باربری تهران به ایلام نیازمند رعایت چه ویژگی هایی است؟

ایلام یکی از غربی ترین استان های ایران است که در جنوب کرمانشاه و در شمال خوزستان واقع شده است. در باربری تهران به ایلام فاصله پیش رو چیزی حدود 670 کیلومتر است که با خودروهای گوناگون زمان جابه جایی میان آن دو بین 8 تا 10 ساعت متغیر است.

به منظور آشنایی بیشتر با باربری تهران به ایلام و همچنین مشکلات پیش رو با ما همراه باشید.

مشکلات باربری تهران به ایلام

در تمامی باربری ها مشکلات زیادی وجود دارند که این موارد در باربری بین شهری به صورت پررنگ تری مشاهده می شوند به همین علت است که تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی دقیق تر آن ها و همچنین رعایت نکاتی در جهت رفع آن بپردازیم.

مشکلات جاده ای

ایلام در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است که با توجه به فاصله بسیاری که با تهران دارد اگر که باربری بخواهد از مبدا تهران آغاز شود راننگی در جاده های پر خطر بیش از انتظار سخت می شود. زیرا راننده مربوطه راه بسیاری را پشت رول سپری کرده است و هنگامی که به اواخر راه و پرخطر ترین قسمت جاده می رسد خستگی باعث عدم تعادل جسمی و تسلط بر روی خودرو توسط او می شود. به همین علت لازم است خودروی انتخابی راحت بوده و فضایی مجزا در آن به منظور استراحت راننده تعیین شده باشد. همچنین شرکت باربری مربوطه بایستی شرایطی تدارک ببیند تا راننده فرصت کافی برای استراحت در اختیار داشته باشد؛ برای مثال تعداد رانندگان یک ماموریت را به دو الی سه نفر افزایش دهد.

باربری تهران به ایلام
باربری تهران به ایلام

 

ترافیک های بین شهری و درون شهری

تهران شهری پر جمعیت است که در بیشتر مواقع اتوبان های آن از ترافیک های سنگینی برخوردار است حتی در زمان های تعطیلی این شهر به علت آلودگی هایی که دارد عمده ساکنان آن شهر را تخلیه کرده و برای تعطیلات به شهر های اطراف پناه می برند که یکی از شهر های تاریخی و گردشگری در غرب کشور کرمانشاه است و در مسیر جاده ایلام قرار دارد. بنابراین در تعطیلات مسیر بین شهری باربری تهران به ایلام بسیار شلوغ بوده و سرعت حمل بار را کاهش می دهد. با توجه به این مسائل لازم است مشتری به 2 نکته توجه کند: 1- شعبه باربری انتخابی در نزدیکی خروجی تهران باشد تا عمده ترافیک درون شهری از میان برداشته شود 2- زمان مناسبی خارج از تعطیلات بسیار طولانی برای حمل بار انتخاب شود.

کارگران تازه کار

یکی دیگر از عمده ترین مشکلاتی که بر سر راه باربری ها می باشد استخدام کارگران جدید می باشد. هر شرکت باربری و اسباب کشی بهتر برای شناخت بیشتر کارگران تازه کار ابتدا از آن ها در ماموریت های ساده درون شهری استفاده کنند و پس از اطمینان از نحوه کار برای ماموریت های طولانی به آن ها وظایفی را محول کنند. این موارد باعث پیشگیری از اتفاقات ناگوار بین کار می شود.

مشکلات انتخاب خودروی نامناسب

خودروی باربری در شروع فعالیت ها مهم ترین بخش است زیرا تعیین کننده میزان هزینه ای است که مشتری متحمل به پرداخت می شود. اگر که ابعاد خودروی مربوطه با حجم بار همخوانی نداشته باشد مشتری مجبور می شود کالاهای مازاد را به فروش برساند و یا هزینه فضای اضافی را پرداخت نماید. به منظور پیشگیری از این مشکلات مشتری بایستی اطلاعات دقیقی در اختیار کارشناسان قرار دهد و از پیشنهادات آنان استفاده نماید.

نکته: هرچه خودرو ابعاد بیشتری داشته باشد سرعت حرکت آن به علت سنگینی ایجاد شده کمتر است و میزان مصرف سوخت آن نیز افزایش میابد بنابراین اگر بار در حدی است که توسط کامیونت ها و نیسان حمل شود بهتر است در انتخاب تریلی ها به عنوان گزینه ای مناسب تجدید نظر شود.

در بسته بندی کالا در باربری تهران به ایلام چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • اصول بسته بندی استاندارد کاملا رعایت شود.
  • از لوازم بسته بندی با کیفیت در فرآیند فعالیت استفاده گردد
  • محصولات فاسد شدنی و آتش زا از موارد دیگر به صورت جداگانه نگهداری شود
  • بر روی بسته های کالا مشخصاتی یادداشت شود تا مرحله چیدمان به صورت ساده تری انجام شود.
  • در باربری تهران به ایلام کالاهای پارچه ای در درون ساک های مخصوص قرار گیرد تا از نفوذ گرد و خاک به آن جلوگیری شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

12 + هفت =

09128897213