تماس با 09128897213

باربری تهران به ارومیه

خدمات ارائه شده در باربری تهران به ارومیه شامل چه مواردی می شود؟

مسیر باربری تهران به ارومیه یکی از پر تردد ترین مسیر های بین شهری در ایران می باشد که حمل بار به وسیله ی خودرو های سنگین در آن بسیار مشکل است اما با این وجود باربری کالابار با اختصاص قسمتی از ماموریت ها و خدمات به این منطقه در تلاش است نیاز تمامی ساکنان تهران و ارومیه را به در اختیار داشتن خدمات باربری بر طرف سازد.

مطالب ارائه شده در این مقاله به طور کامل اختصاص دارد به خدمات باربری تهران به ارومیه؛ بنابراین اگر که در تهران ساکن هستید و می خواهید به هر دلیل به ارومیه نقل مکان کنید و یا از ساکنان محلی ارومیه هستید اما می خواهید باری را از یکی آشنایان تهرانی دریافت کنید و حتی از کارخانه کالایی را سفارش دهید بهتر است با مطالعه محتوای موجود اطلاعات خود را افزایش داده و با آمادگی بیشتر شرایط موجود را مدیریت کنید. کالابار آماده ی خدمت رسانی مشتریان محترم در هر زمان و مکانی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت می باشد.

باربری تهران به ارومیه
باربری تهران به ارومیه

 

خدمات باربری کالابار در حین ماموریت باربری تهران به ارومیه

خدمات بسته بندی کالاها

این دسته خدمات لازم است مطابق با اصول روز و با دقت کامل انجام شود تا در حین جابه جایی هر بسته لوازم خانگی، برقی و… خسارتی جبران ناپذیر به آن وارد نشود. در این میان لازم است پس از آماده سازی هر قسمت بار بر روی کارتن آن نشانه ای درج شود تا صاحب خانه، کارگاه و یا شرکت در هنگام چیدمان آن دچار مشکل نشود.

خدمات تهیه لوازم بسته بندی و ارائه بیمه نامه کالاها

در کنار 3 مرحله اصلی باربری شرکت کالابار در حین انجام وظایف در زمینه باربری تهران به ارومیه خدمات دیگری را ارائه می دهد که از لحاظ اهمیت دست کمی از اقدامات اصلی ندارد. یکی از مهمترین این خدمات بیمه ی کالاها می باشد که در زمان خسارت دیدگی بار در اثر حوادث غیر مترقبه به کمک مشتری رسیده و زیان های وارده به آن ها را از میان برمی دارد. در مرحله بعدی تهیه لوازم موردنیاز برای بسته بندی وجود دارد. این لوازم می تواند تا حدودی سلامت بار را تضمین کند به همین علت لازم است انتخاب آن ها را به شرکت سپرده تا با شناخت دقیقی که به انواع کارتن و کیفیت های آن دارند بهترین را تهیه نمایند. این موضوع برای پلاستیک ها و چسب نیز صدق می کند.

باربری تهران به ارومیه
باربری تهران به ارومیه

 

خدمات حمل و نقل بار

این دسته از خدمات پس از تکمیل مرحله بسته بندی آغاز می شود و لازم است در این راه از نیروی انسانی و ماشین آلات به طور همزمان کمک گرفته شود. در اکثر شرکت های باربری و اتوبار از جمله کالابار برای آن که فشار جسمانی بسیاری به کارگران وارد نشود از تجهیزات پیشرفته ای مانند چرخ های دستی برای حمل بار های نیمه سنگین استفاده می شود. رعایت این نکته در باربری تهران به ارومیه از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا لازم به حفظ نیروی کارگر برای حین مسیر می باشد.

خدمات چیدمان بار

درست در زمانی که بار به مقصد می رسد و تحویل مشتری داده می شود لازم است در مرحله چیدمان بار کمک هایی توسط کارگران ارائه شود تا کار در سریع ترین زمان به اتمام برسد. این مراحل نیز همانند مرحله حمل بار لازم است طبق اصول و با رعایت تمامی نکات انجام شود تا آسیبی به بسته های بار وارد نشود. اگر که تعداد طبقات بیشتر و یا مسافت طولانی تری لازم است بار به وسیله ی نیروی انسانی حمل شود هزینه دریافتی آنان از مشتری نیز افزایش میابد. هرچند که در زمان مشاوره اطلاعات دقیقی از این مسائل در اختیار کارشناسان قرار می گیرد اما باز هم در عمل لازم است بررسی های بیشتری به عمل آید.

نکته: برای برقراری ارتباط با شرکت و یا ثبت سفارشات باربری تهران به ارومیه می توانید به صورت اینترنتی، تماس تلفنی و یا حضوری اقدام نماید. در میان این 3 راهکار بهترین آنها ثبت سفارش اینترنتی می باشد که مشتری می تواند از تخفیفات موجود به راحتی بهره مند گردد.

از این که تا پایان این مقاله باربری تهران به ارومیه نیز با ما همراه بودید بسیار سپاس گذاریم امید است که محتوای موجود رضایت شما عزیزان را به دست آورده باشد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

پانزده − یازده =

09128897213