تماس با 09128897213

باربری و اتوبار یوسف آباد

معرفی ویژگی های اتوبار یوسف آباد

شاید شنیده باشید که این روز ها نرخ املاک و زمین در ایران در محوری صعودی قرار گرفته است و همچنان در خرید و فروش این سرمایه ها افزایش قیمت مشاهده می شود. بنابراین قدرت خرید خانوار ها با توجه به چنین وضعیتی کاهش می آورد و بسیاری از افراد به اجاره نشینی روی می آورند. در زمانی که مستاجرین بیش از صاحب خانه ها هستند این طبیعیست که  نیاز به باربری بیش از گذشته احساس شود.

در زمینه خدمات اتوبار یوسف آباد تنها محدود به حمل لوازم منزل نمی باشد بلکه افراد می توانند برای جابه جایی لوازم شرکت، مراکز تولیدی، مغازه های کوچک، فروشگاه ها و… نیز از این باربری درخواست نیرو داشته باشند. جهت آشنایی بیشتر با ویژگی ها و خدمات اتوبار یوسف آباد با ما همراه باشید.

آشنایی با محله یوسف آباد تهران در یک نگاه

  • این محله در شهرداری منطقه 6 تهران واقع شده است
  • یوسف اباد از جمله محله هاییست که در مرکز شهر قرار دارد
  • ساختمان های محله دارای بافی نوساز و مدرن می باشند
  • در این محله دسترسی به مترو و BRT به سادگی انجام پذیر است
  • در همسایگی شرقی یوسف آباد خیابان ولیعصر و از جمله محله های قدیمی تهران یعنی عباس آباد قرار دارد.
  • در غرب محله یوسف اباد محله ی امیر آباد و اتوبان کردستان واقع شده است.
  • خیابان فاطمی در جنوب و اتوبان همت و ونک نیز در شمال این محله قرار گرفته اند.
باربری و اتوبار یوسف آباد
باربری و اتوبار یوسف آباد

در اتوبار یوسف آباد به چه مواردی توجه می شود؟

موارد متعددی وجود دارد که در باربری یوسف آباد اولویت محسوب می شود و در هنگام فعالیت بیش از همه به آن توجه می شود. در ادامه برخی از این موارد را به همراه توضیحاتی ذکر می کنیم.

  • سلامت کالا

این اولویت موجب می شود که رضایت مشتریان به دست آمده و اعتبار شرکت نیز رو به افزایش باشد. بنابراین لازم است در طی مراحل کار بسته بندی و حمل کالا با دقت هرچه تمام تر به وسیله ی کارگران حرفه ای و با تجربه انجام پذیرد.

  • سرعت در انجام کار

پس از آن که مشتری از باربری درخواست سلامت کالا را داشته باشد انتظار دارد زمان خود را در این راه کمتر حدر دهد و فرآیند فعالیت در سریع ترین زمان به اجرا در آید. این اولویت نیز می توان گفت که تقریباً با مورد قبلی ارتباط دارد زیرا سرعت در انجام کار نیز نیاز به وجود کارگران با تجربه و ماشین های سرعتی دارد.

  • ایجاد آرامش در حین ماموریت در مشتری

تحقق این ویژگی نیازمند وجود یک برگه ضمانت می باشد که مشتری بتواند با استناد به آن امنیت خاطر داشته باشد که اگر به صورت ناخواسته کالای قیمتی اش در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد می تواند خسارت آن را دریافت نماید. اتوبار یوسف اباد برای آن که بتواند به این خواسته مشتریان تحقق بخشد در پیش از هر بار حمل کالا اقدام به بیمه کالاها و تحویل برگه ای معتبر به عنوان  ضمانت نامه سلامت کالا به مشتری تحویل می دهد. به این شکل اگر که اتفاق غیر مترقبه ای رخ دهد فرد زیان دیده می توان به صورت قانونی درخواست خسارت بنماید.

ویژگی های منحصر به فرد باربری و اتوبار یوسف آباد

از ویژگی های اتوبار یوسف آباد می توان به استفاده از تجهیزات بسته بندی با کیفیت، کمک گرفتن از کارگران با تجربه در فرآیند کار، برخورداری از خدمات جانبی مانند صادرات کالا به خارج از کشور، انبار کالاهای مشتریان، بیمه کالا و… دارا بودن از ماشین های جادار و سالم، متنوع بودن خودرو های باربری، کمک از مشاورین مسلط به قوانین شرکت، حسابداران فوق العاده ماهر و کارآزموده و…

با وجود این ویژگی ها باز هم اگر شما باشید در صورت نیاز به خدمات باربری یوسف آباد از درخواست نیروی این اتوبار خودداری می کنید؟ طبیعیست که پاسخ منفی باشد زیرا در هیچ یک از شرکت های باربری به جز کالابار چنین خدمات ارزنده ای ارائه نمی شود.

سخن پایانی

اتوبار یوسف آباد شرکت کالابار بهترین شرکت دارای مجوز در زمینه باربری می باشد که از شعبات مختلفی در سراسر تهران برخوردار است و به این طریق می توان خدمات آن را نه تنها در سطح شهر تهران بلکه در تمامی استان های ایران و کشور های همسایه مشاهده کرد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

نه + 8 =

09128897213