محدوده و فعالیت های باربری تهران به یاسوج

شرکت اصلی  کالابار با مدیریت با تجربه و کاردان خود در تهران واقع شده است که خدمات باربری خود را به تمامی استان های کشورمان ایران با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و در این زمینه هیچگونه محدودیتی اعمال نمی کند. باربری تهران به یاسوج گوشه ای از این خدمات است که به موضوع مقاله امروز ما اختصاص دارد و سعی داریم که تمامی مسائل مربوط به آن را برای مشتریان گرامی ساکن در یاسوج شرح دهیم. پس از مطالعه این محتوا مشتریان با خدمات و شرایط موجود بیشتر آشنا شده و در مواقع لازم بهتر می توانند تصمیم گیری کنند.

آشنایی با شهر یاسوج

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که در جنوب غربی ایران و میان استان های شیراز و اصفهان واقع شده است. این استان دارای آب و هوای سردسیر بوده که در زمستان های آن برف بسیاری مشاهده می شود.

باربری تهران به یاسوج
باربری تهران به یاسوج

 

مزیت کمک از شرکت کالابار برای حمل بار تهران به یاسوج

برای باربری تهران به یاسوج (که در دسته باربری های بین شهری جای می گیرد) مشتری بایستی از یک شرکت معتبر جهت پیش برد فعالیت ها کمک بگیرد که این کار مزایای بیشماری دارد.

  • بیمه بار؛ پیش از شروع ماموریت باربری شرکت وظیفه ی خود را دانسته که تمامی کالاهای گران قیمت را بیمه کند تا مشتری با اطمینان خاطر بتواند کالای عتیقه ای و قیمتی خود را به شرکت جهت باربری بین شهری بسپارد.
  • تسریع در تحویل بار؛ مشتریان در هر کجای دنیا که باشند به موضوع سریع بودن خدمات باربری توجه بسیاری می کنند و همیشه شرکتی را برای خدمات باربری انتخاب می کنند که بتواند سفارشات را در سریع ترین زمان به آنان تحویل دهد. بنابراین در باربری تهران به یاسوج شرکت کالابار این مورد را در اولویت کار های خود قرار داده است.
  • کاهش هزینه؛ هیچ شخصی حاضر نیست که برای یک خدمات بی کیفیت بالاترین قیمت را پرداخت کند و تمامی شرکت های خدماتی بایستی طبق این اصول میان کیفیت خدمات و هزینه ارتباط متقابلی در نظر بگیرند. و در نهایت برای فعالیت های خود منصفانه ترین قیمت را تعیین کنند.
  • تنوع بخشی به خدمات؛ این ویژگی در باربری تهران به یاسوج باعث می شود که مشتری بتواند در اطمینان خاطر برای حمل انواع بار ها از شرکت درخواست نیرو داشته باشد و بداند با جواب منفی رو به رو نمی شود.
  • فعالیت در هر زمان؛ برخی از مشتریان با توجه به سیستم کاری خود و رویداد های رخ داده در زندگی ممکن است مایل باشند که کار خود را به جای صبح تا عصر در شب ها دنبال کنند و یا به جای آن که در طول هفته برای حمل بار دربستی اقدام کنند اخر هفته را ترجیح دهند. در کلیات قضیه این ویژگی نیز از جمله مواردیست که در باربری تهران به یاسوج به آن توجه شده است.
  • پذیرش امانت کالاها؛ یک شرکت باربری و اتوبار بایستی در ابتدای تاسیس خود ساختمانی ایمن و با تجهیزات مدرن به عنوان انبار شرکت انتخاب کند. تا در مواقع لازم و با درخواست مشتری بتواند انبار کردن بار را پذیرش کند بدون آن که به مشتری جوابی رد بدهد.

محدودیت پذیرش سفارشات باربری تهران به یاسوج

شرکت کالابار تمامی سفارشات باربری تهران به یاسوج و بلعکس را پذیرفته و سعی دارد که خدمات مربوط به آن را در بهترین حالت به اتمام برساند. در این مسیر هیچگونه محدودیت مکانی وجود ندارد و بار به تمامی سطح شهر و روستاهای اطراف نیز ارسال می گردد.

همچنین در این راه مشتری قادر خواهد بود برای انجام فعالیتی نظیر بسته بندی کالا و تهیه لوازم جانبی آن از نیروی کار و شرکت درخواست کمک نماید و هزینه آن را پس از تحویا کالا در مقصد به کارگران پرداخت نماید. این را در نظر داشته باشید که هر بخش خدمات شرکت تعرفه ای جداگانه برای هزینه ها دارد بنابراین اگر مشتری در صورت ناچاری درخواست خدمتی دیگر داشته باشد بدون هیچگونه مشکلی و تنها با یک هماهنگی کوچک با بخش پشتیبانی هزینه آن محاسبه می گردد.

سخن پایانی

باربری تهران به یاسوج تنها خدمات مرتبط با شرکت نمی باشد و مشتریان گرامی می توانند از طریق شماره تلفن با بخش پشتیبانی شرکت در ارتباط بوده و اطلاعات دقیق تری به دست آورند. از این که تا انتهای این مقاله نیز با ما همراه بودید بسیار سپاس گذاریم.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

هجده − 9 =

09128897213