در اتوبار شریعتی چگونه خدماتی به شهروندان ارائه می شود؟

یکی از مناسب ترین باربری های سطح تهران اتوبار شریعتی می باشد که به ارائه خدماتی در همین محدوده شهری می پردازد. در صورتی که ساکن شریعتی می باشید و می خواهید محل سکونت خود را به محله ای دیگر انتقال دهید و یا بلعکس و حتی اگر این جابه جایی از محله شریعتی به خارج از استان تهران باشد شرکت باربری و اتوبار کالابار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات ارائه شده در باربری شریعتی با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اتوبار شریعتی
اتوبار شریعتی

خیابان شریعتی در استان تهران چگونه دسترسی هایی دارد؟

خیابان شریعتی یکی از خیابان های تهران است که در گذشته با نام کوروش کبیر شناخته شده است اما بعد از انقلاب به نیابت اقداماتی که دکتر علی شریعتی برای مردم شریف ایران فراهم آورده عنوان خیابان شریعتی را به آن اختصاص داده اند. این خیابان از شمال به میدان قدس می رسد و از جنوب پیچ شمیران؛ در شرق این خیابان محله هایی مانند پلیس و دبستان واقع شده است و از غرب ملک و سهروردی. ساکنین این محدوده از تهران دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط استان دارند بنابراین پیدا کردن مسیر برای رانندگان اتوبار شریعتی نیز راحت تر انجام می پذیرد. هرچند که رانندگان با تجربه این شرکت باربری و اتوبار شریعتی با پیچ و خم این استان بزرگ و پرجمعیت آشنایی کامل دارند.

اتوبار شریعتی از چه برتری هایی برخوردار است؟

در باربری شریعتی تمامی انتظارات مشتریان با دقت و به همراه بهترین لوازم و ماشین آلان و حتی نیروی انسانی قدرتمند برآورده می شود. در این باربری به درخواست مشتریان یک یا چند تیم کاری به همراه تعدادی خودروی باربری به محل اعزام می شود. مرکز مسئولیت تهیه لوازم بسته بندی را بر عهده گرفته و در تمامی مراحل فعالیت سلامت کالا را ضمانت می کند.

درصورتی که مشتری بخواهد کالاهای خود را تا مسافتی طولانی جا به جا کند اما نگران سالم ماندن کالاها در این مسیر باشد شرکت کالابار ضمانت نامه معتبر به همراه بیمه نامه رسمی از شرکت های بیمه در اختیار مشتری قرار می دهد. با این شرایط حتی اگر طی حادثه ای کالاها آسیب ببینند از سمت شرکت بیمه و حتی اتوبار شریعتی خسارت کامل کالاها پرداخت می گردد.

اتوبار شریعتی
اتوبار شریعتی

کارگران فعال در اتوبار شریعتی از چه خصوصیات منحصر به فردی برخوردارند؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در باربری نظر شهروندان را جلب می کند سرعت در انجام امور و در کنار آن رعایت نظم در کار ها می باشد. کارگرانی که در این اتوبار کار می کنند دارای جثه ای قدرتمند و سابقه ای درخشان می باشند. برخی افراد فکر میکنند که برای باربری تنها داشتن قدرت بدنی کافیست اما این موضوع به تنهایی نمی تواند کارساز باشد. با ذکر مثالی اهمیت داشتن تجربه کاری در باربری را شرح می دهیم.

اگر تا به حال از باربری ها برای جابه جایی وسایل سنگین کمک گرفته باشید متوجه می شوید افرادی که حتی قدرت بدنی کافی ندارند می توانند از سایرین بهتر و سریعتر وسایل را جا به جا کنند. شاید جالب باشد که چگونه می توانند این کار سخت را به راحتی انجام دهند!!! این افراد بیش از داشتن قدرت تجربه کاری دارند.

از دیگر ویژگی های اخلاقی مهم کارگران فعال در اتوبار شریعتی می توان صبور بودن، امانت دار، صادق و درستکار، مودب، قابل اعتماد و… اشاره کرد. داشتن چنین خصوصیات اخلاقی برای کارگران هر شرکت باربری که اهداف مشتری مداری و جذب بیشتر مشتریان را دنبال می کنند از واجب ترین موارد می باشد.

خودروهای باربری در چه انواعی می باشند؟

در باربری شریعتی انواع خودروهای باربری در سایز های مختلف موجود می باشد که برخی از آن ها عبارتند از: نیسان، وانت، خاور، تریلر، خودرو های مجهز به یخچال، خودرو های با جعبه های بدون سقف و خودرو های با جهبه های مجهز به سقف فلزی و….

از میان این خودرو های اتوبار شریعتی ، در زمان مشاوره های صورت گرفته با مشتریان مطابق با نیاز آن ها مناسب ترین گزینه به همراه تیم کاری به محل ارسال می شود تا در این راه مشتریان نیز مجبور نشوند هزینه اضافی پرداخت کنند. زیرا هرچه اتومبیل سایز بزرگتری داشته باشد و بتواند کالاهای بیشتری در خود جای دهد هزینه تمام شده برای آن بیشتر در نظر گرفته می شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

نوزده − شانزده =

09128897213