تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

شناخت یک باربری خوب در شهرک صنعتی نصیرآباد

این مقاله جهت اشنایی بیشتر شما با باربری صنعتی در شهرک نصیراباد تهران می باشد. تقریبا می توان گفت که تمامی افراد برای انتقال خیلی از وسایل خود از خدمات شرکت های باربری استفاده کرده اند. این شرکت ها  امروزه علاوه بر خودرو های مخصوص برای هر نوع باربری، کادری مجرب نیز برای جابجایی و انتقال بارهای کاربران خود استخدام کرده اند. اگر دقت کنید می بینید که شرکت های باربری باید خودروهایی را در اختیار درخواست کنندگان بگذارند که بتوان به کمک ان همه وسایلی مانند تجهیزات منزل، مصالح ساختمانی، انواع خودرو ها، پوشاک، خوراکی ها و … را جابجا کرد.

در واقع شرکت های باربری با داشتن خودرو های مخصوص می توانند هر باری را از مبدا به مقصد مورد نظر شما برسانند. در ادامه با ویژگی های اصلی یک شرکت باربری خوب در شهرک صنعتی نصیراباد اشنا می شویم.

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد
باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

 

آشنایی با شهرک صنعتی نصیر اباد در تهران

شهرک صنعتی نصیرآباد سال 1369 با در اختیار داشتن 260 هکتار زمین در نزدیکی تهران احداث شد. این منطقه به عنوان محلی مناسب برای انجام فعالیت هایی نظیر برق و الکترونیک، صنایع شیمیایی، نساجی و پوشاک و… محسوب می شود. نصیر آباد در ابتدا به منظور ساماندهی مشاغل و مراکز تولیدی ایجاد شد اما در حال حاضر زمینه ی اشتغال زایی برای حدود 5346 جوان را فراهم آورده است. این رقم برای بهبود وضع اقتصادی مردمان و حتی ملت بسیار امیدوار کننده بوده و تعداد زیادی از خانوار ها را به سمت خود کشانده. مکان مربوطه مجهز به تمامی امکانات زندگی مانند آب، برق، گاز و تلفن می باشد به گونه ای که افراد می توانند علاوه بر فعالیت های شغلی زندگی راحتی را در آن سپری نمایند.

آدرس : 25 کیلومتری تهران (باند جنوبی جاده)

شهرک های صنعتی را بیشتر بشناسیم

یکی از مهم ترین مکان ها در یک کشور برای تولید و همچنین چرخه اقتصادی، شهرک های صنعتی می باشند. این شهرک ها نیازی به رعایت قانون شهرداری ها و همچنین به مجوز از ادارات ندارند. معمولا شهرک های صنعتی در خارج از شهر ها ایجاد می شوند که بار ترافیکی در حمل و نقل اضافه نکنند و همچنین آلایندگی را به حداقل برسانند. از وظایف این شهر ها می توان به تولید قطعات و مواد غذایی اشاره کرد. یکی از مهم ترین موضوعاتی که برای این شهرک ها مهم است، جابجایی مواد و دستگاه های تولید شده می باشد که باید توسط یک شرکت خوب و مطمئن جابجایی انجام شود. پیشنهاد ما برای شما جهت انجام این کار، شرکت باربری کالابار می باشد.

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد
باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

 

ویژگی های باربری صنعتی خوب در شهرک صنعتی نصیراباد

  • ارائه خدمات و سرویس دهی تمام وقت برای این شهرک حتی در روز های تعطیل
  • توانایی انتقال و جابجایی تمامی بارها به وسیله ماشین الات گوناگون با توجه به نوع بار
  • جابجایی وسایل در تمامی مناطق در شهرک صنعتی نصیراباد
  • داشتن بیمه نامه مطمئن در صورت بروز مشکل
  • ضمانت درست و کامل در زمان ایجاد اسیب
  • بسته بندی های درست به صورت بهترین متد های دنیا و به شکل استاندارد
  • داشتن کارگرانی کارازموده و با مهارت لازم برای انتقال و جابجایی بار ( افرادی که در کار خود حرفه ای باشند )
  • داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری صنعتی
  • حضور داشتن در محل مورد نظر در زمان تعیین شده
  • استفاده از ابزارها و وسایل مرغوب جهت باربری صنعتی
  • یک شرکت باربری خوب باید در صورت ایجاد خسارت به وسایل، مبلغی برای جبران خسارت پرداخت کند
  • امانت داری کارکنان و پرسنل بسیار مهم می باشد
  • قیمت مناسب برای انجام جابجایی بارها در این شهرک

باربری توسط شرکت حرفه ای کالابار دارای همه ویژگی هایی که در بالا به ان ها اشاره شد، می باشد. به همین دلیل می توانید با خیالی اسوده نه تنها باربری صنعتی بلکه تمامی کارهای مربوز به جابجایی خود را به این شرکت بسپارید. شرکت کالابار به کمک کارگرانی که آموزش کاملی دیده اند به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی می باشد.

برای باربری شهرک صنعتی نصیرآباد تهران توسط شرکت باربری کالابار، مشاوره تلفنی رایگان در زمینه حمل تخصصی بار در این شهرک ارائه می شود. می توانید با مراجعه به سایت (www.kalabaar.com ) اطلاعات لازم را در این زمینه به دست اورید و با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

هفت + پنج =

09128897213