تماس با 09128897213

باربری و اتوبار مرزداران

خدمات ارزنده اتوبار مرزداران در تهران

اتوبار مرزداران خدماتی ارائه می دهد که نیاز تمامی شهروندان به یک باربری مطمئن در سطح شهر تهران و خصوصاً اولویت با محله ی مرز داران رفع شود. این افراد قادر خواهند بود با کمک باربری مرزداران تمامی لوازم خانگی، اداری، صنعتی و… خود را در بهترین حالت و در سلامت کامل به مکانی دیگر منتقل کنند.

آشنایی با محله مرزداران

محله ی مرزداران در شمال غربی تهران و در شهرداری منطقه 2 قرار دارد . این محله به گونه ای قرار گرفته است که مانند یک خط مرزی شهرداری منطقه 16 و 17 را از یک دیگر جدا می کند. از خیابان های مهم این محله بایستی به بلوار مرزداران اشاره کرد که دو اتوبان جلال آل احمد و اشرفی اصفهانی را به یک دیگر متصل می کند.

بلوار مزداران دارای چندین خیابان اصلی است که برخی از آن ها عبارتند از: خیابان ناهید، دانش، فرشتگان، اطاعتی، سرسبز

باربری و اتوبار مرزداران
باربری و اتوبار مرزداران

خدمات اتوبار مرزداران در چه محدوده ای خدمات ارائه میدهد؟

باربری مرزداران در زمینه بسته بندی، انبار کردن، حمل کالا و مشاوره به ارائه خدمات می پردازد. بنابراین شهروندان عزیز می توانند در هر زمان روی کمک کارگران باربری حساب کرده و تمامی فعالیت های خود را از ابتدا تا انتها به آنان بسپارند.

  • خدمات بسته بندی کالا

بسته بندی کالا یکی از ابتدایی ترین مراحل اثاث کشی است که از حساسیت بسیاری نیز برخوردار است. این قسمت از فعالیت ها سلامت کالا در حین باربری را تضمین می کند بنابراین لازم است به وسیله ی متخصصین این زمینه به اجرا درآید.

اگر که شما به عنوان یک مشتری نیاز دارید حمل بار را در سریع ترین زمان انجام دهید می توانید در این زمینه به کارگران کمک کرده و از مدتی قبل به تهیه لوازم بسته بندی اقدام بنمایید. پس از آن سعی کنید خرده ریزه های زمان بر را خود سریعاً بسته بندی کنید تا روز بارکشی کارگران تنها به بسته بندی اقلام درشت بپردازند. اما اگر به علت وجود مشاغل خارج از منزل فرصت کافی در اختیار ندارید شرکت باربری خود شخصاً وظیفه ی تهیه لوازم بسته بندی را بر عهده می گیرد و تمامی مراحل را به دقت با کمک کارگران با تجربه به اجراء در می آورد.

باربری و اتوبار مرزداران
باربری و اتوبار مرزداران
  • خدمات انبار کالا

در برخی موارد دیده شده که مشتریان به دلایل متعدد مانند عدم در اختیار داشتن فرصت کافی برای پیدا کردن مکانی جدید درخواست انبار کردن کالا از شرکت اتوبار مرزداران را دارند. در چنین حالت هایی این باربری معتبر به منظور حفظ امنیت و آرامش در مشتریان اقدام به بیمه کردن کالاها و تحویل برگه ضمانت به مشتریان می نماید. پس از آن کالاهای بسته بندی شده به انبار بزرگ مرکز منتقل شده و به تعداد روز های محدود در همان جا باقی می ماند. در نهایت اجاره ی انبار به بهای تمام شده خدمات افزوده شده و به صورت کامل هزینه ی آن از مشتری دریافت می شود.

  • خدمات حمل کالا

این بخش از خدمات باربری مرزداران به وسیله ی خودرو های متعدد و سالمی انجام می گیرد. خودرو های این مجموعه همگی عمری کمتر از 10 سال دارند که پیش از هربار ماموریت نیز سلامت آن ها توسط تعمیرکاران ماهر چک می شود. این خودرو ها در هر نوعی که باشند توسط رانندگاه ماهر و کاربلد هدایت می شوند که در مسیر یابی آدرس دریافت شده نیز تسلط کامل دارند.

در زمینه محدوده فعالیت اتوبار مرزداران لازم است یادآور باشیم که شهروندان ساکن محله ی مرزداران می توانند کالای خود را از این محل به هر نقطه از ایران و جهان ارسال کنند و حتی برعکس این موضوع نیز اعمال می شود.

  • خدمات مشاوره رایگان

مشاورین با تجربه اتوبار فعالیت خود را پیش از آغاز باربری با ارائه پیشنهادات جالب در این زمینه به مشتریان آغاز می کنند و تا پایان کار و تسویه حساب کامل آماده ی خدمت به مشتری می باشند. افراد قادر خواهند بود در هر ساعتی از شبانه روز در صورت لزوم به روش های متعدد مانند وبسایت، شبکه های اجتماعی و تلفتی با مشاور ارتباط برقرار کنند.

سخن پایانی

در صورتی که از شرکت کالابار درخواست نیرو برای اتوبار مرزداران دارید می توانید سفارش خود را از طریق سایت به ثبت رسانده و یا در همان صفحه ارتباط با ما اقدام به پیدا کردن آدرس شبکه های اجتمایی فعال بنمایید و همچنین قادر خواهید بود از شماره تلفن شرکت استفاده کنید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

سه × سه =

09128897213