تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان

باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان، مورد اعتماد ترین کارتل حمل ماشین آلات صنعتی

اکثر ماشین آلات صنعتی در دسته محصولات سنگین و فوق سنگین قرار می گیرند. از این رو انتقال این نوع از دستگاه ها را نمی توان با استفاده از هر اتومبیل باربری و اتوبار انجام داد. در حقیقت جابجایی این نوع از دستگاه ها نیازمند شرکت های باربری و اتوبار ماشین آلات صنعتی سنگین و فوق سنگین هست، از این رو پیشنهاد ما به شما در این زمینه استفاده از باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان است.

بی شک شما هم علاقه ای ندارید که دستگاه های خود را با زدگی و خوردگی تحویل بگیرید و با شرکت های باربری و اتوبار که احساس مسئولیت چندانی در این زمینه ندارند کار کنید. ما در اینجا قصد داریم کهنگرانی های شما را از این بابت برطرف کرده تا بتوانید با خیالی آسوده باربری صنعتی خود را به کارتلی مورد اعتماد تحویل دهید.

باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان
باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان

 

مجوز کارتل های باربری صنعتی

شرکت هایی که در زمینه باربری تاسیس می شوند، در دسته کارتل هایی قرار می گیرند که برای خدمات دهی به افراد مختلف فعالیت می کنند. شایان ذکر است که حمل و نقل نقش بسیار مهمی را در امر تجارت هر مرز و بوم ایفا می کند. این شرکت ها از راه های متفاوت زمینی، هوایی و دریایی به مردم خدمات رسانی می کنند.

در بسیاری از کشور ها که دستی در صنعت دارند، مسئله انتقال بارها همواره در دسته موضوعات بسیار پر اهمیت قرار دارد. چرا که این موضوع در چنین کشور هایی وسیله ای برای تجارت کالا و صادرات و واردات آن محسوب می شود. به همین منظور است که انسان به فکر تاسیس شرکت های بزرگ کشتیرانی، راه آهن، هواپیمایی، اتوبوسرانی، تراموا و … افتاده است.

در این میان شرکت های مختلفی صاحب نام و تجربه شده اند که کارتل باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان را نیز می توان یکی از این شرکت ها دانست که به حمل و نقل ماشین آلات صنعتی و حمل کالاهای سنگین و فوق سنگین می پردازد.

بار ترافیکی

اصولا به محصولات و کالاهای تولیدی که در ابعاد بزرگ، وزن بالا و جرم حجمی زیاد طراحی می شوند، در اصطلاح محموله ترافیکی یا بار ترافیکی نامیده می گویند. این نوع از محصولات معمولا بزرگ تر از محفظه بار هواپیما هستند. در حالت کلی برای حمل با هواپیما این کالاها نباید دارای وزنی بیش از 100 کیلو گرم در هر بسته باشند. این در حالی است که تعدادی از ایرلاین ها محدودیت انتقال بار بیشتری برای کاربران در نظر گرفته اند.

از این رو بار هایی که ابعاد، حجم و وزن آن ها غیر استاندارد است را باید پس از بسته بندی با کارتل های باربری صنعتی داخلی و بین المللی جاده ای منتقل کرد. به همین منظور برای حمل بار ماشین آلات صنعتی شما می توانید از باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان استفاده کرده و کالای خود را انتقال دهید.

باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان
باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان

 

انواع روش های حمل و نقل محموله های صنعتی در باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان

  1. حمل کانتینری
  2. حمل دریایی
  3. حمل ریلی و جاده ای
  4. حمل و نقل ترکیبی

در باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان کاربر باید طبق بار خود نوع حمل را مشخص کند. در حقیقت هر کدام از روش های انتقال بار نسبت به نوع دیگر آن مزایا و معایبی دارند. به نوعی که سیستم حمل جاده ای علاوه بر انعظاف پذیری بیشتر، زمان سفر کوتاه تر و دسترسی بالاتری نسبت به راه آهن دارد و در مقابل حمل ریلی نیز ایمنی، آلودگی و مصرف انرژی پایین تر و ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر روش های حمل را به خود اختصاص داده است.

در حالت کلی طبق مطالعات انجام شده بیش از 90 درصد حمل محموله های صنعتی در سطح جهان با استفاده از حمل و نقل جاده ای انجام می شود. اما امروزه با تغییر در ساختار وسایل نقلیه و نوع بسته بندی کالا ها، بهره گیری از روش های دیگر حمل و نقل نیز بیش از گذشته رواج یافته است.

هزینه انتقال ماشین آلات سنگین در باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان

در حمل محموله ها و ماشین آلات صنعتی که از وزن بالایی برخوردارند نمی توان به طور قطع کرایه حمل را عنوان کرد. چرا که عوامل متعددی از قبیل وزن بار، ابعاد، نوع کالا، مسافت حمل محموله و شهری که مبدا به حساب می آید، می تواند تعیین کننده نرخ کرایه و قیمت حمل بار دربستی در شرکت باربری شهرک صنعتی آیینه ورزان شود.

در هر صورت شما برای این که قیمت مشخصی را از هزینه های انتقال بار مورد نظر خود به دست بیاورید می توانید با مراجعه به وب سایت Kalabaar.com با کارشناسان پایانه های باربری شهرک های صنعتی ارتباط بر قرار کنید و از منطقه و نحوه حمل بار اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

19 + 18 =

09128897213