تماس با 09128897213

باربری تهران به اصفهان

در باربری تهران به اصفهان از چه خودرو هایی استفاده می شود و هزینه آن بر چه اساسی محاسبه می گردد؟

باربری تهران به اصفهان یکی جالب ترین خدماتیست که در شرکت کالابار انجام می شود زیرا اصفهان یک شهر توریستی تاریخی است و کارگران می توانند در حین مسیر از این زیبایی ها لذت ببرند. با این کار از سختی مسیر کاسته می شود و تنها لازم است مشتری زمان مناسبی را جهت انجام فعالیت های باربری و اتوبار انتخاب کند. در تمامی مراحل باربری شرکت کالابار و مشاورین مرکز آماده ی خدمات رسانی به مشتریان بوده و به آنان کمک می کنند بتواند ماموریت را در بهترین حالت به اتمام برسانند.

جهت آشنایی بیشتر با خودرو های باربری شرکت و خدمات آن با ما همراه باشید اطمینان می دهیم که اطلاعات مفیدی به دست آورید.

باربری تهران به اصفهان
باربری تهران به اصفهان

 

معرفی شهر زیبای اصفهان

جاده ی تهران به اصفهان به علت آن که در مسیر گذر از بناهای تاریخی، کارخانه جات و مراکز صنعتی واقع شده است به عنوان یکی از پر تردد ترین جاده ها در کل کشور شناخته می شود که در طول هفته و خصوصا اخر هفته ها با ترافیک بسیار مواجه است. همچنین دانشگاه اصفهان و دانشگاه تهران از معتبر ترین مراکز آموزشی در سطح کشور هستند که این موضوع موجب شده است افراد بسیاری در این دو استان بزرگ ساکن شوند.

خودروهای باربری تهران به اصفهان

شرکت کالابار در ماموریت های خود شرایطی را تدارک دیده است تا مشتری بتواند با توجه به نوع بار و حجم بار خود  در باربری تهران به اصفهان خودروی مناسبی را انتخاب کند.

کامیون اتاق دار مسقف

این نوع کامیون ها در قسمت باربریشان دارای اتاقکی مسقف می باشد که ممکن است سقف آن فلزی و یا پارچه ای محکم می باشد. در این نوع کامیون انواع کالاهای سنگین و نیمه سنگین  به همراه بسته بندی حمل می شود.

کامیون های لبه دار

تنها تفاوت این نوع کامیون در قسمت اتاقک می باشد. در این کامیون به جای دیواره های بلند لبه های کوتاهی تعبیه شده است.

کامیون های مجهز به مخلوط کن

در قسمت بارگیر این نوع کامیون مخلوط کن های عظیمی وجود دارد که تمامی مصالح ساختمانی از پیش آماده شده را در مسافت های طولانی جا به جا می کند.

کامیون های یخچال دار

این نوع کامیون قابلیت حمل کالای فاسد شدنی در فواصل طولانی بین شهری دارد و می تواند با کمک یخچال هایی که در اتاقک بارگیر آن تعبیه شده است باربری تهران به اصفهان را با کمترین زیان و خسارات ممکن به اتمام برساند.

نیسان، وانت بار

این خودرو ها همانند کامیون لبه دار عمل می کنند و تنها می توانند بار های نیمه سنگین را در حجم کمتر حمل کنند. این خودرو هیچ گونه محدودیت مکانی ندارد.

محاسبه هزینه خودرو های باربری تهران به اصفهان

در محاسبه هزینه باربری تهران به اصفهان عوامل متعددی تاثیر گذار که عمده ی آنها با خودرو ارتباط مستقیمی دارد. نظیر فواصل بین شهر ها، میزان مصرف سوخت، نوع خودرو، حجم باری که در ماشین جای می گیرد و…

برای مثال: اگر مصرف سوخت بنابه دلایلی مانند ترافیک های بین راهی افزایش یابد هزینه نیز بالاتر محاسبه می گردد.

یا مثالی دیگر برای مسافت وجود دارد به این صورت که با افزایش مسافت به دلیل مسدود بودن راه اصلی مصرف سوخت و ساعات کاری افزایش میابد بنابراین طبیعی است که کارگران درخواست مزد بیشتر داشته باشند.

در چنین شرایطی اگر مشتری درخواست نیروی کار و ماشین آلات باربری برای حمل بار از تهران به اصفهان را دارد لازم است تمامی شرایط را بسنجد و مناسب ترین خوردو و روز را برای باربری و اسباب کشی انتخاب نماید.

آیا وضعیت جوی هوا می تواند بر روی هزینه باربری تاثیر گذار باشد؟

بله؛ چرا که نه؟ در زمان هایی که هوا طوفانی است یا بارندگی بسیاری مشاهده می شود به علت آن که رانندگی در مسیر سخت است و همچنین تخلیه بار با مشکلات بسیاری رو به رو می شود شرکت کالابار طبق تعرفه های موجود تعیین شده توسط اتحادیه باربری هزینه پرداختی توسط مشتری را افزایش می دهد بنابراین بهتر است بیشترین توجه به این موضوع شود.

سخن پایانی

پس از این که با تمامی انواع خودرو های باربری تهران به اصفهان و عوامل موثر در قیمت گذاری آنان آشنا شدید انتظار می رود پیش از آغاز فعالیت بتوانید مدیریت صحیحی بر منابع مالی خود اعمال کرده و کمترین زیان را متحمل شوید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

دو × 4 =

09128897213