تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی سمنان

معرفی باربری شهرک صنعتی سمنان

باربری شهرک صنعتی سمنان یکی از انواع مختلف شرکت های باربری و اتوبار در سطح کشور است. این شرکت با هدف جابجایی انواع بارها در شهرهای مختلف کشور ایجاد شده است. در این مقاله از سایت کالا بار (kalabaar.com) قصد داریم شما را با وظایف این شرکت باربری، معرفی بارنامه و انواع آن آشنا کنیم.

آشنایی با استان سمنان

استان مذکور دارای حدود 97 کیلومتر مربع مساحت است که این مساحت قریب به 9% مساحت کل کشور را تشکیل داده است. سمنان وسعتی بیشتر از استان تهران دارد به همین خاطر از لحاظ وسعت در رتبه ششم شهر های ایران قرار دارد. مرکز این استان همان شهر سمنان است.

موقعیت جغرافیایی سمنان اینگونه است که از سمت شمال به خراسان شمالی، گلستان و نیز مازندران متصل بوده و همچنین یزد، و اصفهان استان های جنوب سمنان هستند. سمنان در سمت شرق خود با خراسان رضوی و در غرب نیز با تهران و قم همسایه است. و شرکت باربری شهرک صنعتی سمنان تحت نظر کالابار، در امر حمل و نقل بار بین استان های اطراف و نیز سراسر ایران فعال می باشند.

باربری شهرک صنعتی سمنان
باربری شهرک صنعتی سمنان

 

بارنامه در باربری چیست؟

باربری صنعتی سمنان نیز مانند تمامی شرکت های حمل و نقل بار، دارای یک بارنامه است. به طور کلی بارنامه در دوران رم با هدف دریافت و جابجایی بار صادر شد. در آن زمان با نیت حمل بار توسط کشتی ها یک مدرک مکتوب ارائه می دادند که حاوی خصوصیات بار به صورت کامل بود. با گذشت زمان با توجه به ابداع شیوه های جابجایی بار، به این نتیجه رسیدند که باید برای هر نوع بار، با توجه به آن بارنامه مخصوص صادر شود.

معرفی انواع بارنامه

بارنامه ها با توجه به نوع بار، و شیوه جابجایی آن انواع مختلفی دارند. که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم.

  • بارنامه مربوط به حمل و نقل دریایی که در این نوع کالا را با کشتی حمل می کنند.
  • بارنامه های مخصوص حمل هوایی که برای جابجایی بار از هواپیما استفاده می شود.
  • بارنامه هایی که برای حمل با قطار تعیین می شوند به نام بارنامه راه آهن
  • نوع دیگر از بارنامه ها، بارنامه مخصوص به حمل با کامیون است.
  • نوعی از بارنامه وجود دارد که چند بارنامه مختلف را در یک بارنامه ارائه می کند با نام بارنامه سراسری که شامل جابجایی با کامیون، کشتی و همچنین قطار نیز می باشد.
  • بارنامه مختص به جابجایی مرکب فیاتا
  • و در نهایت باید یک رسید پست هم صادر گردد.

امکانات موجود در باربری شهرک صنعتی سمنان

این شرکت قادر به حمل وسایلی است که مشتریان مد نظر دارند. می تواند به تمامی نقاط کشور انتقالات بار را انجام دهد. علاوه بر موارد ذکر شده، امکان صادر کردن بارنامه به صورت رفت و برگشت را تنها برای برخی کالاهای مخصوص دارد. با توجه به امکانات گفته شده، باربری تهران به سمنان ، می تواند شما را برای انتخاب بهترین و مناسب ترین وسیله جابجایی با توجه به کالایی که مد نظر دارید، برگزیدن بهترین مسیر ممکن، و… راهنمایی و مشاوره کند.

باربری شهرک صنعتی سمنان
باربری شهرک صنعتی سمنان

 

آشنایی با وظایف باربری و اتوبار شهرک صنعتی سمنان

هر شرکت حمل و نقل، وظیفه دارد، هرآنجه اطلاعات که در خصوص اثاث کشی لازم دارید را به شما ارائه دهد. همچنین باید اطلاعات حمل را نیز به درستی به شما انتقال دهند. در بخش انتهای این مقاله وظایف باربری را به اختصار معرفی می کنیم.

  • شرکت باربری شهرک صنعتی سمنان موظف هستند که هزینه های باربری و اتوبار را به صورت کاملا دقیق به متقاضی بگویند.
  • آنها باید در خصوص انتخاب روز و ساعتی مناسب برای انجام باربری و اتوبار ، مشاوره هایی ارائه دهند.
  • شرکت باربری کالابار با توجه به نوع و میزان بار شما، باید وسیله حمل و نقل مناسب را به شما معرفی کند.
  • در صورتی که می خواهید کار جابجایی وسایلتان با حداقل آسیب ها صورت بگیرد، باید از طریق مشاوره های شرکت تعداد کارگران مورد احتیاج را بدانید.
  • شرکت وظیفه دارد که در زمینه فرستادن نیروهای مخصوص باربری و اتوبار همواره آن تایم باشد.
  • کالابار موظف است که در خصوص هزینه ای که با مشتری توافق کرده، چانه زنی نکند و وجه را تغییر ندهد.
  • باربری شهرک صنعتی سمنان برای جابجایی وسایل شما نیروهای فنی آموزش دیده و متخصصی را استخدام کرده تا در زمان بار زدن وسایل شما، آسیبی به آنها نرسد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

11 − چهار =

09128897213