تماس با 09128897213

باربری تهران به زاهدان

باربری تهران به زاهدان در چه شرایطی و با رعایت کدام نکات انجام می شود؟

باربری از جمله شغل هایی است که از دیرباز تاکنون همانند گذشته به فعالیت ادامه می دهد و تنها با پیشرفت تکنولوژی برخی از قسمت های آن دستخوش تغییرات واقع شده است و به ظاهر ساده تر از گذشته عمل می کند. جهت آشنایی با این حرفه و قوانین و مقررات وابسته به آن در باربری تهران به زاهدان با ما همراه باشید.

باربری تهران به زاهدان
باربری تهران به زاهدان

 

تاریخچه باربری به ترتیب پیشرفت آن

  1. در خیلی سال پیش و در دوران انسان های نخستین افراد به جای ماشین های باری از الوار هایی بهم پیوسته کمک می گرفتند آن ها شکار های عظیم الجثه خود را بر روی این الوار ها قرار داده و آن ها را می کشیدن. تنه درختان در این را کمک می کردند که فشار کمتری در حین کشیدن به انسان ها وارد شود.
  2. بعد ها حیواناتی مانند اسب و الاغ وظیفه ی حمل بار را بر عهده می گرفتند به این شکل که کالاهای نیمه سنگین افراد برای جا به جایی بر روی پشت حیوانات قرار می گرفت و آن را گاهاً تا شهر های مختلفی حمل می کردند.
  3. در گذر زمان اولین خودروی باری یعنی وانت بار ها وارد بازار شدند. این وسایل کاربردی در دوران خود که کسی لوازم بسیاری در خانه ی نداشت فرآیند باربری را بسیار ساده تر کرد. این تنها پیشرفت باربری ها نبود بلکه بعد ها به تنوع خودرو ها افزوده شد تا جایی که امروزه پیشرفته ترین ماشین ها در اختیار شرکت های بزرگ قرار دارد.
  4. آخرین مرحله تحولات باربری به نحوه ی عملکرد آن ارتباطی ندارد بلکه به چگونگی ثبت سفارش محدود می شود. در اولین مرحله شکل گیری شرکت ها و مغازه های باربری افراد تنها به صورت حضوری قادر به درخواست نیروی کمکی بودند اما در گذر زمان و افزایش جمعیت این مورد به تنهایی پاسخگوی نیاز افراد نبود و در کنار آن ارتباط تلفنی و سپس اینترنتی به دیگر راه های ارتباطی با شرکت اضافه شد تا جایی که امروزه مراجعه حضوری مشتریان در شرکت های باربری و اتوبار امری منسوخ شده می باشد اما با این وجود همچنان به آن اهمیت داده می شود. در حال حاضر شرکت کالابار فعالیت های خود را در قسمت های مختلف به انجام می رساند به گونه ای که شعبه های مختلف برای حمل بار درون شهری و یا بین شهری مانند باربری تهران به زاهدان متفاوت است.

قوانین کاربردی در هر شرکت باربری و باربری تهران به زاهدان

  1. تابعیت کامل از دستورات اتحادیه
  2. تعیین بهای خدمات مطابق با استاندارد های اعلام شده در اتحادیه باربران
  3. استخدام بهترین کارگران تنومندو قوی جثه
  4. استخدام کارشناسان با روابط عمومی بالا
  5. تهیه بهترین خودرو های باربری
  6. آموزش وظایف به کارکنان در ابتدای هر سال جهت افزایش کیفیت خدمات
  7. در اختیار داشتن بهترین لوازم بسته بندی کالا ها برای مواقع لازم
  8. تحت قرار داد با شرکت های بیمه
  9. بستن قرارداد با شرکت های حمل و نقل هوایی و راه آهن برای حمل بار بین شهری و یا بین کشوری
  10. و…

در باربری تهران به زاهدان توسط شرکت کالابار به این نکته بسیار توجه شده و در هر زمان تلاش می کند به بهترین نحو خدمات را به مشتریان ثابت و حتی مشتریان جدید ارائه دهد.

باربری تهران به زاهدان
باربری تهران به زاهدان

 

بسته بندی کالا در باربری تهران به زاهدان چه الزاماتی دارد؟

این مرحله از فعالیت باربری تهران به زاهدان موجب می شود که درصد آسیب پذیری کالاها کاهش یابد. اما برای دست یابی به این حقیقت لازم است اصول مرتبط با آن به طور دقیقی رعایت شده و لوازم حساس با کمک بهترین نایلون های حباب دار و سلفون به همراه چسب بسته بندی شود. در نهایت امر برای جمع آوری کالاها آن ها را در محکم ترین کارتن های 3 لایه قرار داد و ظاهر آن را چسب کاری کرده و با کنف محکم کنند.

سخن پایانی

باربری تاریخچه ای جالب دارد و همانطور که بیان شد قدمت آن به دوران انسان های نخستین باز می گردد اما نکته ی اساسی قوانین مرتبط با آن است که در باربری تهران به زاهدان بیش از اندازه مورد استفاده شرکت های مختلف از جمله کالابار قرار می گیرد. آشنایی با آن می تواند مشتریان محترم را برای ادامه فعالیت آماده کرده تا بتوانند بدون کوچک ترین مشکلی فعالیت خود را دنبال کنند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

18 − 2 =

09128897213