معرفی باربری شهرک صنعتی کارا

تاریخچه باربری مربوط به وقتی است که انسان های نخستین می خواستند شکاری را که در دل جنگل به دست آورده بودند به سمت خانه ببرند. اما برای انجام اینکار وسیله ای وجود نداشت و آنها به ناچار شکار را تا مقصد می کشیدند. اما رفته رفته با پیشرفت های متنوع بشری، انسان توانست ابزار مختلفی را برای جابجایی بار خود ایجاد کند. امروزه نیز باربری شهرک صنعتی کارا با ارائه وسایل حمل و نقل ویژه ماشین آلات صنعتی توانسته جایگاه خاصی را در میان انواع باربری ها کسب کند.

یکی از وسایل حمل و نقل مورد استفاده در باربری شهرک صنعتی کارا جرثقیل است.

جرثقیل کفی یکی از انواع مختلف جرثقیل است که وسایلی با وزن حداقل 3 و حداکثر 15 تن را بار زده و حمل و نقل می کند. با توجه به اینکه می تواند بار زیادی را جابجا نماید، می توان گفت که در زمان و هزینه صرفه جویی شده و دیگر لازم نیست که برای جابجایی بار خود بیش از یک وسیله نیاز داشته باشید. جهت حمل ماشین آلات صنعتی از جمله ماشین ها، کانکس، پالت های مختلف و… از جرثقیل کفی استفاده می گردد.

باربری شهرک صنعتی کارا با داشتن ماشین های مخصوصی مثل جرثقیل ها که برای حمل وسایل سنگین می باشند، آماده ارائه انواع خدمات جابجایی به متقاضیان عزیز هستند. این شرکت اتوبار ، خدماتی با کیفیت بالا و هزینه مناسب را برای انواع درخواست های افراد، در نظر گرفته است.

باربری شهرک صنعتی کارا
باربری شهرک صنعتی کارا

 

آشنایی با انواع خدمات ارائه شده توسط باربری شهرک صنعتی کارا

  • همه متقاضیانی که قصد استفاده از خدمات این باربری را دارند، قبل از اینکه اقدام به جابجایی کنند، قادر به دریافت راهنمایی های افراد متخصص در این اتوبار می باشند. این راهنمایی ها ممکن است در مورد روش های باربری، روش های بسته بندی و… باشد.
  • کادر فعال و متخصص کارا، تمامی کارهایی مانند بسته بندی نمودن انواع بار از جمله کالاهای قیمتی و یا وسایل خانگی را به خوبی انجام می دهند.
  • از جمله دیگر خدمات باربری صنعتی کارا، چیدن بارهای شما از مبدا و خالی کردن آن در مقصد است.
  • انواع مختلف وانت باری، کامیون های بزرگ و کوچک، ترانزیت های مختلف با ویژگی های خاص و… از جمله وسایل حمل بار مخصوص باربری کارا می باشند.
  • تضمین سلامت بار امر مهمی است به همین خاطر کارا با ارائه انواع بیمه های باربری و اتوبار ، در این زمینه به شما آسودگی خاطر می دهد.

روش ها و مراحل دریافت خدمات از باربری شهرک صنعتی کارا

برای ثبت درخواست باربری و اسباب کشی ، روش های متفاوتی از جمله تماس تلفنی با شرکت باربری، مراجعه حضوری به شرکت، و یا ثبت درخواست به صورت اینترنتی وجود دارد. اگر شما تمایل دارید از روش اینترنتی استفاده کنید، این امکان وجود دارد که از خدمات آنلاین سایت کالابار به آدرس kalabaar.com بهره مند شده و درخواست خود را ثبت کنید و یا از آنها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در مرحله اول می بایست از طریق پل های ارتباطی شرکت اتوبار ، درخواست خود را مبنی بر دریافت خدمات باربری ثبت کنید. در مرحله بعدی، مسئولین و متخصصین شرکت درخواست شما را بررسی می کنند و با توجه به نوع باری که ثبت کرده اید وسیله جابجایی مناسب را برای ارائه خدمت در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر قصد حمل بارهای سنگینی مانند خودرو و یا ماشین آلات صنعتی را داشته باشید، باربری صنعتی کارا برای این منظور یک دستگاه تریلی که دارای انواع کفی، کمرشکن و ترانزیت هستند را آماده خدمت رسانی می کند. البته برای حمل ماشین آلات صنعتی نوع کمرشکن تریلی مناسب تر است. اما اگر بار مد نظرتان سبک و زیاد باشد، خاور بهتر می باشد.

آشنایی با نقش بارنامه در باربری شهرک صنعتی کارا

بارنامه هم به شرکت باربری و هم به مشتریان در خصوص امنیت بار، تعلق خاطر می دهد. علاوه بر این، در طول مسیر حرکت ماشین های بابری معمولا دیده می شود که پلیس راه ماشین ها را متوقف کرده و بازدید می کند. اما در صورتی که راننده ها دارای بارنامه باشند، بعد از طی برخی روال های نرمال در خصوص حمل بار، به آنها اجازه تردد می دهد. به همین دلیل شرکت باربری شهرک صنعتی کارا سعی می کند برای تمامی رانندگان خود بارنامه ای را صادر کند. تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

2 × چهار =

09128897213