تماس با 09128897213

باربری و اتوبار نیاوران

اتوبار منطقه نیاوران شرکت کالابار از چه برتری هایی برخوردار است؟

در این مقاله می خواهیم تمامی ویژگی ها و خدماتی که توسط اتوبار نیاوران ارائه می شود بپردازیم.

در گذشته مشاغل بسیاری وجود داشته اند که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی از میان رفته اند و جای خود را به ربات ها و دستگاه های الکترونیکی داده اند و یا حتی آنقدری پیشرفته شده اند که دیگر با نمونه های قدیمی تر هیچ شباهتی ندارند.

شرکت های باربری و اتوبار نیاوران جزء از زیرمجموعه مشاغل قدیمی هستند که همچنان همانند گذشته اما به صورت پیشرفته تری فعالیت خود را ادامه می دهند؛ به گونه ای که ماشین های باربری نیاوران دچار تنوع بسیاری شده اند و برای حمل هرگونه کالایی در حجم های گوناگون ماشین های مختلفی به عنوان اتوبار وجود دارد. حتی نحوه پرداخت هزینه این شغل نیز دستخوش تغییرات بانکی قرار گرفته و افراد می توانند پرداخت های خود را طبق قرارداد قبلی به صورت اینترنتی کارت به کارت کنند.

اتوبار نیاوران
اتوبار نیاوران

درباره منطقه نیاوران تهران چه می دانید؟

این منطقه نیز از جمله نقاطی است که باربری محدوده نیاوران شرکت کالا بار به ارائه خدمات در محله های آن می پردازد. منطقه نیاوران را با کاخ عظیمی که از دوره پهلوی در آن به جا مانده است می شناسیم که امروز یکی از مناطق گردشگری می باشد. محله ی نیاوران به علت آن که در کوهپایه البرز واقع شده است یک محله پر شیب در تهران می باشد که عبور و مرور در آن برای همگان میسر نیست اما امروزه امکانات به قدری افزایش یافته که جمعیت زیادی در این محل ساکن شده اند. نیاوران از سمت شرق به محله آجودانیه از غرب به جماران و از جنوب به حصار بوعلی متصل می شود.

از جمله محله های پولدار نشین تهران نیاوران می باشد به همین علت هزینه ها در این نقاط بسیار بالا می باشد به گونه ای که قیمت هر متراژ زمین در این محله حداقل چیزی بیش از 10 میلیون تومان می باشد.

ویژگی ها و خدمات اتوبار نیاوران

با کمک گرفتن از اتوبار نیاوران یک اسباب کشی اسان و بی دردسر را تجربه می کنید. در طی مراحل اسباب کشی به کمک شرکت باربری نیاوران کالابار تمامی مراحل از همان ابتدای بسته بندی کالاها تا زمان نقل و انتخال به محل جدید و حتی چیدمان فضاهای خالی به وسیله کارگران صبور، با تجربه و قدرتمند انجام می شود.

هنگامی که برای اولین بار از این شرکت برای جابه جایی کالا کمک بگیرید متوجه تغییرات آن با شرکت های دیگر می شوید. اتوبار نیاوران با کمک گرفتن از راننده های آشنا با محله می تواند در هر نقطه ای که سکونت داشته باشید در سریع ترین زمان خود را به محدوده مورد نظر رسانده و فعالیت خود را از سر بگیرد از آن جایی که افراد قادر نخواهند بود در روز های کاری به علت مشغله ها به اثاث کشی بپردازند این شرکت وظیفه خود را دانسته است که بدون هیچگونه تعطیلی در تمامی روز های هفته به مشتریان خدمات بسیار عالی ارائه دهد.

اتوبار نیاوران
اتوبار نیاوران

چگونگی فرآیند کار به وسیله کارکنان باربری و اتوبار نیاوران

  • در ابتدا مشتریان لازم است از طریق تماس تلفنی و یا حتی وب سایت رسمی شرکت کالا بار با مشاورین بخش صحبت کند و تمامی اطلاعات موجود اعم از تاریخ و ساعت دقیق بارکشی، حجم لوازم جابه جایی، نوع کالای مورد حمل، مسافت جابه جایی و… را در اختیار آنان قرار دهد.
  • حال این مشاورین هستند که باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارند تصمیم بگیرند که چند کارگر را به همراه چه ابزار و لوازمی برای خدمات رسانی ارسال کنند.
  • اگر که مشتری در زمان مشاوره بیان کرده باشد نیاز به بسته بندی کالا نیز دارد کارگران وظیفه دارند در ساعاتی پیش از حرکت در محل حاضر شده و با کمک لوازم بسته بندی که به همراه خود آورده اند فرآیند کار را در پیش بگیرند
  • پس از آن که مرحله ی بسته بندی کالا به اتمام رسید لوازم به وسیله کارگران حمل به سمت ماشین هدایت می شود. انتقال کالا بایستی از کالاهای سنگین آغاز شود و به مرور به خرده ریزه هایی مانند کتاب ها برسد. (کارگران اتوبار نیاوران از اهمیت گیاهان برای خانوار ها با خبر هستند بنابراین در حین جا به جایی فضایی جداگانه و امن به این منظور تعیین می کنند)
  • تخلیه بار به مکان جدید به گونه ای انجام می گیرد که حاضرین در محل پس از اتمام باربری در منطقه نیاوران دیگر دردسر جه به جایی کالا ها را نداشته باشند. به همین علت در زمانی که قرار است بار در مکانی تخلیه شود کارگران در ابتدا فضای مورد نظر را صاحب خانه جویا می شوند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

15 − 2 =

09128897213