تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی شکوهیه

معرفی باربری شهرک صنعتی شکوهیه

باربری شهرک صنعتی شکوهیه به صورت تمام وقت فعالیت خود را در زمینه انتقال و جابجایی بارها از این شهرک به تمامی نقاط کشور یا از تمام جاهای ایران به شهرک صنعتی شکوهیه انجام می دهد.

 اطلاعات مهمی در مورد شهرک شکوهیه

 درواقع شما هر نوع باری را می توانید از شهرک شکوهیه به نقاط کشور ارسال کنید، شهرک شکوهیه گستردگی به اندازه ۹۵۵ هکتار دارد، این شهرک واقع در کیلومتر ۱۲ محور قدیم قم می باشد، که از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است.

 شهرک شکوهیه تمامی شرایط لازم را برای احداث واحدهای صنعتی دارد زیرا امکانات زیربنایی آن مانند: مخابرات، فاضلاب، آب و برق باعث شده است که این کار به راحتی صورت بگیرد، در حال حاضر واحدهای صنعتی بسیاری در این شهرک وجود دارد که فعالیت آن ها در عرصه فلزات، الکترونیک و مواد شیمیایی می باشد.

باربری شهرک صنعتی شکوهیه
باربری شهرک صنعتی شکوهیه

 

باربری شهرک صنعتی شکوهیه با هزینه ی بسیار مناسبی بار های شما را به مقصد می رساند و دارای وسایل نقلیه سنگین و بزرگی است، طوری که بر اساس میزان باری که دارید می توانید نوع خودرو را انتخاب کنید، در واقع  برای مشخص کردن وسیله نقلیه باید با کارشناسان صحبت کنید تا بتوانید خودروی مناسبی را انتخاب نمایید.

جهت باربری شهرک صنعتی شکوهیه به شهرستان از کامیون های گوناگونی استفاده می شود، هرچند نوع بار در انتخاب وسیله نقلیه شرط است، باربری و جابجایی بار از این شهرک به صورت همیشگی و تمام وقت به هر جای ایران امکان پذیر است.

خدمات مهمی که توسط باربری شهرک صنعتی شکوهیه ارائه می شود

 اگر قصد استفاده از باربری صنعتی شکوهیه را دارید باید با خدمات آن آشنا شوید؛

  • جابجایی مواد شیمیایی صورت می گیرد، به عنوان مثال شما می توانید قیر، مواد اضافی پلاستیک، الیاف ها، مواد چرب و هر نوع مواد شیمیایی دیگر را حمل کنید.
  • تمامی مواد غذایی را توسط باربری شهرک صنعتی شکوهیه قادرید جابجا کنید.
  • جابجایی فلزات شامل آهن، ضایعات آلومینیومی و … امکان پذیر است.
  • مواد شستشو دهنده و بهداشتی قابل جابجایی می باشد.
  • ماشین آلات، ابزار و وسایل صنعتی قابل حمل است.
  • تمامی وسایل کارگاه ها یا کارخانه ها را می توانید از این طریق حمل کنید.
  • جابجایی وسایلی که وزن بالایی دارند.
  • جابجایی وسایل ساختمانی مثل سرامیک، درب، پنجره و غیره
  • لوازمات برق و الکترونیکی را می توانید حمل کنید.
  • حمل وسایلی که از متریال چوب هستند.
باربری شهرک صنعتی شکوهیه
باربری شهرک صنعتی شکوهیه

 

هزینه باربری و حمل بار در شهرک صنعتی شکوهیه

 در واقع قیمت باربری شهرک صنعتی شکوهیه بستگی به میزان بار شما دارد، ولی در کل این باربری و اتوبار با کمترین هزینه وسایل را حمل می کند، علت این کار وجود وسایل نقلیه گوناگون می باشد که جهت بارهای کسب و کار یا صنعتی به کار می‌روند، علاوه بر این به دلیل اینکه ماشین های باربری زیاد هستند میان رانندگان برای تحویل بار رقابت ایجاد می ‌شود و این موضوع جزء علت های دیگری برای کم شدن هزینه باربری است.

 جهت مطلع شدن از قیمت باربری شهرک شکوهیه باید فقط موقع حمل بار استعلام هزینه اتوبار را انجام بدهید زیرا  فاکتورهای گوناگونی در هزینه باربری و اتوبار تأثیر می گذارد و قیمت آن مدام دچار نوسان است.

علاوه براینکه نوع بار در قیمت باربری تأثیر می گذارد، بلکه یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار مسافت طی شده می باشد، مسلمأ هرچه مسیر طولانی تر باشد قیمت بیشتری باید پرداخت کنید.

شیوه درخواست باربری شهرک شکوهیه

شیوه های زیادی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید درخواست خود را برای حمل و نقل اعلام کنید، ولی راحت ترین و بهترین راه برای اعلام تقاضای خود این است که توسط اپلیکیشن باربری اینترنتی این امر را انجام بدهید، از این روش می توانید در هر زمانی درخواست تان را به ثبت برسانید، برای استفاده از اپلیکیشن می بایست نام، نام خانوادگی، شماره تماس، نوع بار، شهر، محل بارگیری، روز بارگیری و توضیحات لازم را درج کنید، تا در مدت زمان کوتاهی کارشناسان به درخواست شما رسیدگی کنند و بابری انجام گردد.

برای این که اطلاعات بیشتری در رابطه با باربری شهرک صنعتی شکوهیه به دست آورید می توانید به سایت کالابار مراجعه کنید تا از طریق شماره های تماس با متخصصان ارتباط برقرار نمایید و تمامی سؤالات خود را بپرسید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × چهار =

09128897213