بررسی خدمات منحصر به فرد اتوبار شهران در شرکت کالابار

اتوبار شهران یکی از بهترین باربری های شهر تهران می باشد که خدمات را تنها به ساکنین محله ی زیر نظر خود ارائه می دهد. شهروندان می توانند از این منطقه کالای خود را به دیگر نقاط تهران و خارج از شهر ارسال کنند و یا بلعکس از شهرستان های اطراف به منظور نقل مکان به این محله درخواست نیرو از باربری و اتوبار شهران داشته باشند.

معرفی اجمالی محله شهران تهران

از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تهران می توان به محله ی شهران که در محدوده ی غربی واقع شده است اشاره کرد. این محله به وسیله ی بزرگراه آبشناسان به دو نیمه تقسیم شده است به همین علت اشخاص محلی آن را به عنوان شهران شمالی و جنوبی میشناسند. از آن جا که شهران شمالی به کوهپایه البرز نزدیک تر است از هوای پاکیزه تری برخوردار است به همین علت تراکم جمعیت نیز در این ناحیه بیشتر از شهران جنوبی می باشد.

از مهم ترین خیابان های این ناحیه می توان به خیابان عسگری، الوند، نیروگاه و حاج آقا خیابانی برای بخش شمالی و خیابان های برادران طوقانی، مخابرات و کانون برای بخش جنوبی اشاره کرد.

اتوبار شهران
اتوبار شهران

آشنایی با برخی از خدمات اتوبار شهران

در باربری شهران خدمات بسیار عالی و با کیفیتی ارائه می شود که این باربری و اتوبار را از انواع دیگر مجزا می کند. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می کنیم.

امکان سفارش آنلاین خدمات

در گذشته مشتریان ناچار بودند برای دریافت نیروی متخصص از باربری شهر به علت نبود امکانات ارتباطی مانند تلفن همراه و یا وسایل الکترونیکی مانند لپ تاپ و… به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنند. در آن زمان فقط یک پارکینگ کوچک به این کار اختصاص داشت در صورتی که امروزه این فعالیت به قدری پیشرفته شده که صد ها خودروی آماده به کار و مجهز در پارکینگ های شرکت آماده ی خدمت رسانی به شهروندان می باشند. در این مرکز اتوبار شهران افراد می توانند نیروانسانی و اتومبیل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی درخواست نمایند و از همین طریق با بخش پشتیبانی شرکت کالابار در ارتباط باشند.

بسته بندی کالا با بالاترین کیفیت

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در زمان باربری می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند ارائه خدمات بسته بندی با کیفیت می باشد. چنانچه در بسته بندی کالا تمام صبر و حوصله به خرج داده شود از طرف مقابل درصد آسیب دیدگی کالا کاهش میابد. در باربری شهران این بخش از خدمات با کمک کارگران با تجربه و دوره دیده مرکز به بهترین شکل انجام می شود.

اتوبار شهران
اتوبار شهران

امکان ارسال کالا بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی

یک باربری ایده ال بایستی قابلیت ارسال کالا از مبداً به هر نقطه در ایران و دیگر کشور های جهان را داشته باشد و در این راه برای حفظ سلامت کالا تمام تلاش خود را به کار ببندد که یکی از این فعالیت ها بسته بندی مناسب، حمل صحیح و بیمه کالا می باشد

بیمه کردن کالاهای ارسالی

برخی از افراد با این خدمت آشنا نیستند و به ان نیز اهمیت بسیاری نمی دهند چون که فکر می کنند در یک مسیر کوتاه چه خطری می تواند وسایلشان را تهدید کند. در صورتی که خطر همیشه بر سر راه انسان ها و تمامی خودرو ها وجود دارد. بنابراین اتوبار شهران جهت آرامش خاطر مشتری پیش از هر کاری به بیمه کردن کالا و تحویل ضمانت نامه معتبر می پردازد تا اگر که کالاها با آسیبی در حین حمل مواجه شدند خسارت آن تماماً پرداخت شود.

این مورد در باربری های بیرون شهری و انبار کردن کالاها اهمیت بیشتری پیدا می کند.

خدمات انبار کالا

در برخی شرایط مشاهده شده که مشتری در بازه زمانی تعیین شده توسط صاحب خانه نمی تواند مکان جدیدی را برای زندگی و یا محل کار خود پیدا کند به همین علت لازم است تا فرصت مناسبی کالای خود را به انباری امن بسپارد. باربری و اتوبار شهران با در اختیار داشتن انبار هایی عظیم مسئولیت نگهداری کالا برای مدتی محدود را می پذیرد.

استفاده از ماشین آلات و ابزار پیشرفته

وجود ماشین آلات پیشرفته در سرعت بخشیدن به فرآیند کار یکی از الزامات اساسی می باشد به همین علت نمی توان وجود آن را نادیده گرفت. در اتوبار شهران شرکت کالابار همانند دیگر باربری های معتبر شهر تهران بهترین خودرو ها و ابزار بسته بندی استفاده می شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

شانزده − یازده =

09128897213