استفاده از بسته بندی منظم در حمل بار چه اهمیتی دارد؟

از نکات مهمی که در باربری شهرک صنعتی لیا مد نظر قرار می گیرد بسته بندی و چینش کالاهای مختلف است.حمل بار به درون ماشین باربری در صورتی به راحتی انجام می شود که کالاها به شکل بسته بندی در ماشین مورد نظر قرار گیرند.بسته بندی مناسب حمل بار را راحت تر می کند و کارگرانی که بارهای مورد نیاز مشتریان را حمل می کنند در ارسال این  کالاها به درون ماشین حمل بار مشکلی ندارند و به آسانی این کار توسط کارگران باربری شهرک صنعتی لیا صورت می گیرد.

بسته بندی باعث می شود که تمامی بارهای مورد نظر در فضای مناسبی قرار گیرد و از ایجاد شلوغی بیشتر در محیط جلوگیری شود ، همچنین تمامی محصولات و تجهیزات درون ماشین منظم می باشد و در هنگام تخلیه بار مشکلی به وجود نمی آید.مرحله بسته بندی به عنوان یک مرحله کاملا اساسی و مهم در حمل بار شناخته می شود، با استفاده از بسته بندی منظم حمل بار و فرستادن آن در فرصت کوتاه تری انجام می گیرد.

شهرک صنعتی لیا
شهرک صنعتی لیا

 

در ارتباط با بسته بندی بارهای مختلف در شهرک صنعتی لیا از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

برای بسته بندی محصولات از فوم های مناسب می توان استفاده کرد، در خیلی موارد کارگران با توجه به جنس وسایل از پلاستیک های خاصی برای بسته بندی به کار می برند.

اگر محصولات بزرگ باشد و قرار دادن این نوع محصولات در کارتن امکانپذیر نشود می توان از نایلون های ضدضربه استفاده کرد، کارگران باربری شهرک صنعتی لیا به جنس محصولات و سایز آن دقت می کنند و برای هر محصولی بسته بندی خاصی به کار می برند.محافظ های خاصی برای برخی وسایل و تجهیزات صنعتی وجود دارد که در هنگام بسته بندی این نوع محصولات می توان از این نوع محافظ های محکم استفاده کرد.کارتن هایی که پنج لایه هستند در بسته بندی می تواند موثر باشد و کالاهای مورد نظر با این کارتن های محکم به بیشترین نقاط کشور منتقل می شوند.

نکات مهم در ارتباط با بسته بندی کالاهای مختلف کدامند؟

اگر درون ماشین باربری و اتوبار چند محصول متفاوت قرار گیرد و نیاز باشد که تخلیه بار با توجه به این محصولات انجام شود می توان از برچسب گذاری های خاصی برای اطلاع از اجناس درون جعبه ها استفاده کرد و با این اقدام درست در هر کارتنی نوع وسایل و محصولات ارسال شده مشخص می گردد.

برای شرکت هایی که بسته بندی حرفه ای را مد نظر دارند باربری شهرک صنعتی لیا از کارگرانی که در این زمینه تخصص بالایی دارند استفاده می کند و از این طریق خسارات به کالاهای مشتریان در حد زیادی کاهش می یابد.سازمان ها و موسسات زیادی به حمل بارهای صنعتی خود توسط باربری با تجربه دقت می کنند و به وسیله تماس با کارکنان باربری شهرک صنعتی لیا می توان حمل بار را به نقاط مختلف کشور انجام داد تا جابه جایی محصولات به آسانی صورت گیرد و از شکستن و آسیب دیدن این نوع وسایل خودداری شود.

کالابار تمامی اطلاعات لازم در زمینه بسته بندی کالاها را در اختیار کاربران قرار می دهد و با مراجعه به وبسایت kalabaar.com می توان اطلاعات بیشتری به دست آورد.مهارتی که کارگران در حمل بار و بسته بندی کالاها دارند باعث می شود که بسته بندی را در مدت زمان کمتری انجام دهند.محصولات جداگانه می تواند بسته بندی های خاصی داشته باشد تا هنگام حمل بار به درون ماشین، این کار راحت تر صورت گیرد و آماده سازی محصولات و حمل آنها در فرصت محدودی انجام می شود.

مناسب تر این است که تمامی محصولات در بسته بندی های خاصی قرار گیرد و کارتن یا محافظ مخصوصی استفاده شود.کارتن هایی که استفاده می شود باید نو باشد.

شهرک صنعتی لیا
شهرک صنعتی لیا

 

مزیت های استفاده از باربری شهرک صنعتی لیا کدامند؟

افرادی که برای حمل بارهای خود از خدمات باربری استفاده می کنند این اطمینان را می یابند که هیچ آسیبی به محصولات آنها وارد نمی گردد و اشیا و محصولات با ایمنی کامل به مقصد ارسال می شود.اگر نیاز به بسته بندی توسط کارگران باربری باشد این کار به شکل صحیح انجام می گیرد.با استفاده از باربری شهرک صنعتی لیا وسایل در زمان مشخصی ارسال می گردد و حمل بار بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

در مواردی که حمل و نقل توسط کارگران باربری انجام می شود تمامی وسایل بزرگ یا کوچک در فرصت مناسب و با احتیاط کامل جابه جا می گردد و خسارتی به این تجهیزات وارد نمی شود.باربری از خدمات خاصی استفاده می کند و بارنامه را برای حمل بارها در نظر می گیرد، همچنین بیمه باربری برای حمل تمامی محصولات در مسافت های کوتاه و دور صادر می شود و مشکلی به وجود نمی آید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

18 − هجده =

09128897213