تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی البرز

شناخت نشانه های یک باربری خوب در شهرک صنعتی البرز

در گذشته برای جابجایی بار سختی های زیادی وجود داشت اما امروزه نیاز و خواسته های انسان ها بیشتر شده و به به وجود امدن شرکت های خدماتی حمل بار، بخش عمده و اصلی اسباب کشی ها و جابجایی ها توسط این شرکت ها انجام می شود. جهان امروز گره خورده با حمل و نقل است و هر روز هزاران نفر به دلایل مختلفی در حال اسباب کشی و نقل مکان هستند. امروز در این مقاله به بررسی چگونگی انجام باربری در شهرک صنعتی البرز می پردازیم.

البرز را بهتر بشناسیم

خیلی ها این شهر را با نام ” کرج ” می شناسند. که به عنوان یکی از شهر های قدیمی در تهران شناخته شده است. بعد از تهران بزرگ البرز یکی از مهاجرپذیرترین شهر ها در ایران است. ان و هوای این شهر بسیار مناسب بوده و خاک ان حاصلخیز می باشد. از سوغاتی های این شهر می توان به خرمالو، سنجد، آلوی برغان و شیرینی توتک اشاره داشت که بسیار پرطرفدار هستند. به صورت تقریبی می توان گفت که 53 درصد از مردم این شهر را فارس ها تشکیل داده اند. اگر قصد سفر و یا زندگی در شهر البرز را دارید نیاز است که اطلاعات کاملی در مورد این شهر و شهرک های اطراف ان داشته باشید. البرز نیز مانند خیلی از شهر های دیگر دارای اداب و رسوم خاص خود است، یکی از اداب این شهر پختن آش باران و آش پشت پا می باشد.

باربری شهرک صنعتی البرز
باربری شهرک صنعتی البرز

 

مراحل انجام باربری در شهرک صنعتی البرز

به طور کلی بهتر است بدانید که در حمل نقل و باربری شهرک صنعتی البرز باید مراحل زیر را بگذرانید که باربری اسانی داشته باشید:

  • انتخاب یک شرکت باربری با تجربه مانند شرکت کالابار
  • خدمات لازم برای اسباب کشی را دانسته و با شرکت باربری در میان بگذارید
  • در مرحله بعد در روز تعیین شده باید کارگران باربری به محل مورد نظر بروند.
  • در صورتی که شما از شرکت باربری و اتوبار درخواست بسته بندی کرده باشید، اثاثیه باید به صورت تخصصی بسته بندی شوند.
  • پس از اماده سازی کامل وسایل، خودرو های باربری در شهرک صنعتی البرز وسایل را به داخل خودرو می گذارند و به سمت مقصد حرکت می کنند.
  • پس از رسیدن به مقصد کارگران وظیفه باربری وسایل به محل جدید را دارند.

البته می توان در انجام اسباب کشی به صورت شخصی کارهایی نظری بسته بندی را انجام داد وشرکت باربری فقط مسئولیت حمل بار را بر عهده بگیرد اما با انجام این کار ها به صورت شخصی ممکن است ایمنی وسایل کمتر شده و احتمالا اسیب هایی به وسایل وارد خواهد شد و همچنین زحمت کار برای فرد بیشتر می شود. شرکت باربری کالابار به شما کمک می کند که باربری های خود را در شهرکت صنعتی البرز به کمک کارگران با تجربه بدون اسیب  و همچنین بدون اتلاف وقت انجام شود.

شناخت وظایف شرکت های باربری

  • اولین وظیفه شرکت باربری مشاوره های لازم به مشتریان برای جابجایی می باشد.
  • مشتری را برای انتخاب ماشین جهت باربری راهنمایی کند ( با توجه به نوع بار و همچنین از لحاظ حجم و وزن بار، مناسب ترین ماشین به مشتری باید پیشنهاد شود. )
  • هزینه دقیق باربری قبل از انجام کار باید گفته شود تا مشتری بداند که پس از اتمام کار چه مبلغی باید پرداخت کند.
  • مشتری باید تعداد کارگر در باربری و اسباب کشی بداند ( این کار نقش زیادی در سرعت باربری دارد.)

چه شرایطی برای باربری درست و منظم در شهرک صنعتی البرز نیاز است؟

در ابتدا باید بدانید که یک باربری خوب و حرفه ای در تمامی مراحل باربری وسایل شما را بیمه می کند و تمامی مراحل سخت در این پروسه را برای شما به بهترین شکل انجام خواهد داد در زمان باربری ایمن سازی اثاثیه قبل از شروع بارگیری ان ها بسیار ضروری می باشد.باید بدانید که باربری درست نیازمند به دقت بالا برای انتقال صحیح و اصولی به ماشین حمل کننده است. ماشین حمل کننده باید مناسب با نوع باربری بوده و وسایل به صورت صحیح و اصولی در ان چیده شود. همچنین حفظ نکات ایمنی در زمان پیاده کردن وسایل به محل جدید لازم است. با رعایت این نکات بستری مناسب برای باربری درست در شهرک صنعتی البرز انجام خواهد شد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سیزده − 7 =

09128897213