تماس با 09128897213

اتوبار و باربری پاسداران

هزینه حمل و نقل لوازم به کمک اتوبار و باربری پاسداران چگونه محاسبه می شود؟

با وجود تورم های روز افزون پرداخت هزینه هرگونه کالا و خدماتی شهروندان را با مشکل مواجه می کند. در چنین شرایطی اتوبار و باربری پاسداران به کمک تان می رسد. اگر که در خانه های اجاره ای زندگی می کنید و در پایان هر سال استرس و نگرانی جابه جایی و هزینه هایی که در این راه باید پرداخت شود ذهن شما را به خود درگیر می کند می توانید با مشاورین شرکت باربری پاسداران کالابار به روش های مختلف ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

راه های دسترسی به خیابان پاسداران چگونه است؟

یکی دیگر از طولانی ترین خیابان هایی که در شمال شرق تهران واقع شده است خیابان پاسداران می باشد. در این خیابان به دلیل ان که دسترسی به اتوبان های صدر و صیاد شیرازی راحت می باشد افراد بسیاری این منطقه را برای زندگی انتخاب می کنند زیرا به این شکل راحت تر می توانند به تمامی امکانات سطح شهر دسترسی داشته باشند. بنابراین در این منطقه بازار کار باربری و اتوبار پاسداران بسیار بیشتر از مناطق دیگر می باشد.

اتوبار و باربری پاسداران
اتوبار و باربری پاسداران

سفارش دریافت خدمات به باربری پاسداران از چه طریقی امکان پذیر است؟

برای آن که مشتریان به توانند به راحتی با پشتیبانی شرکت کالابر در ارتباط باشند و از مشاوره رایگان و دیگر خدمات این شرکت بهره مند شوند برای این بخش چندین کارمند در نظر گرفته شده است که به صورت شیفتی از طریق تماس تلفنی و یا وب سایت رسمی شرکت ما با شهروندان در ارتباط باشند.

چنانچه قصد جابه جایی کالا از منطقه پاسداران به نقاط دیگر تهران و حتی خارج از شهر دارید و یا بلعکس می توانید از طریق صفحه ی ارتباط با ما به صورت مستقیم درخواست خود را به اطلاع بخش پشتیبانی برسانید و یا در همین سایت شماره تلفن مرکز را جستجو کرده و سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی انجام دهید. در هر حال علاوه بر سفارش خدمات کارمندان بخش پشتیبانی در تمای مراحل حمل و نقل کالا آماده ی خدمت رسانی به شما بوده و هرگونه سوالی که داشته باشید پاسخگو می باشند.

در تعیین قیمت خدمات اتوبار و باربری پاسداران چه عواملی تاثیر گذار است؟

این شغل نیز همانند دیگر مشاغل خدماتی هزینه دریافتی از مشتری را با توجه به عوامل متعددی محاسبه می کند که ما در ادامه این بخش به صورت مختصری این عوامل تاثیر گذار را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • تعداد کارگران

از آن جایی که هزینه دریافتی برای خدمات ارائه شده بایستی به چندین قسمت تقسیم شود و درصدی به شرکت تحویل داده شود و مابقی در میان کارگران قسمت شود تعداد کارگران درخواست شده برای یک ماموریت بر روی قیمت آن اثرات بسیاری دارد.

برای مثال ممکن است یک خانوار بخواهد فرآیند جابه جایی منزل خود را در زمان کوتاه تری به اتمام برساند بنابراین درخواست کارگر بیشتری می دهد. در این صورت باید انتظار پرداخت مبلغ بیشتری برای باربری پاسداران در نهایت کار داشته باشد.

اتوبار و باربری پاسداران
اتوبار و باربری پاسداران

 

  • نوع خودرو

خودروهای باربری و اتوبار پاسداران انواع مختلفی دارند که هر یک برای شرایط خاصی استفاده می شوند. هرچه خودرو بتواند کالاهای بیشتری در خود جای دهد بهای تمام شده خدمات را افزایش می دهد زیرا این اتومبیل ها برای ادامه فعالیت نیاز به مصرف سوخت بیشتری نیز دارند.

  • حجم بار

حجم بار یکی از مهم ترین مواردیست که به صورت مستقیم بر روی مبلغ دریافتی باربری پاسداران اثر گذار خواهد بود. معمولاً خانوار های پرجمعیت لوازم منزل بیشتری دارند و حتی ابعاد برخی از آن ها نیز بسیار بزرگ است. برای مثال برخی از خانواده ها یخچال ساید بای ساید دارند که حمل آن بسیار سنگین تر از یخچال های معمولی می باشد و یا به جای یک یخچال و فریزر از یخچال دوقلو استفاده می کنند. ماشین ظرفشویی و لباسشویی خانوار های پر جمعیت حجم بیشتری در خود جای می دهد بنابراین بزرگتر و سنگین تر است. میز نهار خوری و مبلمان خانوارهای پرجمعیت نیز با زوج های دو نفره متفاوت می باشد.

  • وسایل بسته بندی

برخی از ساکنین منازل ترجیح می دهند که مراحل بسته بندی کالا را به صورت کامل بر عهده کارگران باربری پاسداران قرار دهند؛ بنابراین آن ها خود شخصاً وظیفه ی تهیه لوازم بسته بندی را برعهده می گیرند که هزینه تمام شده برای آن در اتمام کار محاسبه شده و از مشتری دریافت می شود.

  • انبار کالا

در زمان هایی که مشتری هنوز مکان جدیدی برای سکونت پیدا نکرده است باربری پاسداران وظیفه ی نگهداری از کالاها را برای مدت محدودی با ارائه بیمه نامه معتبر بر عهده می گیرد. در نهایت امر پس از آن که کالا به مشتری تحویل داده شود، تعداد روزهایی که کالا در انبار شرکت نگهداری شده است طبق تعرفه ها محاسبه شده و بهای آن از مشتری دریافت می گردد.

  • مسافت طی شده

از دیگر موارد موثر در تعیین مبلغ باربری پاسداران و مسافت طی شده برای حمل بار می باشد. در این زمینه کارگران کیلومتر طی شده را در نظر گرفته و هرچه این میزان بیشتر باشد مبلغ بیشتری نیز برای آن تعیین می کنند.

تماس با 88192655-021

1 نظر

  • علی
    ارسال شده دی 6, 1399 11:11 ق.ظ 0Likes

    مقاله بسیار مفیدی در رابطه با باربری پاسداران بود سپاس

پاسخ بدهید

2 × دو =

09128897213