تماس با 09128897213

باربری تهران به بندرعباس

در باربری تهران به بندرعباس لازم است چه نکاتی رعایت شود؟

بندرعباس شهری است در فاصله ۱۲۷۶ کیلومتری تهران که مسافران تا حدود ۱۳ ساعت از روز را برای جابه جایی میان این دو شهر در جاده سپری می کنند. بنابراین لازم است در باربری تهران به بندرعباس سری نکاتی در نظر گرفته شود تا ماموریت در بهترین حالت به اتمام برسد.

دلایل انجام ماموریت باربری تهران به بندرعباس چیست؟

حمل بار به سمت بندرعباس آن هم از تهران به دلایل متعددی مانند جا به جایی منزل، جابه جایی محل کار، ارسال اجناس و محصولات به شهر های جنوبی، تامین نیاز های صنعتی کارخانه های جنوب کشور و… صورت می گیرد که این فعالیت ها ممکن است در هفته چندین بار انجام شود و حتی در برخی مواقع در روز دو یا چند ماشین باربری به مقصد بندرعباس ارسال شوند.

آشنایی مختصر با شهر بندرعباس

استان زیبای هرمزگان با مرکز بندر عباس از دیرباز محل انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی در ایران بوده و تا کنون سهم قابل قبولی در اقتصاد کشور به شیوه های مختلفی داشته است. این شهرستان حاشیه ای خلیج فارس ۶۸ هزار کیلومتر مساحت دارد که از همین نظر به عنوان هشتمین شهر بزرگ در ایران شناخته می شود.

باربری تهران به بندرعباس
باربری تهران به بندرعباس

 

عمده صادرات و واردات در ایران به وسیله شهر های مرزی جنوبی بندر عباس، کیش، قشم، بندر گناوه و… یا شهر های غربی کشور مانند پاوه، سنندج، بانه، جوانرود و… انجام می پذیرد.

با بهبود وضعیت اقتصادی در این شهر و مدرن سازی معماری ساختمان ها این روز ها شاهد مهاجرت بسیاری از ایرانیان به جنوب کشور هستیم که همین موضوع بر اهمیت باربری و اسباب کشی در منطقه افزوده است. اگر که شما نیز خواهان نقل مکان به یکی از شهر های جنوبی خصوصا بندر عباس هستید شرکت کالابار به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روز های هفته از مبدا تهران آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

چگونگی حمل بار از تهران به بندرعباس

در میان تهران و بندر عباس دو جاده وجود دارد که هردو با کمی تفاوت به مقصد منتهی می شود. اولین جاده با شماره ۷۱ شناخته می شود که با گذر از قم اصفهان، یزد و در نهایت کرمان به جنوب کشور و شهر مورد نظر ختم می شود. اما جاده ی دیگر که با عنوان جاده ۶۵ معروف است از تمامی این شهر ها عبور کرده و تنها به جای گذر از کرمان وارد جاده ی فارس و سپس بوشهر می شود.

نکاتی که در باربری بین شهری باید رعایت شود

در باربری تهران به بندرعباس به علت آن که فصله مکانی بسیار زیاد می باشد بهتر است کارگران اعزامی دارای صبر و حوصله بالایی باشند و بتوانند در تابستان ها گرمای هوا و سختی های راه را تحمل کنند، بسته بندی کالاها به هر شکلی که باشند در بهترین حالت انجام شده باشد تا در حین حرکت آسیب نبینند، خودرو از لحاظ ایمنی مورد بررسی قرار گرفته و در آن تمامی لوازم امدادی و امنیتی جاساز شده باشد و بسیاری از موارد دیگر که لازم است هر دو طرف از آن آگاه باشند و به صورت دقیقی تمامی قوانین را رعایت کنند تا خطرات احتمالی و خسارات واردشده به حداقل خود برسد.

در طول مسیر لازم است بخش پشتیبانی شرکت با مشتری و کارگران در ارتباط بوده و تمامی مسائل را مدیریت کند. به این شکل مشتری بیشترین اطمینان از سفارش خدمات را به دست می آورد.

خدمات شرکت کالابار مشمول چه مراحلی از حمل بار می شود؟

همانطور که می دانید خدمات باربری و اتوبار در سه دسته کلی جای می گیرد که به ترتیب عبارتند از بسته بندی کالا، حمل بار و چیدمان!!! اما شرکت کالابار در کنار انجام این سه مسئولیت اصلی سری خدمات جانبی نیز ارائه می دهد تا از هر نظر رضایت مشتری را به دست آورد.

برخی از خدمات جانبی باربری تهران به بندرعباس

  • خدمات انبارداری
  • مشاوره رایگان
  • محاسبه دقیق هزینه پیش از شروع مراحل باربری
  • تامین لوازم بسته بندی در بالاترین کیفیت بازار
  • استفاده از چرخ به منظور جابه جایی راحت تر کالای نیمه سنگین

و بسیاری از خدمات دیگر مانند بیمه کالاهای گران قیمت و تحویل ضمانت نامه معتبر به مشتریان در جهت ایجاد آرامش بیشتر برای آنان!!!

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

17 − 2 =

09128897213