معرفی خدمات باربری تهران به شیراز

در این مقاله به معرفی عمده ترین خدمات باربری کالابار برای ماموریت های مربوط به باربری تهران به شیراز می پردازیم. امیدوارم که این مقاله نیز بتواند مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

آشنایی مختصر با شهر زیبای شیراز

شیراز یکی از شهرهای جنوب شرقی ایران می باشد که دارای تاریخچه ای غنی است که به دوران هخامنشیان بر می گردد. این استان دارای آب و هوای بسیار خوبی است که به واسطه همین آب و هوا طبیعت زیبا و دلنشینی هم دارد. شیراز حدود 930 کیلومتر از تهران فاصله دارد که برای باربری تهران به شیراز به وسیله ی کامیون های مخصوص حمل کالا این فاصله در حدود 10 ساعت به طول می انجامد.

باربری تهران به شیراز
باربری تهران به شیراز

 

خدمات بسته بندی باربری تهران به شیراز

برای حمل کالا توسط باربری و اتوبار می توان از خدمات بسته بندی که توسط نیروهای کار آزموده شرکت انجام می شود و همین طور تجهیزات مخصوص بسته بندی استفاده کرد. برای بسته بندی کالا با توجه به نوع وسیله می توان از کارتن های مختلف با سایز و اندازه و همین طور قطرهای متفاوت بهره برد. در شرکت باربری برای اجرای این مرحله فعالیت از همه ی انواع کارتن های بسته بندی در سایزهای مختلف موجود می باشد که متناسب با سایز و اندازه وسیله از کارتن مناسب آن استفاده می شود. برای وسایلی مانند مبل و کمد می توان از سلفون استفاده کرد و تمامی قسمت های آن را پوشاند تا در زمان بارگیری و حمل بدون کوچکترین آسیبی به مقصد ارسال شود.

همچنین برای ایجاد امنیت در حمل کالا و اسباب کشی می توان از نایلون های حباب دار هم بهره برد. این نایلون های حباب دار در سایزهای مختلفی تولید و در دسترس قرار دارند. بعضی از انواع این نایلون های حبابدار دارای حباب های بسیار بزرگی هستند که باعث می شوند وسیله مورد نظر به صورت کاملا ایمن بسته بندی شود. برای تحکیم و اطمینان از بسته بندی آن را با استفاده از نوار چسب های پهن می بندند.

خدمات تلفنی شرکت باربری تهران به شیراز

شرکت کالابار برای آن مشتریان را پیش از اجرای ماموریت باربری تهران به شیراز با هزینه ها مو خدمات آشنا کند در دفتر خود از نیروهای خبره و کار آزموده ای کمک می گیرد که به تماس های مشتریان به درستی و دقت پاسخ داده و کاملا آن ها را با جزئیات حمل بار به شهرستان آشنا می نمایند. بحث هزینه حمل کالا در کنار اطمینان از ایمن بودن حمل مساله ای است که ذهن مشتری را به شدت مشغول می سازد و مشتری ترجیح می دهد تا قبل از رزرو زمان حمل و ارسال کامیون و کارگر به محل از هزینه تمام شده کار اطمینان حاصل نماید. به همین جهت برای پاسخگویی به تلفن های مشتریان محترم در دفتر شرکت کالا بار از نیروهایی استفاده شده که ضمن رعایت ادب و احترام ارباب رجوع با دقت و آرامش به سوالات آنان پاسخ داده و تمامی هزینه ها را برای آن ها برآورد سازد.

مشتری پس از اطلاع از هزینه حمل کالا و بیمه بودن وسایل نسبت به رزرو روز و ساعت مورد نظر خود جهت بارگیری و حمل اقدام نموده و در صورتی که متقاضی استفاده از خدمات بسته بندی باربری باشد به متصدی مربوطه اطلاع داده تا در روز مورد نظر وسایل مورد نیاز بسته بندی برای او ارسال شود. هزینه ی تمام شده به تعداد طبقاتی که در طی بارگیری برای حمل کالا مورد استفاده قرار می گیرد و همین طور برای برخی از کالاها هزینه حمل جداگانه ای دریافت می شود که همه ای این مسائل پیش از رزرو به اطلاع مشتری رسانیده می شود، بستگی دارد.

معرفی خودرو های باربری و کارایی آن ها

برای حمل هر دسته از کالا ها در باربری تهران به شیراز از نوع خاصی از خودرو استفاده می شود که هزینه هر یک جداگانه و مطابق با شرایط موجود محاسبه می گردد. مثلا برای حمل اثاث منزل و مشابه آن از کامیون های اتاق دار سر پوشیده استفاده می شود؛ البته این مساله هم بستگی به حجم اثاثی که برای حمل وجود دارد وابسته می باشد. برای مثال ممکن است برای بعضی از جابجائی ها استفاده از وانت یا نیسان کفایت کند و یا برخی کالاها نیاز به قرار گیری در محیط خنک دارند که در صورت حمل نادرست فاسد شده و خسارت زیادی به بار می آورند؛ در چنین شرایطی می توان از کامیون یخچال دار استفاده کرد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

20 − 11 =

09128897213