اتوبار در محدوده ونک شرکت کالابار  چگونه خدماتی را ارائه می دهد؟

یکی از مهم ترین مشاغل خدماتی که این روز ها رونق بسیاری نیز یافته است خدمات اتوبار ونک می باشد.با افزایش قیمت املاک افراد دیگر قادر به خرید خانه برای سکونت نمی باشند حتی بیشتر شرکت های خصوصی نیز در ساختمان های اجاره ای فعالیت خود را آغاز می کنند. با این شرایط پس از پایان هر سال افراد ناچار به نقل مکان توسط اتوبار و باربری های مختلف می شوند که خود فرآیندی طولانی و اذیت کننده به دنبال دارد. اگر که افراد بخواهند برای این کار از وانت بار های شخصی کمک بگیرند حمل اسباب و اثاثیه سنگین ادامه کار را برایشان سخت تر می کند. بنابراین بهترین راه که به صرفه ترین راهکار نیز می باشد کمک گرفتن از باربری های سراسر کشور خصوصاً باربری ونک می باشد.

اتوبار ونک
اتوبار ونک

اتوبار ونک در چه نقطه ای از تهران قرار دارد؟

یکی از قدیمی ترین محله های تهران که در شهرداری منطقه 3 یعنی شمال غرب تهران واقع شده است ونک می باشد. این محله از شمال به بزرگراه نیایش و از جنوب به محله ی یوسف آباد متصل می شود. در شرق محله ی ونک خیابان آفریقا و از غرب محله ی آرارات قرار دارد. اطراف میدان ونک را ساختمان های تجاری بزرگی پوشانده است که شرایطی ایده آل برای خرید پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز فراهم کرده است.

شرکت باربری کالابار می تواند از راه ها و میانبر های مختلفی به محله ونک خدمات رسانی کند و حمل بار را در سریع ترین زمان انجام دهد؛ زیرا اتوبار ونک دسترسی مناسبی به اکثر بزرگراه های تهران اعم از بزرگراه حکیم، چمران، مدرس، حقانی، نیایش و همت دارد. ساختمان های این محله دارای قدمت زیادی می باشند اما در بازسازی های انجام شده ظاهری مدرن به خود گرفته اند که در نهایت به عنوان یکی از محله های مدرن شناخته می شوند.

در اتوبار و باربری ونک چه خدماتی ارائه می شود؟

در شرکت باربری کالابار بخشی از خدمات به محله ونک اختصاص داده شده است و تمامی فعالیت های مربوط به این منطقه از تهران بدون حتی یک روز تعطیلی از مرحله بسته بندی تا چیدمان کالا و محل جدید به صورت منظم توسط کارگران با تجربه انجام می شود.

اتوبار ونک شخصاً مسئولیت تامین لوازم بسته بندی را بر عهده دارد و مشتریان را از به دنبال کارتن بودن را حت می کند؛ آن ها برای این کار از بهترین کارتن های 3 لایه، کنف، چسب، نایلون های حباب دار و… کمک می گیرند تا امنیت جابه جایی کالاهای حساس و شکستنی را برای مشتریان فراهم آورند.

اتوبار ونک
اتوبار ونک

ماشین های استفاده شده در باربری و اتوبار ونک چگونه هستند؟

از آن جایی که این شرکت مسئولیت جا به جایی انواع کالاها تقبل می کند ممکن است یک ماموریت جابه جایی مواد غذایی داشته باشند و حتی بخواهند طی ماموریتی کالاهای خرده را جابه جا کنند مثلاً پرونده های یک شرکت و یا لوازم آشپز خانه سبک، گل و گلدان. بنابراین ابعاد و ویژگی های هر خودرو در این شرکت متفاوت می باشد.

در زمانی که جهت درخواست باربری تماس برقرار می شود مشاور بخش ساعت و تاریخ دقیق جا به جایی را می پرسد. پس از آن وارد جزئیات حمل و نقل می شود و سوالاتی از قبیل حجم لوازم مورد جابه جایی، نوع آن ها و کاربردی که دارند، فرآیند حساسیت کار، هزینه ای که در این راه قرار است صرف شود و…. را از مشتریان می پرسند و سپس تصمیم می گیرند که چند کارگر و چه نوع ماشینی را ارسال کنند.

برای مثال اگر قصد دارید برای مغازه ای و حتی شرکتی کالاهای فاسد شدنی ارسال کنید بایستی این موضوع را دقیقاً ذکر کنید تا خودرو های مجهز به یخچال ارسال شود و یا اگر تنها قصد شما جابه جایی مقداری خرده کالا می باشد بهتر است از وانت بار ها کمک بگیرید تا در هزینه خود نیز صرفه جویی کنید. اما اگر نیازمند جابه جایی وسایل سنگین در تعداد زیاد هستید بزرگترین تریلر ها برایتان ارسال می شود تا در نهایت مجبور به سوار کردن کالاها روی هم و یا حتی انتقال کالا در دو مرحله نشوید و فرآیند کار در سریع ترین زمان ممکن پیش رود.

اتوبار ونک
اتوبار ونک

نتیجه گیری

اتوبار ونک دارای بهترین پشیتبانی ها جهت حفظ رضایت مشترین و امنیت خاطر آن ها می باشد. چنانچه در طی مراحل فعالیت با مشکلی موجه شدید می توانید سریعاً با مشاورین بخش پشتیبانی باربری ونک موضوع را درمیان بگذارید. هرچند که تمامی مراحل باربری توسط پشتیبانی کنترل می شود و حتی در پایان کار جهت دریافت نظرات شما و میزان رضایت از طریق مرکز تماس تلفنی برقرار می شود.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

یک × 5 =

09128897213