تماس با 09128897213

حمل کالای درون شهری

حمل کالای درون شهری به چه شکلی انجام می پذیرد؟

به طور کلی برای حمل کالا توسط باربری ماموریت ها در دو دسته جای می گیرند. یک دسته مختص حمل کالای درون شهری است که تنها توسط خودرو های باربری تهران انجام می گیرد و دیگری باربری بیرون شهری است که به روش های مختلفی اعم از استفاده خودرو ها، سازمان کشتیرانی، سازمان هواپیمایی و راه آهن شکل می گیرد. جهت آشنایی بیشتر با سیستم حمل و نقل درون شهری کالاها با ما همراه باشید.

روش سفارش خدمات به شرکت باربری در جهت حمل کالای درون شهری

سفارش خدمات اسباب کشی به شرکت باربری کالابار برای حمل کالا در درون شهر تهران به وسیله ی نیروی انسانی و تجهیزات موجود از سه روش سفارش حضوری، سفارش اینترنتی و سفارش تلفنی امکان پذیر است. اما از میان این 3 راهکار مشتریان بایستی با توجه به نظر و سلیقه ی شخصی ساده ترین را انتخاب کنند که از نظر ما سفارش اینترنتی و تلفنی که بدون نیاز به حضور فیزیکی است بهترین روش ممکن می باشد.

سفارش خدمات حمل کالای درون شهری در چه محدوده هایی انجام می گیرد؟

اینگونه خدمات باربری در زمینه نقل و انتقال  کالای  منزل، کالاهای صنعتی مانند ماشین آلات و بتن، کالای شرکتی مانند میز و صندلی، کمد و پرونده ها، کالای اداری و مدرسه ای و… انجام می گیرد. حتی می توان گفت که برای مسافتی که لازم است برای حمل کالا طی شود محدودیتی وجود ندارد و این خدمات در سراسر تهران توسط شعبات مختلف شرکت کالابار قابل اجراء می باشد.

حمل کالای درون شهری
حمل کالای درون شهری

 

در باربری درون شهری چه خدماتی ارائه می شود؟

  • خدمات بسته بندی کالا از ابتدایی ترین مراحل باربری برای حمل کالای درون شهری است که شکل می گیرد که صد البته انجام آن مطابق با درخواست مشتری است
  • حمل بار تا داخل خودروی مربوطه در مرحله بعدی قرار دارد که به وسیله ی نیروی انسانی یا تجهیزات حرفه ای انجام می پذیرد.
  • تخلیه بار در مکان جدید و یا انبار شخصی شرکت مرحله نهایی فعالیت باربری می باشد.

نکته: پیش از انجام این فعالیت ها باربری جهت بیمه ی کالا ها در مسافت های هرچند کوتاه اقدام می کند.

برای حمل بار درون شهری چگونه یک باربری خوب را انتخاب کنیم؟

در این زمینه بایستی اقدام به پیدا کردن یک باربری معتبر و دارای مجوز رسمی از طریق اتحادیه باربران بنمایید تا در طی فعالیت های سنگین سلامت کالاهای خود را تا حدود بسیاری تضمین کنید.

اما از کجا بفهمیم که یک باربری برای حمل کالای درون شهری مجوز دارد؟ شناسایی این ویژگی کار بسیار سختیست که به راحتی امکان پذیر نمی باشد بنابراین به این موضوع توجه کنید که باربری های خمجوز دار باکیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند.

  • پرسوجو از میان مشتریان سابق؛ آن ها می دانند که در یک باربری چگونه خدماتی ارائه می شود و اگر که سوالی در این زمینه از آن ها شود قطعاً صادقانه پاسخ آن را می دهند.
  • جستجوی اینترنتی؛ بسیاری از وب سایت های مربوط ببه شرکت های خدمات باربری دارای قابلیت دریافت و ثبت نظر ها می باشند که از این طریق شما می توانید از نظرات دیگر مشتریان آگاه شده و سپس تصمیمی جدی بگیرید.
  • مقایسه تعرفه شرکت باربری با دیگر شرکت ها؛ این روش به شما ثابت می کند که شرکت باربری مربوطه تابع قوانین ارائه شده در اتحادیه باربران هست یا خیر!!! چنانچه مبلغ ارائه شده به نسبت دیگر باربری ها بیشتر یا کمتر بود بایستی به موضوع مشکوک شده و از سپردن خدمات به شرکت خودداری شود.

بهترین باربری های مخصوص حمل کالای درون شهری دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

  • رعایت حقوق مشتریان و ارائه قیمتی منصفانه برای خدمات خود را سررشته فعالیت ها قرار می دهند
  • در فرآیند کاری خود کارگران و رانندگان با تجربه و خوش اخلاق را استخدام می کنند.
  • از بهترین تجهیزات و خودرو های باربری برای به اتمام رساندن ماموریت ها کمک می گیرند
  • خدمات جانبی بسیار مفیدی مانند بیمه کالا، انبار کردن کالاها و… را انجام می دهند.
  • برخورداری از احساس مسئولیت در انجام به موقع ماموریت ها در بهترین شرایط ممکن.
  • پذیرش اشتباهات و پرداخت خسارات در صورت وقوع حادثه.
  • و….

اگر که می خواستیم به صورت کاملی ویژگی های یک باربری خوب را برای حمل کالای درون شهری معرفی کنیم این موضوع همچنان ادامه داشت اما تنها به همین مهم ترین نکات بسنده می کنیم.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

16 + بیست =

09128897213