلایل حمل بار در فصل بهار و تابستان

  1. تعطیلی مدارس

جا به جایی منزل اگر که در زمان بازگشایی مدارس شکل بگیرد باعث می شود که فرزندان در سختی مراحل کار سهیم باشند و از طرفی دیگر والدین نیز به منظور افزایش راحتی کودکان خود برای درس خواند سختی بسیاری را متحمل می شوند. بنابراین بهتر است برنامه طوری مدیریت شود که خانوار های دارای فرزند مدرسه رو جابه جایی را به زمان های تعطیلی کودکان واگذار کنند.

  1. شرایطی ایده آل برای انتخاب منزل جدید

با شکل گیری ازدواج ها تلاش برای اجاره خانه و یا خرید منزل جدید توسط زوجین جوان بیشتر می شود اما این افراد بایستی به این موضوع آگاه باشند که صاحبان ساختمان ها عمدتاً خانه های اجاره ای خود را در فصل بهار و تابستان یا نهایتاً پاییز به مشاورین املاک می سپارند بنابراین در چنین مواقعی است که افراد می توانند انتخاب بهتری برای خانه ی جدید و درخواست نیروی کمکی از باربری شرق تهران داشته باشند.

  1. توانایی تغییر زمان شغلی

بسیاری از شغل ها مانند معلمی و دبیری در فصل های تابستان نیاز به حضور فیزیکی کمتری در اداره ها و محل کار دارند بنابراین این بازه زمانی برای انجام کارهای شخصی مناسب تر است. همچنین برای دیگر مشاغل در فصل تابستان امکان دریافت مرخصی ساده تر است این شرایط می تواند یکی دیگر از دلایل دریافت خدمات از شرکت های باربری در فصل بهار و تابستان باشد.

نکته ی لازم به ذکر این است که خدمات باربری در هر زمانی قابل انجام است و محدودیت زمانی برای آن وجود ندارد تنها در بازه زمانی های شب کاری درصدی به دستمزد کارگران افزوده می شود که قانون کار این میزان را 35 % اعلام کرده است.

سخن پایانی

از دیگر خدمات ارزشمندی که باربری شرق تهران شرکت کالابار برای مشتریان در نظر گرفته است امکان سفارش خدمان به روش های مختلف به همراه پشتیبانی عالی می باشد. در چنین شرایطی به مشتریان هیچ زیان مالی وارد نمی شود و تمامی حقوق شهروندی آن ها رعایت می شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

2 × 5 =

09128897213