معرفی باربری شهرک صنعتی کاوه

 توسط باربری شهرک صنعتی کاوه حمل بار به تمامی نقاط کشور از طریق انواع خودروهای باربری و اتوبار امکان پذیر است، در صورتی که می خواهید وسایل خود را از شهرک صنعتی کاوه به دیگر نقاط ایران ارسال کنید یا از جاهای دیگر به شهرک صنعتی کاوه بفرستید می توانید از طریق سایت های مربوطه اقدام به این امر کنید.

باربری با استفاده از انواع کامیون ها

 کامیون های باربری گوناگونی وجود دارند که از هر کدام برای بار هایی با وزنی مشخص استفاده می شود.

کامیون ها مهم ترین و بهترین خودروها برای جابجایی بار های صنعتی و تجاری به تمامی نقاط ایران هستند، کامیون ها به دو دسته ۱۰‌تنی و ۱۵ تنی تقسیم می شوند که بر اساس وزن بار یکی از آن ها انتخاب می شود، به عنوان مثال اگر وزن بار شما ۱۰‌تن است کامیون تک استفاده می‌ شود، ولی برای بارهای ۱۵ تنی کامیون جفت انتخاب مناسبی است.

باربری شهرک صنعتی کاوه
باربری شهرک صنعتی کاوه

 

 حمل بار با استفاده از خاور

نام دیگر خاور، کامیونت می باشد و وسیله ای برای جابجایی بار های نیمه سنگین است، معمولاً وزن این بارها حداقل ۳ تن می باشد همچنین خاور برای رفت و آمد در شهر هایی که فواصل کمتری دارند بسیار مناسب است.

 حمل بار در باربری شهرک صنعتی کاوه با استفاده از انواع تریلی ها

تریلی یکی از خودروهای باربری و اتوبار است که برای بار هایی که دارای وزن ۲۳ تن می باشند مورد استفاده قرار می گیرد، توجه داشته باشید که سایز بار در انتخاب نوع تریلی جهت باربری شهرک صنعتی کاوه اهمیت زیادی دارد چرا که بعضی از بارها حجم کمی دارند ولی سایز آن ها بزرگ است، تریلی ها به انواع ترانزیت، بغل دار و کفی تقسیم می‌ شوند، معمولاً از تریلی برای تردد در مسیر هایی که فاصله خیلی زیادی دارند استفاده می شود.

 موقعیت مکانی شهر صنعتی کاوه

 شهر صنعتی کاوه گستردگی حدود ۳ هزار هکتار در مجاورت بزرگراه تهران دارد، این شهر در ۱۰ کیلومتری ساوه در استان اراک واقع گردیده و بالای ۶۰۰ کمپانی در آن احساس احداث شده است، شهر صنعتی کاوه جزء گسترده ترین شهرهای صنعتی کشور است، لازم به ذکر است که این شهرک به فرودگاه امام خمینی نزدیک می باشد.

باربری شهرک صنعتی کاوه
باربری شهرک صنعتی کاوه

 

 بهترین خدمات حمل بار و خرده بار در باربری شهرک صنعتی کاوه

 حمل بار از شهرک صنعتی کاوه به شهرهای دیگر ایران امکان پذیر است و شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی وسایل خود را جابجا کنید.

  • تمامی وسایل با هر وزنی می توانید حمل کنید.
  • هرگونه موادی از نوع خوراکی، شیمیایی و … قابل حمل است.
  • حمل وسایل در هر عرصه ای مانند: صنعتی، غیر صنعتی، تجارت و … قابل انجام است.

 نکاتی که موقع حمل بار باید رعایت کنیم

 در صورتی که قصد حمل وسایل خود را توسط شرکت مربوط به باربری شهرک صنعتی کاوه دارید، باید قبل از شروع باربری و اتوبار نکاتی را مانند موارد زیر مورد توجه قرار بدهید؛

  • قبل از اسباب کشی در پی یک کمپانی مطلوب باربری باشید، طوری که خدمات زیاد و مناسبی را ارائه بدهد.
  • برای اسباب کشی مدت زمان دقیقی را مشخص کنید.
  • موقع ثبت درخواست نوع بار خود را به طور دقیق مشخص کنید و در قسمت توضیحات اطلاعات لازم را بنویسید.

 شیوه های انتخاب شرکت باربری معتمد

 شرکت های باربری دارای وظایف گوناگونی هستند، یکی از وظایف آن ها این است که به مشتریان اطمینان خاطر بدهند که تحت ایمنی بالایی وسایل جابجا می شود.

 یکی از شیوه‌های مناسب برای انتخاب شرکت باربری شهرک صنعتی کاوه جستجو از کسانی است که از خدمات کمپانی استفاده کرده اند.

 شیوه دیگر بررسی کمپانی های گوناگون باربری و اتوبار است که آن ها را می شناسید و با در نظر گرفتن ویژگی های آن ها بهترین را انتخاب کنید.

 در حال حاضر اینترنت یک وسیله اساسی و مهم برای جستجو خدمات شرکت های گوناگون است که از طریق آن می‌توانید بهترین شرکت باربری شهرک صنعتی کاوه را پیدا کنید.

 یکی از شرکت هایی که از طریق آن می توانید وسایل خود را حمل کنید کالا بار است و به صورت اینترنتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید درخواست خود را ثبت کنید، سپس کارشناسان به درخواست شما رسیدگی می‌کنند و خودرو باربری و اتوبار را با در نظر گرفتن برخی موارد به محل مورد نظر اعزام می‌ کنند، سایت کالا بار این موقعیت را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید توسط شماره های تماس با کارشناسان ارتباط برقرار کنید و تمامی سؤالات خود را از آن ها بپرسید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × 1 =

09128897213