خدمات باربری در اتوبار صادقیه چگونه است؟

برخی از افراد در هنگام حمل کالا در گذشته دچار آسیب دیدگی شده باشند که این موضوع خود باعث می شود در زمان هایی که به باربری نزدیک می شوند خاطرات ناگوار حادثه که در ذهنشان نقش بسته است برایشان تداعی شو به همین علت این افراد ترجیح می دهند که مسائل مربوط به باربری را به یک شرکت عالی و با کیفیت بسپارند تا تمامی فعالیت هایشان بدون هیچگونه مشکلی در سریع ترین زمان پیش رود. این موضوع یک ایده ی عالی می باشد چنانچه در محدوده پر رفت و آمد صادقیه ساکن هستید می توانید با کمک گرفتن از اتوبار صادقیه در صدد رفع مشکلات موجود بر آیید.

جهت آشنایی با محله ی صادقیه و همچنین خدمات اعمال شده توسط باربری صادقیه با ما همراه باشید.

آشنایی با منطقه صادقیه و راه های دسترسی به آن

محله ی صادقیه با نام قدیمی آریا شهر یکی از محله های نسبتاً بزرگ در غرب تهران می باشد که خود به تنهایی در بر گیرنده ی 3 محله ی صادقیه شمالی، صادقیه، ارمکان و فردوس است.

اتوبار صادقیه
اتوبار صادقیه

 

در این محله ساختمان های تجاری و اداره های بسیاری دیده می شود که همین موضوع به وضوح نیاز اساسی این منطقه را به یک اتوبار نشان می دهد. از جمله راه های دسترسی به صادقیه بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم، بزرگراه ستاری، بزرگراه همت، اتوبان شیخ فضل الله و محمد علی جناح می باشد.

محدوده های تحت کنترل باربری و اتوبار صادقیه

بلوار ابوذر، خیابان فردوس، سازمان آب، بلوار مرزداران، ستارخان، آیت الله کاشانی و طرشت می باشد که مشتریان ساکن در این مناطق می توانند درخواست حمل کالای خود را به شعبه ی اتوبار صادقیه ارجاع دهند تا حمل کالا از این محل به دیگر مناطق تهران و حتی خارج از شهر و کشور صورت گیرد.

نکته: در زمینه باربری صادقیه برعکس موضوع نیز صدق می کند. یعنی مشتریان می توانند از دیگر مناطق بار خود را به این محل توسط اتوبار مربوطه ارسال کنند.

چگونگی تهیه لوازم بسته بندی مورد نیاز برای اسباب کشی

یکی از مهم ترین دغدغه های پیش از هر باربری تهیه کارتن برای بسته بندی کالاها می باشد. این که افراد بتوانند کارتن های محکمی برای کالاهای نسبتاً سنگین خود پیدا کنند از سخت ترین کار ها است که بایستی از حدود 2 هفته پیش تر به فکر آن افتند. این افراد بایستی با مراجعه به سوپر مارکت های مختلف درخواست نگهداری کارتن هایشان را دهند تا آن ها را پس از جمع آوری به مبلغی ناچیز تهیه کنند.

اما با درخواست بسته بندی کالا به اتوبار صادقیه افراد می توانند در زمانی کمتر لوازم بسته بندی تولید شده توسط مرکز را تهیه کرده و فعالیت خود را آغاز کنند. همچنین می توانند با صرف مبلغی بیشتر این مرحله را به طور کامل به کارگران باربری بسپارند.

اتوبار صادقیه
اتوبار صادقیه

عملکرد کارگران اتوبار صادقیه

در باربری صادقیه کارگران با تجربه و حرفه ای و همچنین با اخلاق بسیار عالی به فعالیت می پردازند. این افراد با همکاری یک دیگر و همچنین ساکنین منزل می توانند فرآیند کار را در کمتر از یک تایم کاری به اتمام برسانند. در این راه از لوازم متعددی مانند چرخ دستی، خودرو ها و… مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین آسیب جسمانی به هیچ یک از افراد وارد نمی شود و کار خیلی ساده تر از چیزی که مشتریان تصور کنند به پایان می رسد.

وضعیت خودرو های باربری

در اتوبار صادقیه بهترین خودرو های باربری در ابعاد متنوع به منظور پیشبرد ماموریت ها موجود می باشد که پیش از هر بار حمل کالا خصوصاً اگر ماموریت برای خارج از شهر باشد خودروی مروبطه توسط تعمیر کاری ماهر مورد بررسی قرار می گیرد تا نقص های آن برطرف شود.

برخی از انواع خودرو های باربری

  • وانت بار ها
  • خاور
  • تریلر های سرپوشیده
  • تریلر های محافظ دار
  • خودرو های یخچال دار
  • تریلر های مخلوط کن
  • موتور ها
  • و…

سیستم کاری باربری و اتوبار صادقیه

اتوبار صادقیه در طول هفته بدون در نظر داشتن تعطیلی های رسمی آماده ی خدمت رسانی به مشتریان می باشد. افراد می توانند که هر روزی از هفته که فرصت کافی در اختیار داشته باشند در 24 ساعت شبانه روز درخواست نیروی کمکی به باربری ارسال کنند. اما این را درنظر داشته باشید که اگر سفارش خدمات به صورت شب کاری انجام گیرد دستمزد کارگر 35 درصد افزایش میابد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × 5 =

09128897213