تماس با 09128897213

باربری و اتوبار تهرانپارس

باربری تهرانپارس شرکت کالابار بسته بندی کالاها و حمل آن ها را در طی چه مراحلی انجام می دهد؟

در این مقاله می خواهیم تمامی خدماتی که در محور باربری تهرانپارس رخ می دهد را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از سخت ترین کار هایی که بر سر راه زوج های جوانی که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند قرار دارد ، جابه جایی و باربری وسایل منزل به صورت سالانه محل زندگی خود می باشد؛ که البته این مورد ممکن است برای مغازه ها، شرکت های خصوصی، کارگاه های تولیدی و… نیز رخ دهد.

این افراد می توانند تمامی مراحل کار خود را بدون آن که خود خستگی تحمل کنند به شرکت باربری تهرانپارس کالابار بسپارند. این شرکت تهیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و هر نوع فعالیتی که در این راه بایستی دنبال شود را تقبل کرده و در نهایت هزینه آن را از مشتری دریافت می کنند.

آشنایی با محله تهرانپارس تهران

تهرانپارس عنوانیست که برای یکی از بزگترین محله های استان تهران برگزیده شده است. این محله که محدوده ی شهرداری منطقه 4 و شهرداری منطقه 8 را در بر می گیرد به علت آن که در آن پارک ها و بوستان های بسیاری مانند پارک جنگلی یاس فاطمی، پارک جنگلی سرخه حصار، پارک خجیر و لویزان واقع شده است آب و هوای سالم تری به نسبت دیگر نقاط استان تهران دارد.

در صورتی که اتوبار تهرانپارس بخواهد به این محله خدمات ارائه دهد می تواند از تمامی خیابان ها و محله های اطراف به این محله دسترسی داشته باشد. تهرانپارس یکی از معدود محله هاییست که خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است و هر یک در مرز های اطراف خود به یک خیابان و محله مجزا ختم می شوند.

در غرب تهرانپارس غربی اتوبان شهید باقری واقع شده است و در شرق آن بلوار شاهد قرار دارد. ضلع جنوبی این محله خیابان دماوند قرار دارد و شمال آن اتوبان شهید زین الدین؛ اما برعکس در ضلع غربی تهرانپارس شرقی بلوار شاهد قرار دارد و در شرق آن خیابان 139؛ در شمال این محله اتوبان شهید زین الدین و جنوب آن خیابان طالقانی واقع شده است.

باربری تهرانپارس
باربری تهرانپارس

 

مراحل بسته بندی کالا توسط اتوبار و باربری تهرانپارس

اولین مشکلی که در هفته های پیش از نقل مکان به محل جدید با آن مواجه می شویم چگونگی بسته بندی کالاها می باشد. افراد نمی دانند که فعالیت بسته بندی را باید از کجا آغاز کنند و از کجا به اتمام برسانند اما کارگران با تجربه در شرکت خدماتی کالا بار به این موضوع مسلط بوده و این را می دانند که کار را از کجا شروع کنند تا بدون دردسر و در زمان کمتری به اتمام برسد.

  • در ابتدا بایستی تمامی لوازم مورد نیاز بسته بندی تامین شود (که این امر توسط شرکت باربری انجام می گردد)
  • در مرحله ی بعد بایستی بسته بندی کالاها از لوازم کوچک شروع شود و در نهایت به کالاهای بزرگتر ختم شود
  • در مرحله ی سوم تمامی مراحل بسته بندی به اتمام رسیده و کالاها آماده ی انتقال به خوروی باربری می باشند ( جا به جایی کالاها به وسیله ی نیروی انسانی و تجهیزات دیگر انجام می گیرد)

در صورتی که کالاها در حین جه به جایی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار باشند و یا قرار باشد از محله تهرانپارس به مسافتی دور تر منتقل شوند شرکت باربری تهرانپارس ضمانت نامه معتبر به همراه بیمه نامه رسمی از شرکت های بیمه در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا اطمینان کامل داشته باشند که سلامت کالاهایشان در این مسیر حفظ می شود.

باربری تهرانپارس
باربری تهرانپارس

 

در صورتی که مشتری درخواست داشته باشد چند روزی کالا به امانت در شرکت اتوبار و باربری تهرانپارس ماندگار شود وجود ضمانت نامه و بیمه نامه از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا مشتری با این کار آرامش خاطر بیشتری در این بازه زمانی دارد و مطمئن است که حقوقش نزد شرکت محفوظ است هرچند که در شرکت کالابار تمام احتیاط های لازم در نظر گرفته می شود.

آیا انتخاب تعداد کارگران اتوبار و باربری تهرانپارس و یا نوع خودرو بر عهده مشتری می باشد؟

برای پاسخ به این سوال هم می توان گفت بله هم خیر؛ زمانی که خانواری نیاز به حمل بار دارند  با مشاورین بخش پشتیبانی شرکت و باربری و اتوبار تهرانپارس تماس گرفته و اطلاعات خود را نظیر حجم بار، نوع وسیله ی جا به جایی، تاریخ و زمان جابه جایی کالاها، مدت زمانی که در اختیار دارند و… را در اختیار مشاورین قرار می دهند. در نهایت مشاوره رایگان انجام می گیرد و بهترین راهکار به همراه هزینه مورد نیاز در اختیار مشتری قرار می گیرد. این مشتریان هستند که در آخر تصمیم می گیرند که چه راهی را انتخاب کنند اما برخی نیز تمامی تصمیم گیری را برعهده شرکت می گذارند تا کار به بهترین نحو دنبال شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

3 × چهار =

09128897213