باربری هروی در شرکت کالابار چگونه خدماتی را ارائه می دهد؟

در این مقاله می خواهیم تمامی خدماتی که در بستر باربری هروی به مشتریان ارائه می شود را شرح دهیم.

این روز ها باربری و اتوبار یک امر جدا ناپذیر از زندگی انسان ها می باشد. خانوار های بسیاری مشاهده می شود مه به علت نداشتن بودجه ی کافری برای خرید منزل و یا ماموریت های کاری به صورت مداوم ناچار به جابه جایی هستند و یا برخی از شرکت های خصوصی با به پایان رسیدن دوره رهن شرکت مجبور اند در مکان دیگر فعالیت خود را آغاز کنند. از این رو باربری در محدوده هروی کاری بسیار سخت است که اگر با مهارت کافی انجام نگیرد سلامت جسمانی افراد به خطر می افتد و زمان بسیاری را از دست می دهند. بنابراین در هر شرایط این چنینی که قرار گرفتید بهترین کار کمک گرفتن از مراکز تخصصی مانند اتوبار هروی برای ساکنین این منطقه می باشد.

دسترسی به محله هروی چگونه است؟

تهران یکی از شهر های پرجمعیت ایران می باشند که از گذشته تا کنون مقری برای فعالیت های سیاسی، اجتماعی بوده است. در زمان قاجار و در شمال شرق تهران یعنی در منطقه 4 شهرداری محله هایی به نام مبارک آباد و حسین آباد وجود داشت که طی تصمیمات استانداری در سال 87 هردو این محله ها با یک دیگر ادغام شده و نام هروی را برای آن انتخاب کردند.

محله هروی از شرق به اتوبان امام علی و از غرب به اتوبان صیاد شیرازی محدود می شود اما در شمال این محله اتوبان شهید بابایی و در جنوب خیابان زین الدین قرار دارد. جهت آشنایی بیشتر با این محله لازم است یادآور شویم که محله شمس آباد و محله پاسداران در همسایگی آن قرار گرفته اند.

باربری هروی
باربری هروی

ویژگی های اتوبار و باربری هروی

  • ماشین های حمل بار: در مرکز این باربری محدوده هروی تهران تمامی ماشین آلات جدید و با کیفیت جهت افزایش سرعت حمل بار وجود دارد. برای مثال از میان انواع ماشین های نیسان، وانت بار، تریلر، 10 چرخ و… با توجه به حجم و نوع وسایل قابل حمل مشتری نمونه ای انتخاب می گردد. لازم است ذکر شود که پوشش سقف ماشین نیز با توجه به نیاز ها و درخواست مشتری انتخاب می گردد.
  • کارگران مرکز باربری هروی : کارگران فعال در شرکت باربری کالابار که همان دفتر مرکزی می باشد دارای جثه ای قوی و قدرتمند می باشند که در کنار آن دارای سابقه ای بسیار خوب می باشند. وجود این دو خصوصیات باعث می شود که کار با سرعت و نظم بسیار عالی پیش رود و رضایت مشتریان عزیز حاصل شود.
  • بسته بندی کالا: در باربری هروی بسته بندی کالاها به کمک کارگران با تجربه و ابزار آلات بسیار عالی و باکیفیت در سریع ترین زمان انجام می گیرد که حتی در طولانی مدت نیز در تکان های شدید دچار آسیب دیدگی نمی شوند.
  • پشتیبانی اتوبار هروی: در بخش پشتیبانی این شرکت کارمندان به صورت شیفتی در 24 ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند. شما می توانید از طریق صفحه ی مربوزه در وب سایت با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و یا شماره تلفن مرکز را از سایت جستجو کرده و تماس تلفنی برقرار کنید.
باربری هروی
باربری هروی

در اتوبار و باربری هروی چه خدماتی ارائه می شود؟

  • در اتوبار هروی تامین تمامی لوازم مورد نیاز برای بسته بندی کالاها برعهده مرکز می باشد.
  • بسته بندی کالاها مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام می گیرد
  • در صورت درخواست مشتری بیمه نامه معتبر به آنان ارائه داده می شود
  • ارائه خدمات به محله هروی در هر زمینه ای که باشد از طریق شرکت کالابار انجام می گیرد حتی اگر لازم باشد لوازمی از این محل به خارج از شهر منتقل شود
  • مشاوره رایگان در تمامی مراحل فعالیت
  • در صورت بیمه بودن کالاها تمامی خسارت های وارده به کالا اعم از حوادث عمدی و حتی غیر مترقبه پرداخت می گردد
  • خدمات رسانی در اتوبار و باربری هروی به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می گیرد.
  • در صورت نیاز مشتری و درخواست آن ها به جای آن که تنها یک گروه به همراه ماشین به محل ارسال شود چندین تیم کاری با ماشین های مختلف جهت خدمات رسانی ارسال می شود.
  • باربری هروی می تواند به درخواست مشتری هرچند روز که لازم باشد کالاها را در انبار های مخصوص نگهداری کند اما این فرآیند نیاز به محاسبه هزینه جدا دارد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

پنج × 3 =

09128897213